Studiu ING Bank România - Una din trei persoane a fost agresată pe rețelele sociale
Data publicarii: 07-01-2022 | EducatieConform studiului Unlock Research realizat pentru ING România, una din trei persoane a fost agresată online pe rețelele de socializare. Cercetarea arată că românilor le place să posteze despre hobby-urile și interesele proprii în proporție de 48%, criticile și comentariile negative făcându-i însă pe mulți dintre ei să ezite înainte de a posta ceva pe rețelele sociale. De altfel, cauzele hărțuirii au fost pentru 29% dintre respondenți tocmai postările despre hobby-uri și interese proprii.
De altfel, 84% din cei chestionați au spus este foarte probabil să primească reacții negative online, în vreme ce 58% susțin că au primit reacții negative la postările din social media. Din aceste motive, 21% dintre respondenți au declarat că nu postează sub propria identitate, in vreme ce 36% au spus că prietenii lor își ascund identitatea atunci când postează pe rețelele sociale.
“Din păcate, comentariile negative sunt o problemă gravă pe rețelele sociale. O problemă care îi împiedică pe oameni să vorbească despre pasiunile lor și să fie cu adevărat ei înșiși în mediul online. ING îi încurajează să își urmeze pasiunile, iar pentru că suntem la final de an și e perioada în care ne uităm la 2022 cu speranță și încredere, rezoluția ING pentru 2022 este #unfollowhate. Campania pe care o lansăm își propune să transmită un mesaj puternic și clar: fii tu, lumea are nevoie de tine și de talentul tău. Noi, cei de la ING, te susținem.”, spune Silvia Mihăilescu, Director Marketing, Comunicare și CSR ING Bank România.
Hărțuirea cibernetică a devenit un eveniment din ce în ce mai comun în viața de zi a tuturor, pe măsură ce timpul petrecut pe rețelele de socializare a crescut exponențial de la un an la altul. Astfel, 43% din respondenți spun că li se întâmplă frecvent cunoscuților lor să primească mesaje și comentarii negative online. Potrivit aceluiași studiu, 86% dintre internauți recunosc agresiunea atunci când aceasta se întâmplă în mediul online și definesc comentariile ca fiind cu ură, insulte, glume jignitoare sau critici. Pentru 69% dintre aceștia, agresiunea online reprezintă deja o problemă stringentă a societății din zilele noastre.
Pentru a-i încuraja pe români să nu se lase influențați de comentariile negative pe care le primesc online de la alte persoane, ING România a lansat campania #unfollowhate, campanie prin care banca îi invită pe toți oamenii activi pe rețelele sociale să ignore acest tip de mesaje. Pe lângă un clip video care spune o poveste în care ne putem regăsi majoritatea dintre noi, campania aduce în față și comentarii reale pe care diverși artiști le-au primit și pe care le-au ignorat, pe drumul lor spre succes.
De altfel, 84% din cei chestionați au spus este foarte probabil să primească reacții negative online, în vreme ce 58% susțin că au primit reacții negative la postările din social media. Din aceste motive, 21% dintre respondenți au declarat că nu postează sub propria identitate, in vreme ce 36% au spus că prietenii lor își ascund identitatea atunci când postează pe rețelele sociale.
“Din păcate, comentariile negative sunt o problemă gravă pe rețelele sociale. O problemă care îi împiedică pe oameni să vorbească despre pasiunile lor și să fie cu adevărat ei înșiși în mediul online. ING îi încurajează să își urmeze pasiunile, iar pentru că suntem la final de an și e perioada în care ne uităm la 2022 cu speranță și încredere, rezoluția ING pentru 2022 este #unfollowhate. Campania pe care o lansăm își propune să transmită un mesaj puternic și clar: fii tu, lumea are nevoie de tine și de talentul tău. Noi, cei de la ING, te susținem.”, spune Silvia Mihăilescu, Director Marketing, Comunicare și CSR ING Bank România.
Hărțuirea cibernetică a devenit un eveniment din ce în ce mai comun în viața de zi a tuturor, pe măsură ce timpul petrecut pe rețelele de socializare a crescut exponențial de la un an la altul. Astfel, 43% din respondenți spun că li se întâmplă frecvent cunoscuților lor să primească mesaje și comentarii negative online. Potrivit aceluiași studiu, 86% dintre internauți recunosc agresiunea atunci când aceasta se întâmplă în mediul online și definesc comentariile ca fiind cu ură, insulte, glume jignitoare sau critici. Pentru 69% dintre aceștia, agresiunea online reprezintă deja o problemă stringentă a societății din zilele noastre.
Pentru a-i încuraja pe români să nu se lase influențați de comentariile negative pe care le primesc online de la alte persoane, ING România a lansat campania #unfollowhate, campanie prin care banca îi invită pe toți oamenii activi pe rețelele sociale să ignore acest tip de mesaje. Pe lângă un clip video care spune o poveste în care ne putem regăsi majoritatea dintre noi, campania aduce în față și comentarii reale pe care diverși artiști le-au primit și pe care le-au ignorat, pe drumul lor spre succes.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial