Centrul de Engleză din București cu promovabilitate 100% la examenele Cambridge si Ielts
Data publicarii: 02-09-2019 | AfaceriPe piața educațională bucureșteană din ce în ce mai concurențială, Centrul de limbă engleză Flying Colours optează pentru “calitate” și nu „cantitate”. Cu o experiență solidă în educație, Mirela Ursu a pus acum 9 ani bazele acestui business, iar excelența în educație a fost obiectivul strategic încă de la început. Însuși numele brandului în traducere înseamnă „examene luate cu brio”.
“Cred în puterea limbii engleze de transforma visele fiecărui copil, adolescent sau adult în realitate. Cunoașterea limbii engleze vine la pachet cu o mai bună încredere de sine, dezinvoltură, curaj. Călătoriile în afara țării nu mai sun un lux, studiul în străinatate e din ce în ce mai accesibil, iar jobul poate fi azi în țară și mâine oriunde altundeva, așa că lumea de mâine nu pare să existe fără engleză.” menționează fondatoarea Mirela Ursu.
Evoluția cifrei de afaceri este în continuă ascensiune de la an la an, proftul fiind în permanență reinvestit în facilitățile sediului și în creșterea calității cursurilor. Investițiile s-au ridicat la peste 120.000 euro. Una dintre preocupările principale este stabilitatea mediului în care copii se dezvoltă și învață, de aceea profesorii din centru sunt dedicați misiunii pe care o presupune tot ceea ce înseamnă limba engleză și dezvoltarea personală a cursanților.
La Flying Colours sunt organizate grupe de studiu în funcție de vârstă și nivel de limbă: grupe pentru preșcolari (4-6 ani), copii (clasele 1-4 și clasele 5-8), adolescenți (9-12) și adulți. Centrul este partener British Council în pregătirea pentru examenele Cambridge și IELTS și Centru Oficial de Pregătire și Pretestare pentru examenele Cambridge – recunoscut de Cambridge English.
Copiii și adolescenții sunt pregătiți în stilul Flying Colours, cu accent pe interactivitate și comunicare doar în engleză, sau pe scurt spus: engleza învățată altfel decât la școală. Deși mediul și modul de învățare sunt extrem de prietenoase, Centrul de engleză Flying Colours se mândrește cu faptul că toți cursanții pregătiți aici au promovat cu brio examenele Cambridge, IELTS și TOEFL. Succesul aici este practic, garantat, iar rețeta nu e deloc secretă: muncă+seriozitate+dedicare+perseverență.
Se merge pe modelul vestic, în care se externalizează diverse activități, precum cele ce țin de contabilitate, mentenanță IT, marketing astfel încât se asigură concentrarea pe subiectul de interes: dezvoltarea prin limba engleză a cursanților. În prezent, compania se consolidează. În viitorul apropiat va fi abordată și zona de Responsabilitate Socială, pentru că s-a atins nivelul de maturitate la care businessul poate susține astfel de inițiative.
“Cred în puterea limbii engleze de a transforma visele fiecărui copil, adolescent sau adult în realitate. Cunoașterea limbii engleze vine la pachet cu o mai bună încredere de sine, dezinvoltură, curaj. Joburile actuale deja implică multă engleză, studiul în străinatate e din ce în ce mai accesibil, călătoriile în afara țării nu mai sunt un lux, așa că în lumea de mâine engleza pare să fie nenegociabilă.
Sunt antreprenoare, profesoară, mamă și soție în același timp. Astfel percep perspective diferite și cred că limba engleză este un mijloc în dezvoltarea personală a copiilor noștri și a noastră, ca adulți. Engleza ne deschide uși și oportunități pe care altfel nu le-am putea avea. Imaginați-vă că eu văd fiecare copil precum o bijuterie care are nevoie de strălucire. Iar strălucirea i-o dă și cunoașterea limbii engleze, care îl face să aibă încredere în sine, să fie dezinvolt și să relaționeze natural cu ceilalți.” declară Mirela Ursu.
“Cred în puterea limbii engleze de transforma visele fiecărui copil, adolescent sau adult în realitate. Cunoașterea limbii engleze vine la pachet cu o mai bună încredere de sine, dezinvoltură, curaj. Călătoriile în afara țării nu mai sun un lux, studiul în străinatate e din ce în ce mai accesibil, iar jobul poate fi azi în țară și mâine oriunde altundeva, așa că lumea de mâine nu pare să existe fără engleză.” menționează fondatoarea Mirela Ursu.
Evoluția cifrei de afaceri este în continuă ascensiune de la an la an, proftul fiind în permanență reinvestit în facilitățile sediului și în creșterea calității cursurilor. Investițiile s-au ridicat la peste 120.000 euro. Una dintre preocupările principale este stabilitatea mediului în care copii se dezvoltă și învață, de aceea profesorii din centru sunt dedicați misiunii pe care o presupune tot ceea ce înseamnă limba engleză și dezvoltarea personală a cursanților.
