FlixBus crește frecvența curselor în perioada Sărbătorilor de Paște și lansează noi destinații spre Țările Nordice
Data publicarii: 08-04-2022 | TurismRelaxarea restricțiilor Covid-19 au generat și o revenire a cererii de călătorie în special în această perioadă, în apropierea Sărbătorilor de Paște. Cu această ocazie, FlixBus își propune creșterea numărului de curse cu autocarele din dotare și partenere din și înspre România.
FlixBus operează în prezent cea mai mare rețea de transport cu autocarul pe distanțe lungi din Europa iar vacanța de Paște se anunță una extrem de aglomerată în contextul post-pandemic actual. Operatorul de transport este astfel pregătit pentru a oferi mai multe opțiuni de călătorie sustenabile clienților săi, opțiuni accesibile și confortabile atât pentru cei din diaspora care plănuiesc să se întoarcă în țară cât și pentru cei care au în plan să își petreacă zilele libere în străinătate.
Astfel, începând cu mijlocul lunii aprilie, cei care călătoresc cu FlixBus vor avea la dispoziție mai multe curse care fac legătura între țara noastră și Germania, Austria, Belgia, Franța, Cehia sau Ungaria. În această perioadă, FlixBus va mări de asemenea frecvența celor mai populare conexiuni, dintre care amintim Târgu-Mureș-Viena, Sibiu-Viena, Timișoara-Praga, București-Sofia, dar și pentru cursele pentru Bremen, Hamburg, Dortmund sau Bordeaux.
“Ne mărim oferta de călătorie deoarece observăm că numărul rezervărilor este în creștere și pasagerii se reîntorc la planificarea din timp a călătoriilor. Interesul în creștere pentru mijloacele de transport în comun poate fi și o posibilă consecință a creșterii prețurilor la carburanți. O piață competitivă și un cadru legislativ flexibil creează un context favorabil pentru ca tot mai mulți pasageri să opteze pentru transportul în comun, o alternativă mai prietenoasă cu mediul decât avionul sau autoturismul personal. Obiectivul FlixBus este acela de a oferi cele mai accesibile și sustenabile servicii de mobilitate, un aspect din ce în ce mai relevant în situația actuală.”
Remarcăm de asemenea parteneriatul dintre FlixBus și Comati, parteneriat care aduce și primele conexiuni din România spre Suedia și Danemarca. Începând cu luna martie, conexiuni spre aceste două țări nordice sunt deja disponibile pentru toții clienții din România, Comati fiind unul dintre operatorii de transport deja consacrați pe acest segment de piață. Pasagerii vor avea astfel la dispoziție curse spre 15 orașe din Suedia și 18 destinații din Danemarca, curse disponibile din aproximativ 60 de orașe din România.
"FlixBus oferă călătorii sustenabile, confortabile, accesibile și ușor de utilizat pentru toată lumea", a declarat André Schwämmlein, fondator și CEO al FlixBus. "Succesul nostru în Europa și creșterea continuă în SUA, Brazilia și acum în Canada demonstrează că printr-o abordare inteligentă și un produs calitativ FlixBus poate schimba la nivel global modul în care călătorim și poate ajuta cât mai multe persoane să descopere beneficiile transportului public și sustenabil."
FlixBus operează în prezent cea mai mare rețea de transport cu autocarul pe distanțe lungi din Europa iar vacanța de Paște se anunță una extrem de aglomerată în contextul post-pandemic actual. Operatorul de transport este astfel pregătit pentru a oferi mai multe opțiuni de călătorie sustenabile clienților săi, opțiuni accesibile și confortabile atât pentru cei din diaspora care plănuiesc să se întoarcă în țară cât și pentru cei care au în plan să își petreacă zilele libere în străinătate.
Astfel, începând cu mijlocul lunii aprilie, cei care călătoresc cu FlixBus vor avea la dispoziție mai multe curse care fac legătura între țara noastră și Germania, Austria, Belgia, Franța, Cehia sau Ungaria. În această perioadă, FlixBus va mări de asemenea frecvența celor mai populare conexiuni, dintre care amintim Târgu-Mureș-Viena, Sibiu-Viena, Timișoara-Praga, București-Sofia, dar și pentru cursele pentru Bremen, Hamburg, Dortmund sau Bordeaux.
“Ne mărim oferta de călătorie deoarece observăm că numărul rezervărilor este în creștere și pasagerii se reîntorc la planificarea din timp a călătoriilor. Interesul în creștere pentru mijloacele de transport în comun poate fi și o posibilă consecință a creșterii prețurilor la carburanți. O piață competitivă și un cadru legislativ flexibil creează un context favorabil pentru ca tot mai mulți pasageri să opteze pentru transportul în comun, o alternativă mai prietenoasă cu mediul decât avionul sau autoturismul personal. Obiectivul FlixBus este acela de a oferi cele mai accesibile și sustenabile servicii de mobilitate, un aspect din ce în ce mai relevant în situația actuală.”
Remarcăm de asemenea parteneriatul dintre FlixBus și Comati, parteneriat care aduce și primele conexiuni din România spre Suedia și Danemarca. Începând cu luna martie, conexiuni spre aceste două țări nordice sunt deja disponibile pentru toții clienții din România, Comati fiind unul dintre operatorii de transport deja consacrați pe acest segment de piață. Pasagerii vor avea astfel la dispoziție curse spre 15 orașe din Suedia și 18 destinații din Danemarca, curse disponibile din aproximativ 60 de orașe din România.
"FlixBus oferă călătorii sustenabile, confortabile, accesibile și ușor de utilizat pentru toată lumea", a declarat André Schwämmlein, fondator și CEO al FlixBus. "Succesul nostru în Europa și creșterea continuă în SUA, Brazilia și acum în Canada demonstrează că printr-o abordare inteligentă și un produs calitativ FlixBus poate schimba la nivel global modul în care călătorim și poate ajuta cât mai multe persoane să descopere beneficiile transportului public și sustenabil."
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?
- Hidroelectrica inaugurează Microcentrala Poiana Ruscă
- Deloitte Romania a asistat Alior Bank in vanzarea catre Patria Bank a unui portofoliu de credite performante acordate persoanelor fizice in valoare de 97 mil. lei
- SigurantaOnline.ro oferă recomandări de vacanță în siguranță: cum să eviți capcanele din mediul online
- Ines Rocha devine noul Director Regional al IFC pentru Europa
- Studiu EY: politici și controverse fiscale - ce ar trebui să aibă în vedere companiile în acest an?
- Fondul ETF BET Patria – Tradeville depaseste 300 milioane lei in active totale