120 de licee din țară susțin educația financiară și învățarea prin resurse digitale interactive
Data publicarii: 11-06-2020 | EducatieNu mai puțin de 120 de licee din 77 localități s-au înscris în competiția organizată de JA România în colaborare cu Raiffeisen Bank, „Susțin educația financiară în comunitatea mea”. Astfel, elevii vor fi încurajați să continue învățarea prin utilizarea resurselor digitale interactive incluse în modulul educațional ABCdar bancar.
Peste 26000 de liceeni au urmat cursul online de educație financiară ABCdar bancar în luna martie a acestui an, curs care poate fi accesat de pe orice dispozitiv conectat la Internet, fie el smartphone, tabletă sau laptop și indiferent de sistemul de operare. Acest modul educațional este dezvoltat pe platforma internațională LMS JA Inspire™ și le oferă elevilor o modalitate autonomă de învățare prin intermediul unor exerciții interactive cu feedback imediat dar și prin intermediul unor materiale video, simulări și sugestii de documentare suplimentară.
Cele mai active 5 licee care au participat la acest program, Colegiul Economic Virgil Madgearu (București), Liceul Tehnologic Marmația (Sighetu-Marmației), Liceul Tehnologic Lazăr Edeleanu (Ploiești), Colegiul Național Mihai Viteazul (București) și Colegiul Național Avram Iancu (Ștei), beneficiază și de finanțări totale de 30.000 de lei pentru dotarea acestora cu echipamentele necesare pentru facilitarea educației atât în școală cât și la distanță.
„Suntem bucuroși să vedem interesul tot mai mare al tinerilor pentru cursurile de educație financiară pe care le organizăm în parteneriat cu Junior Achievement în școlile din România, în urma cărora învață noțiuni pe care le pot aplica deja în gestionarea bugetelor proprii. Avem nevoie de educație financiară de la vârste cât mai fragede, pentru a ne asigura că adulții de mâine vor avea un comportament financiar chibzuit și responsabil”, spune Corina Vasile, director de Comunicare și Relații Publice Raiffeisen Bank România.
Programul de educație financiară dezvoltat începând cu anul 2010 de JA România în colaborare cu Raiffeisen Bank a ajuns astfel la cea de-a treia ediție, modulul ABCdar bancar fiind pus la dispoziția liceelor participante în acest program începând cu anul 2018. Până acum peste 55000 de liceeni au urmat aceste cursuri în variantă digitală în vreme ce alți 50000 de elevi de școală primară, gimnazială și liceu au participat la acest tip de cursuri în instituțiile de învățământ.
Peste 26000 de liceeni au urmat cursul online de educație financiară ABCdar bancar în luna martie a acestui an, curs care poate fi accesat de pe orice dispozitiv conectat la Internet, fie el smartphone, tabletă sau laptop și indiferent de sistemul de operare. Acest modul educațional este dezvoltat pe platforma internațională LMS JA Inspire™ și le oferă elevilor o modalitate autonomă de învățare prin intermediul unor exerciții interactive cu feedback imediat dar și prin intermediul unor materiale video, simulări și sugestii de documentare suplimentară.
Cele mai active 5 licee care au participat la acest program, Colegiul Economic Virgil Madgearu (București), Liceul Tehnologic Marmația (Sighetu-Marmației), Liceul Tehnologic Lazăr Edeleanu (Ploiești), Colegiul Național Mihai Viteazul (București) și Colegiul Național Avram Iancu (Ștei), beneficiază și de finanțări totale de 30.000 de lei pentru dotarea acestora cu echipamentele necesare pentru facilitarea educației atât în școală cât și la distanță.
„Suntem bucuroși să vedem interesul tot mai mare al tinerilor pentru cursurile de educație financiară pe care le organizăm în parteneriat cu Junior Achievement în școlile din România, în urma cărora învață noțiuni pe care le pot aplica deja în gestionarea bugetelor proprii. Avem nevoie de educație financiară de la vârste cât mai fragede, pentru a ne asigura că adulții de mâine vor avea un comportament financiar chibzuit și responsabil”, spune Corina Vasile, director de Comunicare și Relații Publice Raiffeisen Bank România.
Programul de educație financiară dezvoltat începând cu anul 2010 de JA România în colaborare cu Raiffeisen Bank a ajuns astfel la cea de-a treia ediție, modulul ABCdar bancar fiind pus la dispoziția liceelor participante în acest program începând cu anul 2018. Până acum peste 55000 de liceeni au urmat aceste cursuri în variantă digitală în vreme ce alți 50000 de elevi de școală primară, gimnazială și liceu au participat la acest tip de cursuri în instituțiile de învățământ.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial