FlixBus crește frecvența curselor în perioada Sărbătorilor de Paște și lansează noi destinații spre Țările Nordice
Data publicarii: 08-04-2022 | TurismRelaxarea restricțiilor Covid-19 au generat și o revenire a cererii de călătorie în special în această perioadă, în apropierea Sărbătorilor de Paște. Cu această ocazie, FlixBus își propune creșterea numărului de curse cu autocarele din dotare și partenere din și înspre România.
FlixBus operează în prezent cea mai mare rețea de transport cu autocarul pe distanțe lungi din Europa iar vacanța de Paște se anunță una extrem de aglomerată în contextul post-pandemic actual. Operatorul de transport este astfel pregătit pentru a oferi mai multe opțiuni de călătorie sustenabile clienților săi, opțiuni accesibile și confortabile atât pentru cei din diaspora care plănuiesc să se întoarcă în țară cât și pentru cei care au în plan să își petreacă zilele libere în străinătate.
Astfel, începând cu mijlocul lunii aprilie, cei care călătoresc cu FlixBus vor avea la dispoziție mai multe curse care fac legătura între țara noastră și Germania, Austria, Belgia, Franța, Cehia sau Ungaria. În această perioadă, FlixBus va mări de asemenea frecvența celor mai populare conexiuni, dintre care amintim Târgu-Mureș-Viena, Sibiu-Viena, Timișoara-Praga, București-Sofia, dar și pentru cursele pentru Bremen, Hamburg, Dortmund sau Bordeaux.
“Ne mărim oferta de călătorie deoarece observăm că numărul rezervărilor este în creștere și pasagerii se reîntorc la planificarea din timp a călătoriilor. Interesul în creștere pentru mijloacele de transport în comun poate fi și o posibilă consecință a creșterii prețurilor la carburanți. O piață competitivă și un cadru legislativ flexibil creează un context favorabil pentru ca tot mai mulți pasageri să opteze pentru transportul în comun, o alternativă mai prietenoasă cu mediul decât avionul sau autoturismul personal. Obiectivul FlixBus este acela de a oferi cele mai accesibile și sustenabile servicii de mobilitate, un aspect din ce în ce mai relevant în situația actuală.”
Remarcăm de asemenea parteneriatul dintre FlixBus și Comati, parteneriat care aduce și primele conexiuni din România spre Suedia și Danemarca. Începând cu luna martie, conexiuni spre aceste două țări nordice sunt deja disponibile pentru toții clienții din România, Comati fiind unul dintre operatorii de transport deja consacrați pe acest segment de piață. Pasagerii vor avea astfel la dispoziție curse spre 15 orașe din Suedia și 18 destinații din Danemarca, curse disponibile din aproximativ 60 de orașe din România.
"FlixBus oferă călătorii sustenabile, confortabile, accesibile și ușor de utilizat pentru toată lumea", a declarat André Schwämmlein, fondator și CEO al FlixBus. "Succesul nostru în Europa și creșterea continuă în SUA, Brazilia și acum în Canada demonstrează că printr-o abordare inteligentă și un produs calitativ FlixBus poate schimba la nivel global modul în care călătorim și poate ajuta cât mai multe persoane să descopere beneficiile transportului public și sustenabil."
FlixBus operează în prezent cea mai mare rețea de transport cu autocarul pe distanțe lungi din Europa iar vacanța de Paște se anunță una extrem de aglomerată în contextul post-pandemic actual. Operatorul de transport este astfel pregătit pentru a oferi mai multe opțiuni de călătorie sustenabile clienților săi, opțiuni accesibile și confortabile atât pentru cei din diaspora care plănuiesc să se întoarcă în țară cât și pentru cei care au în plan să își petreacă zilele libere în străinătate.
Astfel, începând cu mijlocul lunii aprilie, cei care călătoresc cu FlixBus vor avea la dispoziție mai multe curse care fac legătura între țara noastră și Germania, Austria, Belgia, Franța, Cehia sau Ungaria. În această perioadă, FlixBus va mări de asemenea frecvența celor mai populare conexiuni, dintre care amintim Târgu-Mureș-Viena, Sibiu-Viena, Timișoara-Praga, București-Sofia, dar și pentru cursele pentru Bremen, Hamburg, Dortmund sau Bordeaux.
“Ne mărim oferta de călătorie deoarece observăm că numărul rezervărilor este în creștere și pasagerii se reîntorc la planificarea din timp a călătoriilor. Interesul în creștere pentru mijloacele de transport în comun poate fi și o posibilă consecință a creșterii prețurilor la carburanți. O piață competitivă și un cadru legislativ flexibil creează un context favorabil pentru ca tot mai mulți pasageri să opteze pentru transportul în comun, o alternativă mai prietenoasă cu mediul decât avionul sau autoturismul personal. Obiectivul FlixBus este acela de a oferi cele mai accesibile și sustenabile servicii de mobilitate, un aspect din ce în ce mai relevant în situația actuală.”
Remarcăm de asemenea parteneriatul dintre FlixBus și Comati, parteneriat care aduce și primele conexiuni din România spre Suedia și Danemarca. Începând cu luna martie, conexiuni spre aceste două țări nordice sunt deja disponibile pentru toții clienții din România, Comati fiind unul dintre operatorii de transport deja consacrați pe acest segment de piață. Pasagerii vor avea astfel la dispoziție curse spre 15 orașe din Suedia și 18 destinații din Danemarca, curse disponibile din aproximativ 60 de orașe din România.
"FlixBus oferă călătorii sustenabile, confortabile, accesibile și ușor de utilizat pentru toată lumea", a declarat André Schwämmlein, fondator și CEO al FlixBus. "Succesul nostru în Europa și creșterea continuă în SUA, Brazilia și acum în Canada demonstrează că printr-o abordare inteligentă și un produs calitativ FlixBus poate schimba la nivel global modul în care călătorim și poate ajuta cât mai multe persoane să descopere beneficiile transportului public și sustenabil."
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile