FlixBus se extinde în Turcia, adăugând Kamil Koç la rețeaua sa globală
Data publicarii: 05-09-2019 | TurismFurnizorul de servicii de mobilitate, FlixBus, cumpără de la Actera Group una dintre cele mai importante companii de autocare din Turcia, Kamil Koç. Autocarele interurbane ale KK, se vor alătura în acest fel rețelei globale de transport ale FlixBus, noua rețea locală deservind deja 61 de orașe din Turcia, rețea care doar anul trecut a transportat peste 20 de milioane de persoane.
„Suntem foarte bucuroși să urăm bun venit celor de la Kamil Koç în famila FlixBus și să începem o nouă eră în piața mobilității din Turcia. Viziunea noastră este să oferim servicii de mobilitate verzi și inteligente pentru toată lumea și suntem încântați să punem la dispoziție spiritul inovator, serviciile inteligente, standardele de calitate și de siguranțe ridicate persoanelor care călătoresc cu autocarul în Turcia, alături de expertiza locală oferită de Kamil Koç. După ce am analizat toate aspectele de business, vom lucra la extinderea rețelei existente pentru a continua optimizarea orarului și a răspunde cererii piață – având la bază o abordare centrată pe date și algoritmi - pentru a îmbunătăți experiența clienților. Cu ajutorul platformei noastre și a inovațiilor pe care le aducem, călătorii din Turcia se vor bucura de servicii de mobilitate accesibile, standarde de siguranțe ridicate, un serviciu de calitate,dar și mai multe opțiuni de călătorie”, a declarat despre tranzacție Jochen Engert, CEO și fondator FlixBus.
FlixBus este una dintre companiile de transport cele mai cunoscute și căutate din Europa. Fondată în 2013, după liberalizarea pieței de transport cu autocarul din Germania, compania de transport a devenit rapid una dintre favoritele pieței de profil, peste 100 de milioane de persoane alegând serviciile acesteia. Mai mult, FlixBus este un exemplu concret de start-up de succes, o combinație perfectă de eCommerce, transport și tehnologie, cu o rețea care se extinde deja pe teritoriul a 30 de țări.
„Suntem foarte bucuroși să urăm bun venit celor de la Kamil Koç în famila FlixBus și să începem o nouă eră în piața mobilității din Turcia. Viziunea noastră este să oferim servicii de mobilitate verzi și inteligente pentru toată lumea și suntem încântați să punem la dispoziție spiritul inovator, serviciile inteligente, standardele de calitate și de siguranțe ridicate persoanelor care călătoresc cu autocarul în Turcia, alături de expertiza locală oferită de Kamil Koç. După ce am analizat toate aspectele de business, vom lucra la extinderea rețelei existente pentru a continua optimizarea orarului și a răspunde cererii piață – având la bază o abordare centrată pe date și algoritmi - pentru a îmbunătăți experiența clienților. Cu ajutorul platformei noastre și a inovațiilor pe care le aducem, călătorii din Turcia se vor bucura de servicii de mobilitate accesibile, standarde de siguranțe ridicate, un serviciu de calitate,dar și mai multe opțiuni de călătorie”, a declarat despre tranzacție Jochen Engert, CEO și fondator FlixBus.
FlixBus este una dintre companiile de transport cele mai cunoscute și căutate din Europa. Fondată în 2013, după liberalizarea pieței de transport cu autocarul din Germania, compania de transport a devenit rapid una dintre favoritele pieței de profil, peste 100 de milioane de persoane alegând serviciile acesteia. Mai mult, FlixBus este un exemplu concret de start-up de succes, o combinație perfectă de eCommerce, transport și tehnologie, cu o rețea care se extinde deja pe teritoriul a 30 de țări.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă
- Studiu Deloitte: cheltuielile de sarbatori se mentin, in acest sezon, la nivelul de anul trecut, chiar daca 73% dintre cumparatori se asteapta la scumpiri, iar 37% au o situatie financiara mai precara
- Studiu Deloitte: companiile din majoritatea sectoarelor directioneaza mai mult de jumatate din bugetul de marketing catre activitati din mediul digital
- Bringo, cel mai nou chirias al cladirii Eminescu Offices dezvoltat de Akcent Development
- EY România: Indemnizațiile membrilor CA, directorilor și administratorilor impozitate ca salarii ori ca activitate cu TVA? - punct de vedere