Studiu ING Bank România - Una din trei persoane a fost agresată pe rețelele sociale
Data publicarii: 07-01-2022 | EducatieConform studiului Unlock Research realizat pentru ING România, una din trei persoane a fost agresată online pe rețelele de socializare. Cercetarea arată că românilor le place să posteze despre hobby-urile și interesele proprii în proporție de 48%, criticile și comentariile negative făcându-i însă pe mulți dintre ei să ezite înainte de a posta ceva pe rețelele sociale. De altfel, cauzele hărțuirii au fost pentru 29% dintre respondenți tocmai postările despre hobby-uri și interese proprii.
De altfel, 84% din cei chestionați au spus este foarte probabil să primească reacții negative online, în vreme ce 58% susțin că au primit reacții negative la postările din social media. Din aceste motive, 21% dintre respondenți au declarat că nu postează sub propria identitate, in vreme ce 36% au spus că prietenii lor își ascund identitatea atunci când postează pe rețelele sociale.
“Din păcate, comentariile negative sunt o problemă gravă pe rețelele sociale. O problemă care îi împiedică pe oameni să vorbească despre pasiunile lor și să fie cu adevărat ei înșiși în mediul online. ING îi încurajează să își urmeze pasiunile, iar pentru că suntem la final de an și e perioada în care ne uităm la 2022 cu speranță și încredere, rezoluția ING pentru 2022 este #unfollowhate. Campania pe care o lansăm își propune să transmită un mesaj puternic și clar: fii tu, lumea are nevoie de tine și de talentul tău. Noi, cei de la ING, te susținem.”, spune Silvia Mihăilescu, Director Marketing, Comunicare și CSR ING Bank România.
Hărțuirea cibernetică a devenit un eveniment din ce în ce mai comun în viața de zi a tuturor, pe măsură ce timpul petrecut pe rețelele de socializare a crescut exponențial de la un an la altul. Astfel, 43% din respondenți spun că li se întâmplă frecvent cunoscuților lor să primească mesaje și comentarii negative online. Potrivit aceluiași studiu, 86% dintre internauți recunosc agresiunea atunci când aceasta se întâmplă în mediul online și definesc comentariile ca fiind cu ură, insulte, glume jignitoare sau critici. Pentru 69% dintre aceștia, agresiunea online reprezintă deja o problemă stringentă a societății din zilele noastre.
Pentru a-i încuraja pe români să nu se lase influențați de comentariile negative pe care le primesc online de la alte persoane, ING România a lansat campania #unfollowhate, campanie prin care banca îi invită pe toți oamenii activi pe rețelele sociale să ignore acest tip de mesaje. Pe lângă un clip video care spune o poveste în care ne putem regăsi majoritatea dintre noi, campania aduce în față și comentarii reale pe care diverși artiști le-au primit și pe care le-au ignorat, pe drumul lor spre succes.
De altfel, 84% din cei chestionați au spus este foarte probabil să primească reacții negative online, în vreme ce 58% susțin că au primit reacții negative la postările din social media. Din aceste motive, 21% dintre respondenți au declarat că nu postează sub propria identitate, in vreme ce 36% au spus că prietenii lor își ascund identitatea atunci când postează pe rețelele sociale.
“Din păcate, comentariile negative sunt o problemă gravă pe rețelele sociale. O problemă care îi împiedică pe oameni să vorbească despre pasiunile lor și să fie cu adevărat ei înșiși în mediul online. ING îi încurajează să își urmeze pasiunile, iar pentru că suntem la final de an și e perioada în care ne uităm la 2022 cu speranță și încredere, rezoluția ING pentru 2022 este #unfollowhate. Campania pe care o lansăm își propune să transmită un mesaj puternic și clar: fii tu, lumea are nevoie de tine și de talentul tău. Noi, cei de la ING, te susținem.”, spune Silvia Mihăilescu, Director Marketing, Comunicare și CSR ING Bank România.
Hărțuirea cibernetică a devenit un eveniment din ce în ce mai comun în viața de zi a tuturor, pe măsură ce timpul petrecut pe rețelele de socializare a crescut exponențial de la un an la altul. Astfel, 43% din respondenți spun că li se întâmplă frecvent cunoscuților lor să primească mesaje și comentarii negative online. Potrivit aceluiași studiu, 86% dintre internauți recunosc agresiunea atunci când aceasta se întâmplă în mediul online și definesc comentariile ca fiind cu ură, insulte, glume jignitoare sau critici. Pentru 69% dintre aceștia, agresiunea online reprezintă deja o problemă stringentă a societății din zilele noastre.
Pentru a-i încuraja pe români să nu se lase influențați de comentariile negative pe care le primesc online de la alte persoane, ING România a lansat campania #unfollowhate, campanie prin care banca îi invită pe toți oamenii activi pe rețelele sociale să ignore acest tip de mesaje. Pe lângă un clip video care spune o poveste în care ne putem regăsi majoritatea dintre noi, campania aduce în față și comentarii reale pe care diverși artiști le-au primit și pe care le-au ignorat, pe drumul lor spre succes.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an
- Birourile viitorului: colaborare, energie și atragerea talentelor, cu un grad de ocupare ideal intre 50% și 85%
- Schneider Electric a încheiat primul trimestru cu realizări importante în materie de sustenabilitate
- Leul se prăbușește pentru a treia zi consecutiv: Euro atinge un nou maxim istoric de 5.1222 lei.
- Opinie Deloitte: Reglementarile se schimba, provocarile de business raman. Sustenabilitatea, dincolo de obligatiile de raportare, ca solutie de crestere pe termen lung
- Sales Partner, startup de digitalizare a operațiunilor dealerilor auto, vizează o finanțare de un milion de euro pentru extindere în Europa și dezvoltarea tehnologiei
- Studiu EY: Creșterea cererii de energie din partea companiilor creează noi provocări, dar și o mare oportunitate pentru furnizori
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu