FlixBus se extinde în Turcia, adăugând Kamil Koç la rețeaua sa globală
Data publicarii: 05-09-2019 | TurismFurnizorul de servicii de mobilitate, FlixBus, cumpără de la Actera Group una dintre cele mai importante companii de autocare din Turcia, Kamil Koç. Autocarele interurbane ale KK, se vor alătura în acest fel rețelei globale de transport ale FlixBus, noua rețea locală deservind deja 61 de orașe din Turcia, rețea care doar anul trecut a transportat peste 20 de milioane de persoane.
„Suntem foarte bucuroși să urăm bun venit celor de la Kamil Koç în famila FlixBus și să începem o nouă eră în piața mobilității din Turcia. Viziunea noastră este să oferim servicii de mobilitate verzi și inteligente pentru toată lumea și suntem încântați să punem la dispoziție spiritul inovator, serviciile inteligente, standardele de calitate și de siguranțe ridicate persoanelor care călătoresc cu autocarul în Turcia, alături de expertiza locală oferită de Kamil Koç. După ce am analizat toate aspectele de business, vom lucra la extinderea rețelei existente pentru a continua optimizarea orarului și a răspunde cererii piață – având la bază o abordare centrată pe date și algoritmi - pentru a îmbunătăți experiența clienților. Cu ajutorul platformei noastre și a inovațiilor pe care le aducem, călătorii din Turcia se vor bucura de servicii de mobilitate accesibile, standarde de siguranțe ridicate, un serviciu de calitate,dar și mai multe opțiuni de călătorie”, a declarat despre tranzacție Jochen Engert, CEO și fondator FlixBus.
FlixBus este una dintre companiile de transport cele mai cunoscute și căutate din Europa. Fondată în 2013, după liberalizarea pieței de transport cu autocarul din Germania, compania de transport a devenit rapid una dintre favoritele pieței de profil, peste 100 de milioane de persoane alegând serviciile acesteia. Mai mult, FlixBus este un exemplu concret de start-up de succes, o combinație perfectă de eCommerce, transport și tehnologie, cu o rețea care se extinde deja pe teritoriul a 30 de țări.
„Suntem foarte bucuroși să urăm bun venit celor de la Kamil Koç în famila FlixBus și să începem o nouă eră în piața mobilității din Turcia. Viziunea noastră este să oferim servicii de mobilitate verzi și inteligente pentru toată lumea și suntem încântați să punem la dispoziție spiritul inovator, serviciile inteligente, standardele de calitate și de siguranțe ridicate persoanelor care călătoresc cu autocarul în Turcia, alături de expertiza locală oferită de Kamil Koç. După ce am analizat toate aspectele de business, vom lucra la extinderea rețelei existente pentru a continua optimizarea orarului și a răspunde cererii piață – având la bază o abordare centrată pe date și algoritmi - pentru a îmbunătăți experiența clienților. Cu ajutorul platformei noastre și a inovațiilor pe care le aducem, călătorii din Turcia se vor bucura de servicii de mobilitate accesibile, standarde de siguranțe ridicate, un serviciu de calitate,dar și mai multe opțiuni de călătorie”, a declarat despre tranzacție Jochen Engert, CEO și fondator FlixBus.
FlixBus este una dintre companiile de transport cele mai cunoscute și căutate din Europa. Fondată în 2013, după liberalizarea pieței de transport cu autocarul din Germania, compania de transport a devenit rapid una dintre favoritele pieței de profil, peste 100 de milioane de persoane alegând serviciile acesteia. Mai mult, FlixBus este un exemplu concret de start-up de succes, o combinație perfectă de eCommerce, transport și tehnologie, cu o rețea care se extinde deja pe teritoriul a 30 de țări.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Black Friday: Românii sunt pregătiți să profite de oferte, dar trebuie să fie atenți și la tentativele de fraudă
- EY Law România: Prima înregistrare din oficiu a unui sediu permanent din industria farmaceutică anulată definitiv de instanța de judecată
- Sondaj eJobs: 7 din 10 români trec printr-o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional. Problemele financiare și cele legate de job îi apasă cel mai mult
- EY România - Sistemul garanție-returnare a apărut din necesitatea identificării unor soluții de optimizare a gestionării ambalajelor primare nereutilizabile
- EY a asistat MidEuropa în vânzarea lanțului de supermarketuri Profi către Ahold Delhaize
- Studiu EY: Piața globală a ofertelor publice inițiale: apetitul investitorilor se mută de la creștere la valoare, pe fondul unei lichidități mai restrânse
- 21.000 de joburi noi au fost scoase în piață de start-up-uri și companiile mici, cu cel mult 50 de angajați, în această toamnă
- Opinie Deloitte: Directiva europeana privind impozitul minim pe profit - o schimbare majora in fiscalitatea internationala si impactul sau in Romania
- Opinie Deloitte: Facturarea electronica generalizata, la un pas de implementare. Cand dispare factura pe hartie?
- Studiu EY: Scade încrederea liderilor din domeniul securității cibernetice în sistemele de apărare ale organizației, iar costurile cresc
- Impactul IRCC după creşterea de 0,02% în ratele creditelor
- EY România: România se aliniază legislației europene și raportările bancare pentru persoanele fizice cu venituri mari au devenit realitate
- Sondaj eJobs: 4 din 10 angajați sunt nemulțumiți de salariu. La fel de mulți cred că o discuție cu managerul pe acest subiect le-ar putea aduce o majorare de maximum 10%
- Studiu EY: Salarizarea, bunăstarea și flexibilitatea atrag tensiuni la locul de muncă și mai mult de o treime dintre angajați sunt susceptibili să demisioneze
- Cushman & Wakefield Echinox, piata investitiilor imobiliare: Numarul proprietatilor vandute a crescut in S1 2023, insa valoarea medie a unei tranzactii s-a redus la jumatate