La Flying Colours sunt organizate grupe de studiu în funcție de vârstă și nivel de limbă: grupe pentru preșcolari (4-6 ani), copii (clasele 1-4 și clasele 5-8), adolescenți (9-12) și adulți. Centrul este partener British Council în pregătirea pentru examenele Cambridge și IELTS și Centru Oficial de Pregătire și Pretestare pentru examenele Cambridge – recunoscut de Cambridge English.

Copiii și adolescenții sunt pregătiți în stilul Flying Colours, cu accent pe interactivitate și comunicare doar în engleză, sau pe scurt spus: engleza învățată altfel decât la școală. Deși mediul și modul de învățare sunt extrem de prietenoase, Centrul de engleză Flying Colours se mândrește cu faptul că toți cursanții pregătiți aici au promovat cu brio examenele Cambridge, IELTS și TOEFL. Succesul aici este practic, garantat, iar rețeta nu e deloc secretă: muncă+seriozitate+dedicare+perseverență.
Se merge pe modelul vestic, în care se externalizează diverse activități, precum cele ce țin de contabilitate, mentenanță IT, marketing astfel încât se asigură concentrarea pe subiectul de interes: dezvoltarea prin limba engleză a cursanților. În prezent, compania se consolidează. În viitorul apropiat va fi abordată și zona de Responsabilitate Socială, pentru că s-a atins nivelul de maturitate la care businessul poate susține astfel de inițiative.
“Cred în puterea limbii engleze de a transforma visele fiecărui copil, adolescent sau adult în realitate. Cunoașterea limbii engleze vine la pachet cu o mai bună încredere de sine, dezinvoltură, curaj. Joburile actuale deja implică multă engleză, studiul în străinatate e din ce în ce mai accesibil, călătoriile în afara țării nu mai sunt un lux, așa că în lumea de mâine engleza pare să fie nenegociabilă.
Sunt antreprenoare, profesoară, mamă și soție în același timp. Astfel percep perspective diferite și cred că limba engleză este un mijloc în dezvoltarea personală a copiilor noștri și a noastră, ca adulți. Engleza ne deschide uși și oportunități pe care altfel nu le-am putea avea. Imaginați-vă că eu văd fiecare copil precum o bijuterie care are nevoie de strălucire. Iar strălucirea i-o dă și cunoașterea limbii engleze, care îl face să aibă încredere în sine, să fie dezinvolt și să relaționeze natural cu ceilalți.” declară Mirela Ursu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Producătorul român Bico Industries se află în negocieri avansate pentru preluarea Iranga Technologijos din Lituania
- Daniel Simion este noul Country Manager pentru divizia Bolt Business
- Studiu Deloitte: Romania ramane printre statele europene cu cele mai ieftine locuinte. Suntem printre putinele tari in care cel mai scump oras nu este capitala
- Schneider Electric ocupă locul 1 în Top 25 Gartner(R) Supply Chain: Europa Top 15, pentru al treilea an consecutiv
- Studiu Deloitte: vizionarea programelor TV si a filmelor acasa ramane activitatea preferata de divertisment pentru consumatorii de toate varstele
- Deloitte Romania a asistat investitorul imobiliar Hili Properties in preluarea Baneasa Real Estate, proprietarul cladirii de birouri MIRO
- Sondaj EY România: Marile companii locale vor face investiţii pentru a se proteja de atacuri cibernetice şi impactul lor asupra datelor financiar-fiscale
- Opinie Deloitte: Schimbari majore la impozitarea in domeniul HoReCa si a microîntreprinderilor. Ce regim fiscal alegem?
- Studiu Deloitte: pesimism mai puternic decat la inceputul pandemiei vizavi de conditiile economice in randul firmelor de capital privat din Europa Centrala
- Cushman & Wakefield Echinox: DPD a închiriat 3.500 mp spații de depozitare în VGP Park Arad
- Consumatorii renunță mai ușor decât înainte de pandemie la un brand după doar o experiență negativă. Interacțiunea umană rămâne importantă pentru loialitate
- BASF are din nou o crestere puternica a veniturilor in ciuda preturilor in crestere la materii prime si energie
- Opinie Deloitte: Digitalizarea ANAF – ce obligatii au contribuabilii vizati de RO e-Transport?
- EY România: Importatorii europeni obligați să realizeze activități de “due diligence” pentru achizițiile de mărfuri rusești
- Psiholog, Elena Ungureanu: Gestionarea echilibrului dintre carieră și viața personală este o problematică de ordin psihic deoarece procesul în sine implică trasarea de limite