Revolut: Numărul românilor care călătoresc peste hotare a crescut de 5 ori
Data publicarii: 25-09-2019 | TurismRevolut a analizat recent în cadrul unui studiu, obiceiurile de a cheltui și dea călători ale europenilor care fac parte din generația Millenials. Rezultatele sunt cât se poate de grăitoare cu privire la trendul început odată cu aderarea României la Uniunea Europeană. Astfel, aproape jumătate dintre numărul total al tinerilor români au călătorit peste hotare cel puțin o dată în acest an.
Față de anul trecut, creșterea este semnificativă, procentul din acest an de 47,5% fiind de 5 ori mai mare decât cel de doar 9,41% înregistrat în anul 2018. Aceste informații fac parte din studiul Millenial Travel Report realizat de către Revolut Europa pe baza obiceiurilor de călătorie a peste 7 milioane de clienți ai companiei din întreaga Europă. 600.000 dintre aceștia sunt români.
Dintre destinațiile alese de tinerii din țara noastră, cele mai populare sunt Bulgaria, Marea Britanie, Ungaria, Grecia și Italia. Dacă românii aleg în prealabil plajele însorite ale Bulgariei ca principală destinație de vacanță, vecinii de la sud de Dunăre aleg cu precădere Grecia și Italia în vreme ce tinerii din Ungaria preferă Austria și Croația.
Cât privește cheltuielile, românii au plătit în medie câte 827 de euro pentru un sejur și câte 363 de euro în afara pachetului turistic. Ei au cheltuit în medie 47,65 euro zilnic, o mică creștere față de cei 41,60 euro/zi înregistrați anul trecut.
Un număr din ce în ce mai mare de români aleg Revolut în timpul vacanței pentru a economisi bani. Printre motivele care stau la baza acestei decizii se numără acces la un curs de schimb valutar excelent, posibilitatea de a retrage bani fără comisioane de la orice bancomat din lume, precum și faptul că pot încheia asigurare medicală de călătorie direct din aplicație, cu plata pe zi, sau se bucură de ea gratuit, în cazul utilizatorilor Premium și Metal.
Față de anul trecut, creșterea este semnificativă, procentul din acest an de 47,5% fiind de 5 ori mai mare decât cel de doar 9,41% înregistrat în anul 2018. Aceste informații fac parte din studiul Millenial Travel Report realizat de către Revolut Europa pe baza obiceiurilor de călătorie a peste 7 milioane de clienți ai companiei din întreaga Europă. 600.000 dintre aceștia sunt români.
Dintre destinațiile alese de tinerii din țara noastră, cele mai populare sunt Bulgaria, Marea Britanie, Ungaria, Grecia și Italia. Dacă românii aleg în prealabil plajele însorite ale Bulgariei ca principală destinație de vacanță, vecinii de la sud de Dunăre aleg cu precădere Grecia și Italia în vreme ce tinerii din Ungaria preferă Austria și Croația.
Cât privește cheltuielile, românii au plătit în medie câte 827 de euro pentru un sejur și câte 363 de euro în afara pachetului turistic. Ei au cheltuit în medie 47,65 euro zilnic, o mică creștere față de cei 41,60 euro/zi înregistrați anul trecut.
Un număr din ce în ce mai mare de români aleg Revolut în timpul vacanței pentru a economisi bani. Printre motivele care stau la baza acestei decizii se numără acces la un curs de schimb valutar excelent, posibilitatea de a retrage bani fără comisioane de la orice bancomat din lume, precum și faptul că pot încheia asigurare medicală de călătorie direct din aplicație, cu plata pe zi, sau se bucură de ea gratuit, în cazul utilizatorilor Premium și Metal.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiză EY - Cristian Cârstoiu: Vehiculele electrice continuă să se îndrepte spre dominația vânzărilor
- Studiu EY: Majoritatea directorilor generali se tem că recesiunea va fi mai gravă decât criza financiară - comunicat de presă
- Schneider Electric îl numește pe Marc Garner în funcția de Senior Vice President al diviziei Secure Power în Europa
- Sondaj Storia.ro: Proprietarii si cumparatorii din Romania fac un sumar al pietei imobiliare din 2022
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă