București, pe primul loc în Europa în ceea ce privește destinațiile turistice cu potențial de dezvoltare
Data publicarii: 23-10-2019 | TurismSocietatea se schimbă în permanență, apar fel și fel de noi atracții în special cele de natură tehnologică. Cu toate acestea, un lucru rămâne neschimbat: oamenii își doresc să călătorească, să descopere noi și noi locații, să se bucure de noi și noi experiențe de viață. Iar, pe măsură ce nivelul de trai crește la nivel mondial, la fel se întâmplă și cu industria turismului pe măsură ce din ce în ce mai mulți oameni își permit astfel de escapade.
Astfel, dorința de a călători, este cuantificată de indicele Global Mastercard de Destinații Urbane 2019 potrivit căruia, din 2009 și până în prezent, numărul turiștilor care au apelat la servicii de cazare a crescut cu nu mai puțin de 76%.
Mai mult, pentru cel de-al doilea an consecutiv, Bucureștiul se află în topul destinațiilor din Europa cu cel mai mare potențial de creștere/dezvoltare.
”București se află în topul orașelor cu cel mai mare potențial de dezvoltare, păstrându-și prima poziție în rândul destinațiilor din Europa. Călătoritul a devenit o parte importantă din stilul nostru de viață și e critic să înțelegem cum turismul impactează orașele mari, la nivel global. Studiul oferă, de asemenea, o perspectivă amplă asupra comportamentului turiștilor, oferind posibilitatea de a le înțelege nevoile și experiențele pe care aceștia le caută”, declară Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România.
Rezultatele studiului sunt cât se poate de grăitoare în ceea ce privește potențialul capitalei. Potrivit datelor oficiale, București înregistrează un procent de 10,3% în ceea ce privește potențialul de dezvoltare, peste 1,4 milioane de turiști apelând la servicii de cazare în capitala româniei în ultimul an, valoarea medie cheltuită pe zi fiind de 105 dolari.
Cât privește popularitatea destinațiilor turistice, Bangkok rămâne cel mai vizitat oraș de pe glob cu peste 22 de milioane de turiști. Acesta este urmat în topul popularității de Paris și Londra care ocupă locurile 2 și 3, ambele depășind cifra de 19 milioane de turiști.
Astfel, dorința de a călători, este cuantificată de indicele Global Mastercard de Destinații Urbane 2019 potrivit căruia, din 2009 și până în prezent, numărul turiștilor care au apelat la servicii de cazare a crescut cu nu mai puțin de 76%.
Mai mult, pentru cel de-al doilea an consecutiv, Bucureștiul se află în topul destinațiilor din Europa cu cel mai mare potențial de creștere/dezvoltare.
”București se află în topul orașelor cu cel mai mare potențial de dezvoltare, păstrându-și prima poziție în rândul destinațiilor din Europa. Călătoritul a devenit o parte importantă din stilul nostru de viață și e critic să înțelegem cum turismul impactează orașele mari, la nivel global. Studiul oferă, de asemenea, o perspectivă amplă asupra comportamentului turiștilor, oferind posibilitatea de a le înțelege nevoile și experiențele pe care aceștia le caută”, declară Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România.
Rezultatele studiului sunt cât se poate de grăitoare în ceea ce privește potențialul capitalei. Potrivit datelor oficiale, București înregistrează un procent de 10,3% în ceea ce privește potențialul de dezvoltare, peste 1,4 milioane de turiști apelând la servicii de cazare în capitala româniei în ultimul an, valoarea medie cheltuită pe zi fiind de 105 dolari.
Cât privește popularitatea destinațiilor turistice, Bangkok rămâne cel mai vizitat oraș de pe glob cu peste 22 de milioane de turiști. Acesta este urmat în topul popularității de Paris și Londra care ocupă locurile 2 și 3, ambele depășind cifra de 19 milioane de turiști.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online