Karpaten Turism a vândut vacanțe în valoare de 70 milioane de euro, număr record de clienți și de chartere operate, în 2021
Data publicarii: 16-02-2022 | TurismAnul trecut, Karpaten Turism a înregistrat vânzări mai mari decât în perioada care a precedat pandemia de Covid-19, mai mari decât în urmă cu trei ani când toți oamenii puteau călătorii fără niciun fel de restricție. Tot în 2021, agenția de turism Karpaten a operat un număr record de chartere și a servit peste 85.000 de clienți în peste 700 de zboruri.
,,Ȋn 2021, românii au vrut să călătorească, iar noi am făcut ce am știut mai bine – le-am oferit vacanțele mult visate, ȋn condiții de siguranță și confort. Am reușit asta printr-un efort comun și o muncă titanică a ȋntregii echipe. Nu am avut deloc predictibilitate, ȋn piață, dimpotrivă, țările treceau dintr-o zonă ȋn alta, restricțiile de acces se schimbau odată la câteva zile, astfel că am fost nevoiți să regândim și să reactualizăm constant planurile și strategiile. Timpul ne-a dovedit că am luat cele mai bune decizii pentru clienții noștri”, spune Alexandru Mărginean, General Manager la Karpaten Turism.
În anul 2021, au fost peste 700 de chartere trimise de către Karpaten Turism, din care 150 au mers către destinații exotice precum Maldive, Republica Dominicană, madeira, Capul Verde sau Kenya. Mai mult, cea mai vândută destinație din portofoliul karpaten a fost Egiptul, cu peste 35.000 de turiști care au ales sejururi în această țară. Peste 400 de zboruri către Egipt au fost înregistrate anul trecut din care 100 în luna aprilie, punctele de plecare cele mai importante fiind București, Cluj, Timișoara, Iași, Oradea, Baia Mare, Suceava, Craiova sau Bacău.
De asemenea, tot în 2021, Karpaten a câștigat un binemeritat premiu Întâi la Gala TopHotel Awards pentru susținerea turismului la nivel global și lansarea în premieră a charterelor către destinații exotice.
,,Ȋn 2021, românii au vrut să călătorească, iar noi am făcut ce am știut mai bine – le-am oferit vacanțele mult visate, ȋn condiții de siguranță și confort. Am reușit asta printr-un efort comun și o muncă titanică a ȋntregii echipe. Nu am avut deloc predictibilitate, ȋn piață, dimpotrivă, țările treceau dintr-o zonă ȋn alta, restricțiile de acces se schimbau odată la câteva zile, astfel că am fost nevoiți să regândim și să reactualizăm constant planurile și strategiile. Timpul ne-a dovedit că am luat cele mai bune decizii pentru clienții noștri”, spune Alexandru Mărginean, General Manager la Karpaten Turism.
În anul 2021, au fost peste 700 de chartere trimise de către Karpaten Turism, din care 150 au mers către destinații exotice precum Maldive, Republica Dominicană, madeira, Capul Verde sau Kenya. Mai mult, cea mai vândută destinație din portofoliul karpaten a fost Egiptul, cu peste 35.000 de turiști care au ales sejururi în această țară. Peste 400 de zboruri către Egipt au fost înregistrate anul trecut din care 100 în luna aprilie, punctele de plecare cele mai importante fiind București, Cluj, Timișoara, Iași, Oradea, Baia Mare, Suceava, Craiova sau Bacău.
De asemenea, tot în 2021, Karpaten a câștigat un binemeritat premiu Întâi la Gala TopHotel Awards pentru susținerea turismului la nivel global și lansarea în premieră a charterelor către destinații exotice.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Black Friday: Românii sunt pregătiți să profite de oferte, dar trebuie să fie atenți și la tentativele de fraudă
- EY Law România: Prima înregistrare din oficiu a unui sediu permanent din industria farmaceutică anulată definitiv de instanța de judecată
- Sondaj eJobs: 7 din 10 români trec printr-o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional. Problemele financiare și cele legate de job îi apasă cel mai mult
- EY România - Sistemul garanție-returnare a apărut din necesitatea identificării unor soluții de optimizare a gestionării ambalajelor primare nereutilizabile
- EY a asistat MidEuropa în vânzarea lanțului de supermarketuri Profi către Ahold Delhaize
- Studiu EY: Piața globală a ofertelor publice inițiale: apetitul investitorilor se mută de la creștere la valoare, pe fondul unei lichidități mai restrânse
- 21.000 de joburi noi au fost scoase în piață de start-up-uri și companiile mici, cu cel mult 50 de angajați, în această toamnă
- Opinie Deloitte: Directiva europeana privind impozitul minim pe profit - o schimbare majora in fiscalitatea internationala si impactul sau in Romania
- Opinie Deloitte: Facturarea electronica generalizata, la un pas de implementare. Cand dispare factura pe hartie?
- Studiu EY: Scade încrederea liderilor din domeniul securității cibernetice în sistemele de apărare ale organizației, iar costurile cresc
- Impactul IRCC după creşterea de 0,02% în ratele creditelor
- EY România: România se aliniază legislației europene și raportările bancare pentru persoanele fizice cu venituri mari au devenit realitate
- Sondaj eJobs: 4 din 10 angajați sunt nemulțumiți de salariu. La fel de mulți cred că o discuție cu managerul pe acest subiect le-ar putea aduce o majorare de maximum 10%
- Studiu EY: Salarizarea, bunăstarea și flexibilitatea atrag tensiuni la locul de muncă și mai mult de o treime dintre angajați sunt susceptibili să demisioneze
- Cushman & Wakefield Echinox, piata investitiilor imobiliare: Numarul proprietatilor vandute a crescut in S1 2023, insa valoarea medie a unei tranzactii s-a redus la jumatate