FlixBus crește frecvența curselor în perioada Sărbătorilor de Paște și lansează noi destinații spre Țările Nordice
Data publicarii: 08-04-2022 | TurismRelaxarea restricțiilor Covid-19 au generat și o revenire a cererii de călătorie în special în această perioadă, în apropierea Sărbătorilor de Paște. Cu această ocazie, FlixBus își propune creșterea numărului de curse cu autocarele din dotare și partenere din și înspre România.
FlixBus operează în prezent cea mai mare rețea de transport cu autocarul pe distanțe lungi din Europa iar vacanța de Paște se anunță una extrem de aglomerată în contextul post-pandemic actual. Operatorul de transport este astfel pregătit pentru a oferi mai multe opțiuni de călătorie sustenabile clienților săi, opțiuni accesibile și confortabile atât pentru cei din diaspora care plănuiesc să se întoarcă în țară cât și pentru cei care au în plan să își petreacă zilele libere în străinătate.
Astfel, începând cu mijlocul lunii aprilie, cei care călătoresc cu FlixBus vor avea la dispoziție mai multe curse care fac legătura între țara noastră și Germania, Austria, Belgia, Franța, Cehia sau Ungaria. În această perioadă, FlixBus va mări de asemenea frecvența celor mai populare conexiuni, dintre care amintim Târgu-Mureș-Viena, Sibiu-Viena, Timișoara-Praga, București-Sofia, dar și pentru cursele pentru Bremen, Hamburg, Dortmund sau Bordeaux.
“Ne mărim oferta de călătorie deoarece observăm că numărul rezervărilor este în creștere și pasagerii se reîntorc la planificarea din timp a călătoriilor. Interesul în creștere pentru mijloacele de transport în comun poate fi și o posibilă consecință a creșterii prețurilor la carburanți. O piață competitivă și un cadru legislativ flexibil creează un context favorabil pentru ca tot mai mulți pasageri să opteze pentru transportul în comun, o alternativă mai prietenoasă cu mediul decât avionul sau autoturismul personal. Obiectivul FlixBus este acela de a oferi cele mai accesibile și sustenabile servicii de mobilitate, un aspect din ce în ce mai relevant în situația actuală.”
Remarcăm de asemenea parteneriatul dintre FlixBus și Comati, parteneriat care aduce și primele conexiuni din România spre Suedia și Danemarca. Începând cu luna martie, conexiuni spre aceste două țări nordice sunt deja disponibile pentru toții clienții din România, Comati fiind unul dintre operatorii de transport deja consacrați pe acest segment de piață. Pasagerii vor avea astfel la dispoziție curse spre 15 orașe din Suedia și 18 destinații din Danemarca, curse disponibile din aproximativ 60 de orașe din România.
"FlixBus oferă călătorii sustenabile, confortabile, accesibile și ușor de utilizat pentru toată lumea", a declarat André Schwämmlein, fondator și CEO al FlixBus. "Succesul nostru în Europa și creșterea continuă în SUA, Brazilia și acum în Canada demonstrează că printr-o abordare inteligentă și un produs calitativ FlixBus poate schimba la nivel global modul în care călătorim și poate ajuta cât mai multe persoane să descopere beneficiile transportului public și sustenabil."
FlixBus operează în prezent cea mai mare rețea de transport cu autocarul pe distanțe lungi din Europa iar vacanța de Paște se anunță una extrem de aglomerată în contextul post-pandemic actual. Operatorul de transport este astfel pregătit pentru a oferi mai multe opțiuni de călătorie sustenabile clienților săi, opțiuni accesibile și confortabile atât pentru cei din diaspora care plănuiesc să se întoarcă în țară cât și pentru cei care au în plan să își petreacă zilele libere în străinătate.
Astfel, începând cu mijlocul lunii aprilie, cei care călătoresc cu FlixBus vor avea la dispoziție mai multe curse care fac legătura între țara noastră și Germania, Austria, Belgia, Franța, Cehia sau Ungaria. În această perioadă, FlixBus va mări de asemenea frecvența celor mai populare conexiuni, dintre care amintim Târgu-Mureș-Viena, Sibiu-Viena, Timișoara-Praga, București-Sofia, dar și pentru cursele pentru Bremen, Hamburg, Dortmund sau Bordeaux.
“Ne mărim oferta de călătorie deoarece observăm că numărul rezervărilor este în creștere și pasagerii se reîntorc la planificarea din timp a călătoriilor. Interesul în creștere pentru mijloacele de transport în comun poate fi și o posibilă consecință a creșterii prețurilor la carburanți. O piață competitivă și un cadru legislativ flexibil creează un context favorabil pentru ca tot mai mulți pasageri să opteze pentru transportul în comun, o alternativă mai prietenoasă cu mediul decât avionul sau autoturismul personal. Obiectivul FlixBus este acela de a oferi cele mai accesibile și sustenabile servicii de mobilitate, un aspect din ce în ce mai relevant în situația actuală.”
Remarcăm de asemenea parteneriatul dintre FlixBus și Comati, parteneriat care aduce și primele conexiuni din România spre Suedia și Danemarca. Începând cu luna martie, conexiuni spre aceste două țări nordice sunt deja disponibile pentru toții clienții din România, Comati fiind unul dintre operatorii de transport deja consacrați pe acest segment de piață. Pasagerii vor avea astfel la dispoziție curse spre 15 orașe din Suedia și 18 destinații din Danemarca, curse disponibile din aproximativ 60 de orașe din România.
"FlixBus oferă călătorii sustenabile, confortabile, accesibile și ușor de utilizat pentru toată lumea", a declarat André Schwämmlein, fondator și CEO al FlixBus. "Succesul nostru în Europa și creșterea continuă în SUA, Brazilia și acum în Canada demonstrează că printr-o abordare inteligentă și un produs calitativ FlixBus poate schimba la nivel global modul în care călătorim și poate ajuta cât mai multe persoane să descopere beneficiile transportului public și sustenabil."
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte Romania isi consolideaza practica de servicii fiscale, prin promovarea a patru angajati in functiile de directori
- EY România, Claudia Sofianu: Criza talentelor în era digitală devine preocuparea nr. 1 la vârful companiilor
- Analiza Storia.ro – Cum au evoluat in luna august preturile medii ale apartamentelor de vanzare din principalele orase din tara
- Studiul Deloitte: locuintele din Romania continua sa fie printre cele mai accesibile din Europa. Cluj-Napoca este orasul cel mai scump atat pentru cumparatori, cat si pentru chiriasi
- Deloitte Romania numeste doi noi directori in cadrul departamentului Consultanta Financiara
- Analiză sectorială EY România: Randamentele așteptate de investitori înregistrează evoluții fluctuante, în contextul creșterii ratelor de dobândă de politică monetară și ale nivelurilor inflației în Europa
- sigurantaonline.ro, o nouă resursă educativă în lupta împotriva criminalității informatice
- 43% dintre Mileniali sunt dispusi sa aloce pentru achizitionarea unei locuinte un buget de peste 90.000 de euro
- Studiu Revolut: Unde au calatorit romanii in vara lui 2023? In aproape toata lumea
- EY România: E-Factura – următorul pas spre digitalizarea fiscală în România
- Studiu Deloitte: cresterea preturilor si diminuarea veniturilor, principalele motive pentru care parintii cheltuiesc mai putin anul acesta cu inceperea anului scolar
- Cushman & Wakefield: Bucurestiul, in top cinci orase din Europa Centrala si de Est preferate de operatorii hotelieri pentru investitii viitoare
- Libra Internet Bank: creșteri pe toate sursele de venit, eficiență operațională îmbunătățită, profit mai mare cu 45,9%
- EY România: Sistemul de garanție-returnare pentru ambalaje primare nereutilizabile intră în vigoare la 30 noiembrie 2023. Cele mai importante aspecte de luat în considerare - punct de vedere
- Cushman & Wakefield Echinox: Tranzacții de închiriere totalizând peste o jumătate de milion de metri pătrați pe piața industrială și de logistică în primele șase luni; peste o treime reprezintă preînchirieri în proiecte cu livrare în 2024