București, pe primul loc în Europa în ceea ce privește destinațiile turistice cu potențial de dezvoltare
Data publicarii: 23-10-2019 | TurismSocietatea se schimbă în permanență, apar fel și fel de noi atracții în special cele de natură tehnologică. Cu toate acestea, un lucru rămâne neschimbat: oamenii își doresc să călătorească, să descopere noi și noi locații, să se bucure de noi și noi experiențe de viață. Iar, pe măsură ce nivelul de trai crește la nivel mondial, la fel se întâmplă și cu industria turismului pe măsură ce din ce în ce mai mulți oameni își permit astfel de escapade.
Astfel, dorința de a călători, este cuantificată de indicele Global Mastercard de Destinații Urbane 2019 potrivit căruia, din 2009 și până în prezent, numărul turiștilor care au apelat la servicii de cazare a crescut cu nu mai puțin de 76%.
Mai mult, pentru cel de-al doilea an consecutiv, Bucureștiul se află în topul destinațiilor din Europa cu cel mai mare potențial de creștere/dezvoltare.
”București se află în topul orașelor cu cel mai mare potențial de dezvoltare, păstrându-și prima poziție în rândul destinațiilor din Europa. Călătoritul a devenit o parte importantă din stilul nostru de viață și e critic să înțelegem cum turismul impactează orașele mari, la nivel global. Studiul oferă, de asemenea, o perspectivă amplă asupra comportamentului turiștilor, oferind posibilitatea de a le înțelege nevoile și experiențele pe care aceștia le caută”, declară Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România.
Rezultatele studiului sunt cât se poate de grăitoare în ceea ce privește potențialul capitalei. Potrivit datelor oficiale, București înregistrează un procent de 10,3% în ceea ce privește potențialul de dezvoltare, peste 1,4 milioane de turiști apelând la servicii de cazare în capitala româniei în ultimul an, valoarea medie cheltuită pe zi fiind de 105 dolari.
Cât privește popularitatea destinațiilor turistice, Bangkok rămâne cel mai vizitat oraș de pe glob cu peste 22 de milioane de turiști. Acesta este urmat în topul popularității de Paris și Londra care ocupă locurile 2 și 3, ambele depășind cifra de 19 milioane de turiști.
Astfel, dorința de a călători, este cuantificată de indicele Global Mastercard de Destinații Urbane 2019 potrivit căruia, din 2009 și până în prezent, numărul turiștilor care au apelat la servicii de cazare a crescut cu nu mai puțin de 76%.
Mai mult, pentru cel de-al doilea an consecutiv, Bucureștiul se află în topul destinațiilor din Europa cu cel mai mare potențial de creștere/dezvoltare.
”București se află în topul orașelor cu cel mai mare potențial de dezvoltare, păstrându-și prima poziție în rândul destinațiilor din Europa. Călătoritul a devenit o parte importantă din stilul nostru de viață și e critic să înțelegem cum turismul impactează orașele mari, la nivel global. Studiul oferă, de asemenea, o perspectivă amplă asupra comportamentului turiștilor, oferind posibilitatea de a le înțelege nevoile și experiențele pe care aceștia le caută”, declară Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România.
Rezultatele studiului sunt cât se poate de grăitoare în ceea ce privește potențialul capitalei. Potrivit datelor oficiale, București înregistrează un procent de 10,3% în ceea ce privește potențialul de dezvoltare, peste 1,4 milioane de turiști apelând la servicii de cazare în capitala româniei în ultimul an, valoarea medie cheltuită pe zi fiind de 105 dolari.
Cât privește popularitatea destinațiilor turistice, Bangkok rămâne cel mai vizitat oraș de pe glob cu peste 22 de milioane de turiști. Acesta este urmat în topul popularității de Paris și Londra care ocupă locurile 2 și 3, ambele depășind cifra de 19 milioane de turiști.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Asociațiile membre Eucolight au reciclat două miliarde de lămpi în Europa
- În 2020, românii au optat pentru siguranța locului de muncă. Fluctuația de personal în companiile din România a scăzut la 17,2%
- 70% dintre femeile din domeniul tehnologiei sunt de acord cu faptul că abilitățile lor au fost apreciate, mai presus decât genul lor, dar etapa egalității de gen nu s-a încheiat
- FintechOS raportează o creștere de 195% în 2020. Obiective 2021
- HR Barometru: 80% dintre companii vor deconta testarea epidemiologică și / sau vaccinarea
- Kaspersky: Angajații din domeniul securității IT petrec șase ore săptămânal cu hobby-urile lor, în timpul programului de lucru
- 86% dintre afacerile de familie anticipează că, până în 2022, ratele de creștere vor reveni la nivelul anterior pandemiei
- Poate deveni sectorul imobiliar un vector de creștere pentru investițiile străine directe?
- OLX si ING: 5 sfaturi pentru protecția consumatorilor, de Ziua Siguranței pe Internet
- An record la XTB Romania: Triplarea numarului de clienti si a rulajelor in 2020
- NN și Cegeka, parteneriat pentru dezvoltarea unor alternative digitale destinate clienților
- Kaspersky: Ponderea incidentelor de preluare a conturilor a crescut cu 20 de puncte procentuale față de 2019
- Raport PwC: Tehnologia 5G va mări productivitatea, contribuind cu 1,3 trilioane de dolari la PIB-ul global, până în 2030
- Criza va accelera consolidarea sectorului bancar in ECE; Romania, printre tarile din regiune cu cele mai multe tranzactii in domeniu
- Declaratia unica, editia 2021 – ce se schimba fata de anii trecuti si ce neclaritati raman