FlixBus se extinde în Turcia, adăugând Kamil Koç la rețeaua sa globală
Data publicarii: 05-09-2019 | TurismFurnizorul de servicii de mobilitate, FlixBus, cumpără de la Actera Group una dintre cele mai importante companii de autocare din Turcia, Kamil Koç. Autocarele interurbane ale KK, se vor alătura în acest fel rețelei globale de transport ale FlixBus, noua rețea locală deservind deja 61 de orașe din Turcia, rețea care doar anul trecut a transportat peste 20 de milioane de persoane.
„Suntem foarte bucuroși să urăm bun venit celor de la Kamil Koç în famila FlixBus și să începem o nouă eră în piața mobilității din Turcia. Viziunea noastră este să oferim servicii de mobilitate verzi și inteligente pentru toată lumea și suntem încântați să punem la dispoziție spiritul inovator, serviciile inteligente, standardele de calitate și de siguranțe ridicate persoanelor care călătoresc cu autocarul în Turcia, alături de expertiza locală oferită de Kamil Koç. După ce am analizat toate aspectele de business, vom lucra la extinderea rețelei existente pentru a continua optimizarea orarului și a răspunde cererii piață – având la bază o abordare centrată pe date și algoritmi - pentru a îmbunătăți experiența clienților. Cu ajutorul platformei noastre și a inovațiilor pe care le aducem, călătorii din Turcia se vor bucura de servicii de mobilitate accesibile, standarde de siguranțe ridicate, un serviciu de calitate,dar și mai multe opțiuni de călătorie”, a declarat despre tranzacție Jochen Engert, CEO și fondator FlixBus.
FlixBus este una dintre companiile de transport cele mai cunoscute și căutate din Europa. Fondată în 2013, după liberalizarea pieței de transport cu autocarul din Germania, compania de transport a devenit rapid una dintre favoritele pieței de profil, peste 100 de milioane de persoane alegând serviciile acesteia. Mai mult, FlixBus este un exemplu concret de start-up de succes, o combinație perfectă de eCommerce, transport și tehnologie, cu o rețea care se extinde deja pe teritoriul a 30 de țări.
„Suntem foarte bucuroși să urăm bun venit celor de la Kamil Koç în famila FlixBus și să începem o nouă eră în piața mobilității din Turcia. Viziunea noastră este să oferim servicii de mobilitate verzi și inteligente pentru toată lumea și suntem încântați să punem la dispoziție spiritul inovator, serviciile inteligente, standardele de calitate și de siguranțe ridicate persoanelor care călătoresc cu autocarul în Turcia, alături de expertiza locală oferită de Kamil Koç. După ce am analizat toate aspectele de business, vom lucra la extinderea rețelei existente pentru a continua optimizarea orarului și a răspunde cererii piață – având la bază o abordare centrată pe date și algoritmi - pentru a îmbunătăți experiența clienților. Cu ajutorul platformei noastre și a inovațiilor pe care le aducem, călătorii din Turcia se vor bucura de servicii de mobilitate accesibile, standarde de siguranțe ridicate, un serviciu de calitate,dar și mai multe opțiuni de călătorie”, a declarat despre tranzacție Jochen Engert, CEO și fondator FlixBus.
FlixBus este una dintre companiile de transport cele mai cunoscute și căutate din Europa. Fondată în 2013, după liberalizarea pieței de transport cu autocarul din Germania, compania de transport a devenit rapid una dintre favoritele pieței de profil, peste 100 de milioane de persoane alegând serviciile acesteia. Mai mult, FlixBus este un exemplu concret de start-up de succes, o combinație perfectă de eCommerce, transport și tehnologie, cu o rețea care se extinde deja pe teritoriul a 30 de țări.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial