Studiu ING Bank România - Una din trei persoane a fost agresată pe rețelele sociale
Data publicarii: 07-01-2022 | EducatieConform studiului Unlock Research realizat pentru ING România, una din trei persoane a fost agresată online pe rețelele de socializare. Cercetarea arată că românilor le place să posteze despre hobby-urile și interesele proprii în proporție de 48%, criticile și comentariile negative făcându-i însă pe mulți dintre ei să ezite înainte de a posta ceva pe rețelele sociale. De altfel, cauzele hărțuirii au fost pentru 29% dintre respondenți tocmai postările despre hobby-uri și interese proprii.
De altfel, 84% din cei chestionați au spus este foarte probabil să primească reacții negative online, în vreme ce 58% susțin că au primit reacții negative la postările din social media. Din aceste motive, 21% dintre respondenți au declarat că nu postează sub propria identitate, in vreme ce 36% au spus că prietenii lor își ascund identitatea atunci când postează pe rețelele sociale.
“Din păcate, comentariile negative sunt o problemă gravă pe rețelele sociale. O problemă care îi împiedică pe oameni să vorbească despre pasiunile lor și să fie cu adevărat ei înșiși în mediul online. ING îi încurajează să își urmeze pasiunile, iar pentru că suntem la final de an și e perioada în care ne uităm la 2022 cu speranță și încredere, rezoluția ING pentru 2022 este #unfollowhate. Campania pe care o lansăm își propune să transmită un mesaj puternic și clar: fii tu, lumea are nevoie de tine și de talentul tău. Noi, cei de la ING, te susținem.”, spune Silvia Mihăilescu, Director Marketing, Comunicare și CSR ING Bank România.
Hărțuirea cibernetică a devenit un eveniment din ce în ce mai comun în viața de zi a tuturor, pe măsură ce timpul petrecut pe rețelele de socializare a crescut exponențial de la un an la altul. Astfel, 43% din respondenți spun că li se întâmplă frecvent cunoscuților lor să primească mesaje și comentarii negative online. Potrivit aceluiași studiu, 86% dintre internauți recunosc agresiunea atunci când aceasta se întâmplă în mediul online și definesc comentariile ca fiind cu ură, insulte, glume jignitoare sau critici. Pentru 69% dintre aceștia, agresiunea online reprezintă deja o problemă stringentă a societății din zilele noastre.
Pentru a-i încuraja pe români să nu se lase influențați de comentariile negative pe care le primesc online de la alte persoane, ING România a lansat campania #unfollowhate, campanie prin care banca îi invită pe toți oamenii activi pe rețelele sociale să ignore acest tip de mesaje. Pe lângă un clip video care spune o poveste în care ne putem regăsi majoritatea dintre noi, campania aduce în față și comentarii reale pe care diverși artiști le-au primit și pe care le-au ignorat, pe drumul lor spre succes.
De altfel, 84% din cei chestionați au spus este foarte probabil să primească reacții negative online, în vreme ce 58% susțin că au primit reacții negative la postările din social media. Din aceste motive, 21% dintre respondenți au declarat că nu postează sub propria identitate, in vreme ce 36% au spus că prietenii lor își ascund identitatea atunci când postează pe rețelele sociale.
“Din păcate, comentariile negative sunt o problemă gravă pe rețelele sociale. O problemă care îi împiedică pe oameni să vorbească despre pasiunile lor și să fie cu adevărat ei înșiși în mediul online. ING îi încurajează să își urmeze pasiunile, iar pentru că suntem la final de an și e perioada în care ne uităm la 2022 cu speranță și încredere, rezoluția ING pentru 2022 este #unfollowhate. Campania pe care o lansăm își propune să transmită un mesaj puternic și clar: fii tu, lumea are nevoie de tine și de talentul tău. Noi, cei de la ING, te susținem.”, spune Silvia Mihăilescu, Director Marketing, Comunicare și CSR ING Bank România.
Hărțuirea cibernetică a devenit un eveniment din ce în ce mai comun în viața de zi a tuturor, pe măsură ce timpul petrecut pe rețelele de socializare a crescut exponențial de la un an la altul. Astfel, 43% din respondenți spun că li se întâmplă frecvent cunoscuților lor să primească mesaje și comentarii negative online. Potrivit aceluiași studiu, 86% dintre internauți recunosc agresiunea atunci când aceasta se întâmplă în mediul online și definesc comentariile ca fiind cu ură, insulte, glume jignitoare sau critici. Pentru 69% dintre aceștia, agresiunea online reprezintă deja o problemă stringentă a societății din zilele noastre.
Pentru a-i încuraja pe români să nu se lase influențați de comentariile negative pe care le primesc online de la alte persoane, ING România a lansat campania #unfollowhate, campanie prin care banca îi invită pe toți oamenii activi pe rețelele sociale să ignore acest tip de mesaje. Pe lângă un clip video care spune o poveste în care ne putem regăsi majoritatea dintre noi, campania aduce în față și comentarii reale pe care diverși artiști le-au primit și pe care le-au ignorat, pe drumul lor spre succes.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte Romania isi consolideaza practica de servicii fiscale, prin promovarea a patru angajati in functiile de directori
- EY România, Claudia Sofianu: Criza talentelor în era digitală devine preocuparea nr. 1 la vârful companiilor
- Analiza Storia.ro – Cum au evoluat in luna august preturile medii ale apartamentelor de vanzare din principalele orase din tara
- Studiul Deloitte: locuintele din Romania continua sa fie printre cele mai accesibile din Europa. Cluj-Napoca este orasul cel mai scump atat pentru cumparatori, cat si pentru chiriasi
- Deloitte Romania numeste doi noi directori in cadrul departamentului Consultanta Financiara
- Analiză sectorială EY România: Randamentele așteptate de investitori înregistrează evoluții fluctuante, în contextul creșterii ratelor de dobândă de politică monetară și ale nivelurilor inflației în Europa
- sigurantaonline.ro, o nouă resursă educativă în lupta împotriva criminalității informatice
- 43% dintre Mileniali sunt dispusi sa aloce pentru achizitionarea unei locuinte un buget de peste 90.000 de euro
- Studiu Revolut: Unde au calatorit romanii in vara lui 2023? In aproape toata lumea
- EY România: E-Factura – următorul pas spre digitalizarea fiscală în România
- Studiu Deloitte: cresterea preturilor si diminuarea veniturilor, principalele motive pentru care parintii cheltuiesc mai putin anul acesta cu inceperea anului scolar
- Cushman & Wakefield: Bucurestiul, in top cinci orase din Europa Centrala si de Est preferate de operatorii hotelieri pentru investitii viitoare
- Libra Internet Bank: creșteri pe toate sursele de venit, eficiență operațională îmbunătățită, profit mai mare cu 45,9%
- EY România: Sistemul de garanție-returnare pentru ambalaje primare nereutilizabile intră în vigoare la 30 noiembrie 2023. Cele mai importante aspecte de luat în considerare - punct de vedere
- Cushman & Wakefield Echinox: Tranzacții de închiriere totalizând peste o jumătate de milion de metri pătrați pe piața industrială și de logistică în primele șase luni; peste o treime reprezintă preînchirieri în proiecte cu livrare în 2024