Peste 62 de milioane de oameni au ales FlixMobility în anul 2019 pentru a călători
Data publicarii: 15-01-2020 | TurismPotrivit cifrelor cumulate, pe durata anului trecut, FlixMobility a transportat nu mai puțin de 62 de milioane de pasageri, o creștere de 37% față de anul precedent. Rețeaua FlixBus dispune de 2500 de destinații în 30 de țări, acoperite de rețelele de autocare FlixBus și FlixTrain, rețeaua de autocare fiind extinsă recent în europa prin achiziționarea companiilor de transport Eurolines și Kamil Koç.
„În doar șapte ani, am reușit să devenim cel mai mare furnizor de servicii de transport cu autocarul din lume, cu peste 400.000 de conexiuni zilnice către mii de destinații”, a declarat André Schwämmlein, fondator și CEO FlixMobility.
„Sunt mândru că am reușit să oferim serviciile de mobilitate accesibile și digitale pentru milioane de oameni – mai ales într-un mod care susține sustenabilitatea – ținând cont de fapul că, în cele mai multe țări, autocarele pe distanțe lungi sunt cel mai ecologic mod de a călători”, a mai precizat oficialul companiei.
În anul 2019, FlixBus a continuat să își extindă și rețeaua din România, lansând noi curse din zona de vest a țării către destinații externe populare precum Praga, Salzburg, Munchen sau Rosenheim. Timișoara, spre exemplu, beneficiază acum de conexiuni directe către Viena, Budapesta și Praga. S-a continuat și dezvoltarea serviciilor prin implementarea a noi tehnologii, clienții din România având de anul trecut la dispoziție și Apple Pay ca metodă de plată. De asemenea, la sfârșitul anului 2019 a început și implementarea sistemului de divertisment FLIXtainment pe autocarele partenerilor din România, sistem ce oferă pasagerilor acces la conținut multimedia precum filme, jocuri sau cărți audio. Totodată, FlixBus a derulat și un studiu reprezentativ pentru piața de transport de persoane pentru a putea răspunde cât mai bine și mai eficient nevoilor clienților.
„Studiul derulat pe piața din România arată că există un potențial foarte mare pentru îmbunătățirea ofertei de călătorie cu autocarul. Un procent semnificativ dintre pasageri își doresc acces la o flotă modernă de autocare, confort, mai multe opțiuni de călătorie și operatori de transport. Întreaga piață de transport rutier de persoane din România are numai de câștigat dacă va pune în centru consumatorul și nevoile sale și vom continua această direcție și în planurile noastre pentru 2020”, a declarat Adrian Rășoiu, Business Development Manager România.
„În doar șapte ani, am reușit să devenim cel mai mare furnizor de servicii de transport cu autocarul din lume, cu peste 400.000 de conexiuni zilnice către mii de destinații”, a declarat André Schwämmlein, fondator și CEO FlixMobility.
„Sunt mândru că am reușit să oferim serviciile de mobilitate accesibile și digitale pentru milioane de oameni – mai ales într-un mod care susține sustenabilitatea – ținând cont de fapul că, în cele mai multe țări, autocarele pe distanțe lungi sunt cel mai ecologic mod de a călători”, a mai precizat oficialul companiei.
În anul 2019, FlixBus a continuat să își extindă și rețeaua din România, lansând noi curse din zona de vest a țării către destinații externe populare precum Praga, Salzburg, Munchen sau Rosenheim. Timișoara, spre exemplu, beneficiază acum de conexiuni directe către Viena, Budapesta și Praga. S-a continuat și dezvoltarea serviciilor prin implementarea a noi tehnologii, clienții din România având de anul trecut la dispoziție și Apple Pay ca metodă de plată. De asemenea, la sfârșitul anului 2019 a început și implementarea sistemului de divertisment FLIXtainment pe autocarele partenerilor din România, sistem ce oferă pasagerilor acces la conținut multimedia precum filme, jocuri sau cărți audio. Totodată, FlixBus a derulat și un studiu reprezentativ pentru piața de transport de persoane pentru a putea răspunde cât mai bine și mai eficient nevoilor clienților.
„Studiul derulat pe piața din România arată că există un potențial foarte mare pentru îmbunătățirea ofertei de călătorie cu autocarul. Un procent semnificativ dintre pasageri își doresc acces la o flotă modernă de autocare, confort, mai multe opțiuni de călătorie și operatori de transport. Întreaga piață de transport rutier de persoane din România are numai de câștigat dacă va pune în centru consumatorul și nevoile sale și vom continua această direcție și în planurile noastre pentru 2020”, a declarat Adrian Rășoiu, Business Development Manager România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall