București, pe primul loc în Europa în ceea ce privește destinațiile turistice cu potențial de dezvoltare
Data publicarii: 23-10-2019 | TurismSocietatea se schimbă în permanență, apar fel și fel de noi atracții în special cele de natură tehnologică. Cu toate acestea, un lucru rămâne neschimbat: oamenii își doresc să călătorească, să descopere noi și noi locații, să se bucure de noi și noi experiențe de viață. Iar, pe măsură ce nivelul de trai crește la nivel mondial, la fel se întâmplă și cu industria turismului pe măsură ce din ce în ce mai mulți oameni își permit astfel de escapade.
Astfel, dorința de a călători, este cuantificată de indicele Global Mastercard de Destinații Urbane 2019 potrivit căruia, din 2009 și până în prezent, numărul turiștilor care au apelat la servicii de cazare a crescut cu nu mai puțin de 76%.
Mai mult, pentru cel de-al doilea an consecutiv, Bucureștiul se află în topul destinațiilor din Europa cu cel mai mare potențial de creștere/dezvoltare.
”București se află în topul orașelor cu cel mai mare potențial de dezvoltare, păstrându-și prima poziție în rândul destinațiilor din Europa. Călătoritul a devenit o parte importantă din stilul nostru de viață și e critic să înțelegem cum turismul impactează orașele mari, la nivel global. Studiul oferă, de asemenea, o perspectivă amplă asupra comportamentului turiștilor, oferind posibilitatea de a le înțelege nevoile și experiențele pe care aceștia le caută”, declară Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România.
Rezultatele studiului sunt cât se poate de grăitoare în ceea ce privește potențialul capitalei. Potrivit datelor oficiale, București înregistrează un procent de 10,3% în ceea ce privește potențialul de dezvoltare, peste 1,4 milioane de turiști apelând la servicii de cazare în capitala româniei în ultimul an, valoarea medie cheltuită pe zi fiind de 105 dolari.
Cât privește popularitatea destinațiilor turistice, Bangkok rămâne cel mai vizitat oraș de pe glob cu peste 22 de milioane de turiști. Acesta este urmat în topul popularității de Paris și Londra care ocupă locurile 2 și 3, ambele depășind cifra de 19 milioane de turiști.
Astfel, dorința de a călători, este cuantificată de indicele Global Mastercard de Destinații Urbane 2019 potrivit căruia, din 2009 și până în prezent, numărul turiștilor care au apelat la servicii de cazare a crescut cu nu mai puțin de 76%.
Mai mult, pentru cel de-al doilea an consecutiv, Bucureștiul se află în topul destinațiilor din Europa cu cel mai mare potențial de creștere/dezvoltare.
”București se află în topul orașelor cu cel mai mare potențial de dezvoltare, păstrându-și prima poziție în rândul destinațiilor din Europa. Călătoritul a devenit o parte importantă din stilul nostru de viață și e critic să înțelegem cum turismul impactează orașele mari, la nivel global. Studiul oferă, de asemenea, o perspectivă amplă asupra comportamentului turiștilor, oferind posibilitatea de a le înțelege nevoile și experiențele pe care aceștia le caută”, declară Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România.
Rezultatele studiului sunt cât se poate de grăitoare în ceea ce privește potențialul capitalei. Potrivit datelor oficiale, București înregistrează un procent de 10,3% în ceea ce privește potențialul de dezvoltare, peste 1,4 milioane de turiști apelând la servicii de cazare în capitala româniei în ultimul an, valoarea medie cheltuită pe zi fiind de 105 dolari.
Cât privește popularitatea destinațiilor turistice, Bangkok rămâne cel mai vizitat oraș de pe glob cu peste 22 de milioane de turiști. Acesta este urmat în topul popularității de Paris și Londra care ocupă locurile 2 și 3, ambele depășind cifra de 19 milioane de turiști.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Black Friday: Românii sunt pregătiți să profite de oferte, dar trebuie să fie atenți și la tentativele de fraudă
- EY Law România: Prima înregistrare din oficiu a unui sediu permanent din industria farmaceutică anulată definitiv de instanța de judecată
- Sondaj eJobs: 7 din 10 români trec printr-o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional. Problemele financiare și cele legate de job îi apasă cel mai mult
- EY România - Sistemul garanție-returnare a apărut din necesitatea identificării unor soluții de optimizare a gestionării ambalajelor primare nereutilizabile
- EY a asistat MidEuropa în vânzarea lanțului de supermarketuri Profi către Ahold Delhaize
- Studiu EY: Piața globală a ofertelor publice inițiale: apetitul investitorilor se mută de la creștere la valoare, pe fondul unei lichidități mai restrânse
- 21.000 de joburi noi au fost scoase în piață de start-up-uri și companiile mici, cu cel mult 50 de angajați, în această toamnă
- Opinie Deloitte: Directiva europeana privind impozitul minim pe profit - o schimbare majora in fiscalitatea internationala si impactul sau in Romania
- Opinie Deloitte: Facturarea electronica generalizata, la un pas de implementare. Cand dispare factura pe hartie?
- Studiu EY: Scade încrederea liderilor din domeniul securității cibernetice în sistemele de apărare ale organizației, iar costurile cresc
- Impactul IRCC după creşterea de 0,02% în ratele creditelor
- EY România: România se aliniază legislației europene și raportările bancare pentru persoanele fizice cu venituri mari au devenit realitate
- Sondaj eJobs: 4 din 10 angajați sunt nemulțumiți de salariu. La fel de mulți cred că o discuție cu managerul pe acest subiect le-ar putea aduce o majorare de maximum 10%
- Studiu EY: Salarizarea, bunăstarea și flexibilitatea atrag tensiuni la locul de muncă și mai mult de o treime dintre angajați sunt susceptibili să demisioneze
- Cushman & Wakefield Echinox, piata investitiilor imobiliare: Numarul proprietatilor vandute a crescut in S1 2023, insa valoarea medie a unei tranzactii s-a redus la jumatate