Deloitte Romania incheie un parteneriat cu Legito pentru a oferi solutii de automatizare a documentelor
Data publicarii: 27-04-2021 | AfaceriDeloitte România și Reff & Asociații au încheiat un parteneriat cu compania cehă Legito, unul dintre liderii în soluții de tehnologie în domeniul juridic. Parteneriatul are ca scop oferirea de soluții de automatizare a documentelor și a contractelor pentru departamentele juridice, de resurse umane, de achiziții și financiare ale companiilor. Astfel, Legito oferă o platformă web dezvoltată de companie care permite redactarea, gestionarea, stocarea, analiza și semnarea documentelor prin intermediul unor tehnologii de ultimă oră. Companiile au astfel ocazia de a utiliza software care să le permită nu doar automatizarea documentelor ci și gestionarea acestora pe întreaga durată a ciclului lor de viață.
„Transformarea departamentelor juridice a început înainte de izbucnirea pandemiei, dar a luat avânt odată ce nevoia companiilor de a reinventa fluxurile organizaționale s-a transformat într-o chestiune de reziliență. În acest sens, o abordare mai orchestrată a proceselor devine catalizatorul unui business eficient. Pentru a răspunde mai bine acestui tip de nevoi, extindem ecosistemul de tehnologie creat de Deloitte și Reff & Asociații cu ajutorul unui nou partener care folosește funcționalități unice de automatizare și ne întărim angajamentul de a reuni experți din diferite domenii pentru a oferi soluții complete de transformare digitală și a ajuta companiile să atingă excelența operațională”, a declarat Simina Mut, Partener, Reff și Asociații | Deloitte Legal, coordonatoarea practicii de Legal Management Consulting a Deloitte din Europa Centrală și a Centrului Global de Excelență Deloitte Legal.
Prin intermediul acestui parteneriat, echipele de specialiști din cadrul Deloitte România vor ajuta companiile să-și definească procesele de contractare și fluxurile de aprobare, vor integra noi soluții de semnături electronice și vor automatiza procese predefinite de contracte.
„În ultimii ani, echipa de tehnologie din cadrul practicii de consultanță a Deloitte România și-a extins competențele în domeniile automatizării robotizate a proceselor, data analytics și arhitectură de sisteme. Am mers mai departe și am pus bazele unui ecosistem local de tehnologie care oferă cele mai noi soluții din domeniu, cum ar fi chatboți specializați sau automatizarea unor procese. Intrăm acum într-o nouă etapă a dezvoltării acestui ecosistem prin adăugarea unei dimensiuni regionale cu ajutorul noului nostru partener, oferind companiilor acces la competențe tehnice care depășesc granițele geografice într-o eră a conexiunii și a transformării fără precedent”, a spus Andrei Ionescu, Partener Coordonator Consultanță și Managementul Riscului, Deloitte România.
„Echipa Legito este foarte entuziasmată de parteneriatul încheiat cu Deloitte România și Reff & Asociații. Suntem încrezători că software-ul nostru de gestionare automată a documentelor, care se bazează pe soluția noastră de cea mai nouă generație de editare a formatelor predefinite de documente, va completa în mod natural viziunea Deloitte România de a oferi soluții de automatizare a documentelor pentru organizațiile din Europa Centrală și de Est”, a spus Ondrej Materna, Fondator și CEO, Legito.
„Transformarea departamentelor juridice a început înainte de izbucnirea pandemiei, dar a luat avânt odată ce nevoia companiilor de a reinventa fluxurile organizaționale s-a transformat într-o chestiune de reziliență. În acest sens, o abordare mai orchestrată a proceselor devine catalizatorul unui business eficient. Pentru a răspunde mai bine acestui tip de nevoi, extindem ecosistemul de tehnologie creat de Deloitte și Reff & Asociații cu ajutorul unui nou partener care folosește funcționalități unice de automatizare și ne întărim angajamentul de a reuni experți din diferite domenii pentru a oferi soluții complete de transformare digitală și a ajuta companiile să atingă excelența operațională”, a declarat Simina Mut, Partener, Reff și Asociații | Deloitte Legal, coordonatoarea practicii de Legal Management Consulting a Deloitte din Europa Centrală și a Centrului Global de Excelență Deloitte Legal.
