Peste 62 de milioane de oameni au ales FlixMobility în anul 2019 pentru a călători
Data publicarii: 15-01-2020 | TurismPotrivit cifrelor cumulate, pe durata anului trecut, FlixMobility a transportat nu mai puțin de 62 de milioane de pasageri, o creștere de 37% față de anul precedent. Rețeaua FlixBus dispune de 2500 de destinații în 30 de țări, acoperite de rețelele de autocare FlixBus și FlixTrain, rețeaua de autocare fiind extinsă recent în europa prin achiziționarea companiilor de transport Eurolines și Kamil Koç.
„În doar șapte ani, am reușit să devenim cel mai mare furnizor de servicii de transport cu autocarul din lume, cu peste 400.000 de conexiuni zilnice către mii de destinații”, a declarat André Schwämmlein, fondator și CEO FlixMobility.
„Sunt mândru că am reușit să oferim serviciile de mobilitate accesibile și digitale pentru milioane de oameni – mai ales într-un mod care susține sustenabilitatea – ținând cont de fapul că, în cele mai multe țări, autocarele pe distanțe lungi sunt cel mai ecologic mod de a călători”, a mai precizat oficialul companiei.
În anul 2019, FlixBus a continuat să își extindă și rețeaua din România, lansând noi curse din zona de vest a țării către destinații externe populare precum Praga, Salzburg, Munchen sau Rosenheim. Timișoara, spre exemplu, beneficiază acum de conexiuni directe către Viena, Budapesta și Praga. S-a continuat și dezvoltarea serviciilor prin implementarea a noi tehnologii, clienții din România având de anul trecut la dispoziție și Apple Pay ca metodă de plată. De asemenea, la sfârșitul anului 2019 a început și implementarea sistemului de divertisment FLIXtainment pe autocarele partenerilor din România, sistem ce oferă pasagerilor acces la conținut multimedia precum filme, jocuri sau cărți audio. Totodată, FlixBus a derulat și un studiu reprezentativ pentru piața de transport de persoane pentru a putea răspunde cât mai bine și mai eficient nevoilor clienților.
„Studiul derulat pe piața din România arată că există un potențial foarte mare pentru îmbunătățirea ofertei de călătorie cu autocarul. Un procent semnificativ dintre pasageri își doresc acces la o flotă modernă de autocare, confort, mai multe opțiuni de călătorie și operatori de transport. Întreaga piață de transport rutier de persoane din România are numai de câștigat dacă va pune în centru consumatorul și nevoile sale și vom continua această direcție și în planurile noastre pentru 2020”, a declarat Adrian Rășoiu, Business Development Manager România.
„În doar șapte ani, am reușit să devenim cel mai mare furnizor de servicii de transport cu autocarul din lume, cu peste 400.000 de conexiuni zilnice către mii de destinații”, a declarat André Schwämmlein, fondator și CEO FlixMobility.
„Sunt mândru că am reușit să oferim serviciile de mobilitate accesibile și digitale pentru milioane de oameni – mai ales într-un mod care susține sustenabilitatea – ținând cont de fapul că, în cele mai multe țări, autocarele pe distanțe lungi sunt cel mai ecologic mod de a călători”, a mai precizat oficialul companiei.
În anul 2019, FlixBus a continuat să își extindă și rețeaua din România, lansând noi curse din zona de vest a țării către destinații externe populare precum Praga, Salzburg, Munchen sau Rosenheim. Timișoara, spre exemplu, beneficiază acum de conexiuni directe către Viena, Budapesta și Praga. S-a continuat și dezvoltarea serviciilor prin implementarea a noi tehnologii, clienții din România având de anul trecut la dispoziție și Apple Pay ca metodă de plată. De asemenea, la sfârșitul anului 2019 a început și implementarea sistemului de divertisment FLIXtainment pe autocarele partenerilor din România, sistem ce oferă pasagerilor acces la conținut multimedia precum filme, jocuri sau cărți audio. Totodată, FlixBus a derulat și un studiu reprezentativ pentru piața de transport de persoane pentru a putea răspunde cât mai bine și mai eficient nevoilor clienților.
„Studiul derulat pe piața din România arată că există un potențial foarte mare pentru îmbunătățirea ofertei de călătorie cu autocarul. Un procent semnificativ dintre pasageri își doresc acces la o flotă modernă de autocare, confort, mai multe opțiuni de călătorie și operatori de transport. Întreaga piață de transport rutier de persoane din România are numai de câștigat dacă va pune în centru consumatorul și nevoile sale și vom continua această direcție și în planurile noastre pentru 2020”, a declarat Adrian Rășoiu, Business Development Manager România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial