Revolut: Numărul românilor care călătoresc peste hotare a crescut de 5 ori
Data publicarii: 25-09-2019 | TurismRevolut a analizat recent în cadrul unui studiu, obiceiurile de a cheltui și dea călători ale europenilor care fac parte din generația Millenials. Rezultatele sunt cât se poate de grăitoare cu privire la trendul început odată cu aderarea României la Uniunea Europeană. Astfel, aproape jumătate dintre numărul total al tinerilor români au călătorit peste hotare cel puțin o dată în acest an.
Față de anul trecut, creșterea este semnificativă, procentul din acest an de 47,5% fiind de 5 ori mai mare decât cel de doar 9,41% înregistrat în anul 2018. Aceste informații fac parte din studiul Millenial Travel Report realizat de către Revolut Europa pe baza obiceiurilor de călătorie a peste 7 milioane de clienți ai companiei din întreaga Europă. 600.000 dintre aceștia sunt români.
Dintre destinațiile alese de tinerii din țara noastră, cele mai populare sunt Bulgaria, Marea Britanie, Ungaria, Grecia și Italia. Dacă românii aleg în prealabil plajele însorite ale Bulgariei ca principală destinație de vacanță, vecinii de la sud de Dunăre aleg cu precădere Grecia și Italia în vreme ce tinerii din Ungaria preferă Austria și Croația.
Cât privește cheltuielile, românii au plătit în medie câte 827 de euro pentru un sejur și câte 363 de euro în afara pachetului turistic. Ei au cheltuit în medie 47,65 euro zilnic, o mică creștere față de cei 41,60 euro/zi înregistrați anul trecut.
Un număr din ce în ce mai mare de români aleg Revolut în timpul vacanței pentru a economisi bani. Printre motivele care stau la baza acestei decizii se numără acces la un curs de schimb valutar excelent, posibilitatea de a retrage bani fără comisioane de la orice bancomat din lume, precum și faptul că pot încheia asigurare medicală de călătorie direct din aplicație, cu plata pe zi, sau se bucură de ea gratuit, în cazul utilizatorilor Premium și Metal.
Față de anul trecut, creșterea este semnificativă, procentul din acest an de 47,5% fiind de 5 ori mai mare decât cel de doar 9,41% înregistrat în anul 2018. Aceste informații fac parte din studiul Millenial Travel Report realizat de către Revolut Europa pe baza obiceiurilor de călătorie a peste 7 milioane de clienți ai companiei din întreaga Europă. 600.000 dintre aceștia sunt români.
Dintre destinațiile alese de tinerii din țara noastră, cele mai populare sunt Bulgaria, Marea Britanie, Ungaria, Grecia și Italia. Dacă românii aleg în prealabil plajele însorite ale Bulgariei ca principală destinație de vacanță, vecinii de la sud de Dunăre aleg cu precădere Grecia și Italia în vreme ce tinerii din Ungaria preferă Austria și Croația.
Cât privește cheltuielile, românii au plătit în medie câte 827 de euro pentru un sejur și câte 363 de euro în afara pachetului turistic. Ei au cheltuit în medie 47,65 euro zilnic, o mică creștere față de cei 41,60 euro/zi înregistrați anul trecut.
Un număr din ce în ce mai mare de români aleg Revolut în timpul vacanței pentru a economisi bani. Printre motivele care stau la baza acestei decizii se numără acces la un curs de schimb valutar excelent, posibilitatea de a retrage bani fără comisioane de la orice bancomat din lume, precum și faptul că pot încheia asigurare medicală de călătorie direct din aplicație, cu plata pe zi, sau se bucură de ea gratuit, în cazul utilizatorilor Premium și Metal.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online