Honda vrea sa vanda peste 3.000 de masini in Romania in 2010
Data publicarii: 31-01-2007
Pentru a-si creste vanzarile, reprezentanta Honda vrea sa-si extinda reteaua de distributie pana la 20 de dealeri in 2010. In prezent Honda are opt dealeri pe teritoriul tarii.
Honda are de la 1 octombrie 2006 reprezentanta proprie in Romania prin societatea Honda Trading Romania - subsidiara Honda Trading Corporation, divizie a Honda Motor Company.
Honda Trading Romania are capital 100% japonez si se ocupa cu importul, distributia, marketingul si promovarea automobilelor marcii nipone.
Carpati Motors, compania care a fost importator unic pentru brandul japonez pana la 1 octombrie 2006 a devenit dealer al Honda Trading Romania.
Honda a decis sa-si deschida propria reprezentanta la Bucuresti deoarece considera ca piata noastra are un potential urias de dezvoltare, potential care pana acum nu a fost suficient exploatat in teritoriu.
Reprezentantii Honda Trading Romania considera ca pe langa extinderea retelei, o alta prioritate este comunicarea pe partea de brand si scoaterea in fata a multor argumente nefolosite pana acum in promovarea marcii nipone.
Japonezii au lansat pe 31 ianuarie noua generatie a automobilului de teren CR-V care este oferit cu doua variante de motorizare: 2 litri benzina si 150 de cai si 2,2 litri diesel 140 de cai. Honda si-a propus sa vanda 450 de masini CR-V pe piata romaneasca in acest an. Honda Motor Trading spune ca a primit 40 de comenzi inaintea lansarii. Preturile sunt cuprinse intre 22.000 si 28.000 de euro, fara TVA.
CR-V este produs in uzina de la Swindon, din Marea Britanie, iar Honda si-a propus sa vanda in acest an 80.000 de unitati in Europa. CR-V a ajuns la a treia generatie, prima fiind lansata in 1996. De atunci s-au vandut peste 2,5 milioane de unitati pe plan mondial.
In afara de noul CR-V, japonezii vor mai aduce in acest an pe piata romaneasca varianta sport a lui Civic, Type R, si limuzina Legend, varful de gama al marcii nipone.
Honda a vandut anul trecut in Romania 483 de masini, cu 3% mai putin decat in 2005. Marca japoneza a avut anul trecut 0,2% din piata romaneasca. Honda a vandut anul trecut peste 275.000 de masini in 26 de tari central si vest europene, avand o cota de 1,8% din aceasta piata, conform statisticilor Asociatiei Constructorilor Europeni de Autotombile (ACEA).
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI