Revolut: Numărul românilor care călătoresc peste hotare a crescut de 5 ori
Data publicarii: 25-09-2019 | TurismRevolut a analizat recent în cadrul unui studiu, obiceiurile de a cheltui și dea călători ale europenilor care fac parte din generația Millenials. Rezultatele sunt cât se poate de grăitoare cu privire la trendul început odată cu aderarea României la Uniunea Europeană. Astfel, aproape jumătate dintre numărul total al tinerilor români au călătorit peste hotare cel puțin o dată în acest an.
Față de anul trecut, creșterea este semnificativă, procentul din acest an de 47,5% fiind de 5 ori mai mare decât cel de doar 9,41% înregistrat în anul 2018. Aceste informații fac parte din studiul Millenial Travel Report realizat de către Revolut Europa pe baza obiceiurilor de călătorie a peste 7 milioane de clienți ai companiei din întreaga Europă. 600.000 dintre aceștia sunt români.
Dintre destinațiile alese de tinerii din țara noastră, cele mai populare sunt Bulgaria, Marea Britanie, Ungaria, Grecia și Italia. Dacă românii aleg în prealabil plajele însorite ale Bulgariei ca principală destinație de vacanță, vecinii de la sud de Dunăre aleg cu precădere Grecia și Italia în vreme ce tinerii din Ungaria preferă Austria și Croația.
Cât privește cheltuielile, românii au plătit în medie câte 827 de euro pentru un sejur și câte 363 de euro în afara pachetului turistic. Ei au cheltuit în medie 47,65 euro zilnic, o mică creștere față de cei 41,60 euro/zi înregistrați anul trecut.
Un număr din ce în ce mai mare de români aleg Revolut în timpul vacanței pentru a economisi bani. Printre motivele care stau la baza acestei decizii se numără acces la un curs de schimb valutar excelent, posibilitatea de a retrage bani fără comisioane de la orice bancomat din lume, precum și faptul că pot încheia asigurare medicală de călătorie direct din aplicație, cu plata pe zi, sau se bucură de ea gratuit, în cazul utilizatorilor Premium și Metal.
Față de anul trecut, creșterea este semnificativă, procentul din acest an de 47,5% fiind de 5 ori mai mare decât cel de doar 9,41% înregistrat în anul 2018. Aceste informații fac parte din studiul Millenial Travel Report realizat de către Revolut Europa pe baza obiceiurilor de călătorie a peste 7 milioane de clienți ai companiei din întreaga Europă. 600.000 dintre aceștia sunt români.
Dintre destinațiile alese de tinerii din țara noastră, cele mai populare sunt Bulgaria, Marea Britanie, Ungaria, Grecia și Italia. Dacă românii aleg în prealabil plajele însorite ale Bulgariei ca principală destinație de vacanță, vecinii de la sud de Dunăre aleg cu precădere Grecia și Italia în vreme ce tinerii din Ungaria preferă Austria și Croația.
Cât privește cheltuielile, românii au plătit în medie câte 827 de euro pentru un sejur și câte 363 de euro în afara pachetului turistic. Ei au cheltuit în medie 47,65 euro zilnic, o mică creștere față de cei 41,60 euro/zi înregistrați anul trecut.
Un număr din ce în ce mai mare de români aleg Revolut în timpul vacanței pentru a economisi bani. Printre motivele care stau la baza acestei decizii se numără acces la un curs de schimb valutar excelent, posibilitatea de a retrage bani fără comisioane de la orice bancomat din lume, precum și faptul că pot încheia asigurare medicală de călătorie direct din aplicație, cu plata pe zi, sau se bucură de ea gratuit, în cazul utilizatorilor Premium și Metal.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Focus pe Ferentari
- Analiza EY: Evoluția pieței de fuziuni și achiziții din România în primele nouă luni din 2023
- EY România: Aplicarea beneficiilor fiscale ar contribui major la optimizarea fluxurilor financiare și la consolidarea fiscală a afacerilor din România
- Black Friday crește cu 20% numărul de joburi disponibile în piață
- Studiu Black Friday: Românii sunt pregătiți să profite de oferte, dar trebuie să fie atenți și la tentativele de fraudă
- EY Law România: Prima înregistrare din oficiu a unui sediu permanent din industria farmaceutică anulată definitiv de instanța de judecată
- Sondaj eJobs: 7 din 10 români trec printr-o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional. Problemele financiare și cele legate de job îi apasă cel mai mult
- EY România - Sistemul garanție-returnare a apărut din necesitatea identificării unor soluții de optimizare a gestionării ambalajelor primare nereutilizabile
- EY a asistat MidEuropa în vânzarea lanțului de supermarketuri Profi către Ahold Delhaize
- Studiu EY: Piața globală a ofertelor publice inițiale: apetitul investitorilor se mută de la creștere la valoare, pe fondul unei lichidități mai restrânse
- 21.000 de joburi noi au fost scoase în piață de start-up-uri și companiile mici, cu cel mult 50 de angajați, în această toamnă
- Opinie Deloitte: Directiva europeana privind impozitul minim pe profit - o schimbare majora in fiscalitatea internationala si impactul sau in Romania
- Opinie Deloitte: Facturarea electronica generalizata, la un pas de implementare. Cand dispare factura pe hartie?
- Studiu EY: Scade încrederea liderilor din domeniul securității cibernetice în sistemele de apărare ale organizației, iar costurile cresc
- Impactul IRCC după creşterea de 0,02% în ratele creditelor