Peste 62 de milioane de oameni au ales FlixMobility în anul 2019 pentru a călători
Data publicarii: 15-01-2020 | TurismPotrivit cifrelor cumulate, pe durata anului trecut, FlixMobility a transportat nu mai puțin de 62 de milioane de pasageri, o creștere de 37% față de anul precedent. Rețeaua FlixBus dispune de 2500 de destinații în 30 de țări, acoperite de rețelele de autocare FlixBus și FlixTrain, rețeaua de autocare fiind extinsă recent în europa prin achiziționarea companiilor de transport Eurolines și Kamil Koç.
„În doar șapte ani, am reușit să devenim cel mai mare furnizor de servicii de transport cu autocarul din lume, cu peste 400.000 de conexiuni zilnice către mii de destinații”, a declarat André Schwämmlein, fondator și CEO FlixMobility.
„Sunt mândru că am reușit să oferim serviciile de mobilitate accesibile și digitale pentru milioane de oameni – mai ales într-un mod care susține sustenabilitatea – ținând cont de fapul că, în cele mai multe țări, autocarele pe distanțe lungi sunt cel mai ecologic mod de a călători”, a mai precizat oficialul companiei.
În anul 2019, FlixBus a continuat să își extindă și rețeaua din România, lansând noi curse din zona de vest a țării către destinații externe populare precum Praga, Salzburg, Munchen sau Rosenheim. Timișoara, spre exemplu, beneficiază acum de conexiuni directe către Viena, Budapesta și Praga. S-a continuat și dezvoltarea serviciilor prin implementarea a noi tehnologii, clienții din România având de anul trecut la dispoziție și Apple Pay ca metodă de plată. De asemenea, la sfârșitul anului 2019 a început și implementarea sistemului de divertisment FLIXtainment pe autocarele partenerilor din România, sistem ce oferă pasagerilor acces la conținut multimedia precum filme, jocuri sau cărți audio. Totodată, FlixBus a derulat și un studiu reprezentativ pentru piața de transport de persoane pentru a putea răspunde cât mai bine și mai eficient nevoilor clienților.
„Studiul derulat pe piața din România arată că există un potențial foarte mare pentru îmbunătățirea ofertei de călătorie cu autocarul. Un procent semnificativ dintre pasageri își doresc acces la o flotă modernă de autocare, confort, mai multe opțiuni de călătorie și operatori de transport. Întreaga piață de transport rutier de persoane din România are numai de câștigat dacă va pune în centru consumatorul și nevoile sale și vom continua această direcție și în planurile noastre pentru 2020”, a declarat Adrian Rășoiu, Business Development Manager România.
„În doar șapte ani, am reușit să devenim cel mai mare furnizor de servicii de transport cu autocarul din lume, cu peste 400.000 de conexiuni zilnice către mii de destinații”, a declarat André Schwämmlein, fondator și CEO FlixMobility.
„Sunt mândru că am reușit să oferim serviciile de mobilitate accesibile și digitale pentru milioane de oameni – mai ales într-un mod care susține sustenabilitatea – ținând cont de fapul că, în cele mai multe țări, autocarele pe distanțe lungi sunt cel mai ecologic mod de a călători”, a mai precizat oficialul companiei.
În anul 2019, FlixBus a continuat să își extindă și rețeaua din România, lansând noi curse din zona de vest a țării către destinații externe populare precum Praga, Salzburg, Munchen sau Rosenheim. Timișoara, spre exemplu, beneficiază acum de conexiuni directe către Viena, Budapesta și Praga. S-a continuat și dezvoltarea serviciilor prin implementarea a noi tehnologii, clienții din România având de anul trecut la dispoziție și Apple Pay ca metodă de plată. De asemenea, la sfârșitul anului 2019 a început și implementarea sistemului de divertisment FLIXtainment pe autocarele partenerilor din România, sistem ce oferă pasagerilor acces la conținut multimedia precum filme, jocuri sau cărți audio. Totodată, FlixBus a derulat și un studiu reprezentativ pentru piața de transport de persoane pentru a putea răspunde cât mai bine și mai eficient nevoilor clienților.
„Studiul derulat pe piața din România arată că există un potențial foarte mare pentru îmbunătățirea ofertei de călătorie cu autocarul. Un procent semnificativ dintre pasageri își doresc acces la o flotă modernă de autocare, confort, mai multe opțiuni de călătorie și operatori de transport. Întreaga piață de transport rutier de persoane din România are numai de câștigat dacă va pune în centru consumatorul și nevoile sale și vom continua această direcție și în planurile noastre pentru 2020”, a declarat Adrian Rășoiu, Business Development Manager România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Black Friday: Românii sunt pregătiți să profite de oferte, dar trebuie să fie atenți și la tentativele de fraudă
- EY Law România: Prima înregistrare din oficiu a unui sediu permanent din industria farmaceutică anulată definitiv de instanța de judecată
- Sondaj eJobs: 7 din 10 români trec printr-o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional. Problemele financiare și cele legate de job îi apasă cel mai mult
- EY România - Sistemul garanție-returnare a apărut din necesitatea identificării unor soluții de optimizare a gestionării ambalajelor primare nereutilizabile
- EY a asistat MidEuropa în vânzarea lanțului de supermarketuri Profi către Ahold Delhaize
- Studiu EY: Piața globală a ofertelor publice inițiale: apetitul investitorilor se mută de la creștere la valoare, pe fondul unei lichidități mai restrânse
- 21.000 de joburi noi au fost scoase în piață de start-up-uri și companiile mici, cu cel mult 50 de angajați, în această toamnă
- Opinie Deloitte: Directiva europeana privind impozitul minim pe profit - o schimbare majora in fiscalitatea internationala si impactul sau in Romania
- Opinie Deloitte: Facturarea electronica generalizata, la un pas de implementare. Cand dispare factura pe hartie?
- Studiu EY: Scade încrederea liderilor din domeniul securității cibernetice în sistemele de apărare ale organizației, iar costurile cresc
- Impactul IRCC după creşterea de 0,02% în ratele creditelor
- EY România: România se aliniază legislației europene și raportările bancare pentru persoanele fizice cu venituri mari au devenit realitate
- Sondaj eJobs: 4 din 10 angajați sunt nemulțumiți de salariu. La fel de mulți cred că o discuție cu managerul pe acest subiect le-ar putea aduce o majorare de maximum 10%
- Studiu EY: Salarizarea, bunăstarea și flexibilitatea atrag tensiuni la locul de muncă și mai mult de o treime dintre angajați sunt susceptibili să demisioneze
- Cushman & Wakefield Echinox, piata investitiilor imobiliare: Numarul proprietatilor vandute a crescut in S1 2023, insa valoarea medie a unei tranzactii s-a redus la jumatate