Prin intermediul acestui parteneriat, echipele de specialiști din cadrul Deloitte România vor ajuta companiile să-și definească procesele de contractare și fluxurile de aprobare, vor integra noi soluții de semnături electronice și vor automatiza procese predefinite de contracte.
„În ultimii ani, echipa de tehnologie din cadrul practicii de consultanță a Deloitte România și-a extins competențele în domeniile automatizării robotizate a proceselor, data analytics și arhitectură de sisteme. Am mers mai departe și am pus bazele unui ecosistem local de tehnologie care oferă cele mai noi soluții din domeniu, cum ar fi chatboți specializați sau automatizarea unor procese. Intrăm acum într-o nouă etapă a dezvoltării acestui ecosistem prin adăugarea unei dimensiuni regionale cu ajutorul noului nostru partener, oferind companiilor acces la competențe tehnice care depășesc granițele geografice într-o eră a conexiunii și a transformării fără precedent”, a spus Andrei Ionescu, Partener Coordonator Consultanță și Managementul Riscului, Deloitte România.
„Echipa Legito este foarte entuziasmată de parteneriatul încheiat cu Deloitte România și Reff & Asociații. Suntem încrezători că software-ul nostru de gestionare automată a documentelor, care se bazează pe soluția noastră de cea mai nouă generație de editare a formatelor predefinite de documente, va completa în mod natural viziunea Deloitte România de a oferi soluții de automatizare a documentelor pentru organizațiile din Europa Centrală și de Est”, a spus Ondrej Materna, Fondator și CEO, Legito.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Black Friday: Românii sunt pregătiți să profite de oferte, dar trebuie să fie atenți și la tentativele de fraudă
- EY Law România: Prima înregistrare din oficiu a unui sediu permanent din industria farmaceutică anulată definitiv de instanța de judecată
- Sondaj eJobs: 7 din 10 români trec printr-o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional. Problemele financiare și cele legate de job îi apasă cel mai mult
- EY România - Sistemul garanție-returnare a apărut din necesitatea identificării unor soluții de optimizare a gestionării ambalajelor primare nereutilizabile
- EY a asistat MidEuropa în vânzarea lanțului de supermarketuri Profi către Ahold Delhaize
- Studiu EY: Piața globală a ofertelor publice inițiale: apetitul investitorilor se mută de la creștere la valoare, pe fondul unei lichidități mai restrânse
- 21.000 de joburi noi au fost scoase în piață de start-up-uri și companiile mici, cu cel mult 50 de angajați, în această toamnă
- Opinie Deloitte: Directiva europeana privind impozitul minim pe profit - o schimbare majora in fiscalitatea internationala si impactul sau in Romania
- Opinie Deloitte: Facturarea electronica generalizata, la un pas de implementare. Cand dispare factura pe hartie?
- Studiu EY: Scade încrederea liderilor din domeniul securității cibernetice în sistemele de apărare ale organizației, iar costurile cresc
- Impactul IRCC după creşterea de 0,02% în ratele creditelor
- EY România: România se aliniază legislației europene și raportările bancare pentru persoanele fizice cu venituri mari au devenit realitate
- Sondaj eJobs: 4 din 10 angajați sunt nemulțumiți de salariu. La fel de mulți cred că o discuție cu managerul pe acest subiect le-ar putea aduce o majorare de maximum 10%
- Studiu EY: Salarizarea, bunăstarea și flexibilitatea atrag tensiuni la locul de muncă și mai mult de o treime dintre angajați sunt susceptibili să demisioneze
- Cushman & Wakefield Echinox, piata investitiilor imobiliare: Numarul proprietatilor vandute a crescut in S1 2023, insa valoarea medie a unei tranzactii s-a redus la jumatate