Revolut: Numărul românilor care călătoresc peste hotare a crescut de 5 ori
Data publicarii: 25-09-2019 | TurismRevolut a analizat recent în cadrul unui studiu, obiceiurile de a cheltui și dea călători ale europenilor care fac parte din generația Millenials. Rezultatele sunt cât se poate de grăitoare cu privire la trendul început odată cu aderarea României la Uniunea Europeană. Astfel, aproape jumătate dintre numărul total al tinerilor români au călătorit peste hotare cel puțin o dată în acest an.
Față de anul trecut, creșterea este semnificativă, procentul din acest an de 47,5% fiind de 5 ori mai mare decât cel de doar 9,41% înregistrat în anul 2018. Aceste informații fac parte din studiul Millenial Travel Report realizat de către Revolut Europa pe baza obiceiurilor de călătorie a peste 7 milioane de clienți ai companiei din întreaga Europă. 600.000 dintre aceștia sunt români.
Dintre destinațiile alese de tinerii din țara noastră, cele mai populare sunt Bulgaria, Marea Britanie, Ungaria, Grecia și Italia. Dacă românii aleg în prealabil plajele însorite ale Bulgariei ca principală destinație de vacanță, vecinii de la sud de Dunăre aleg cu precădere Grecia și Italia în vreme ce tinerii din Ungaria preferă Austria și Croația.
Cât privește cheltuielile, românii au plătit în medie câte 827 de euro pentru un sejur și câte 363 de euro în afara pachetului turistic. Ei au cheltuit în medie 47,65 euro zilnic, o mică creștere față de cei 41,60 euro/zi înregistrați anul trecut.
Un număr din ce în ce mai mare de români aleg Revolut în timpul vacanței pentru a economisi bani. Printre motivele care stau la baza acestei decizii se numără acces la un curs de schimb valutar excelent, posibilitatea de a retrage bani fără comisioane de la orice bancomat din lume, precum și faptul că pot încheia asigurare medicală de călătorie direct din aplicație, cu plata pe zi, sau se bucură de ea gratuit, în cazul utilizatorilor Premium și Metal.
Față de anul trecut, creșterea este semnificativă, procentul din acest an de 47,5% fiind de 5 ori mai mare decât cel de doar 9,41% înregistrat în anul 2018. Aceste informații fac parte din studiul Millenial Travel Report realizat de către Revolut Europa pe baza obiceiurilor de călătorie a peste 7 milioane de clienți ai companiei din întreaga Europă. 600.000 dintre aceștia sunt români.
Dintre destinațiile alese de tinerii din țara noastră, cele mai populare sunt Bulgaria, Marea Britanie, Ungaria, Grecia și Italia. Dacă românii aleg în prealabil plajele însorite ale Bulgariei ca principală destinație de vacanță, vecinii de la sud de Dunăre aleg cu precădere Grecia și Italia în vreme ce tinerii din Ungaria preferă Austria și Croația.
Cât privește cheltuielile, românii au plătit în medie câte 827 de euro pentru un sejur și câte 363 de euro în afara pachetului turistic. Ei au cheltuit în medie 47,65 euro zilnic, o mică creștere față de cei 41,60 euro/zi înregistrați anul trecut.
Un număr din ce în ce mai mare de români aleg Revolut în timpul vacanței pentru a economisi bani. Printre motivele care stau la baza acestei decizii se numără acces la un curs de schimb valutar excelent, posibilitatea de a retrage bani fără comisioane de la orice bancomat din lume, precum și faptul că pot încheia asigurare medicală de călătorie direct din aplicație, cu plata pe zi, sau se bucură de ea gratuit, în cazul utilizatorilor Premium și Metal.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare