FlixBus crește frecvența curselor în perioada Sărbătorilor de Paște și lansează noi destinații spre Țările Nordice
Data publicarii: 08-04-2022 | TurismRelaxarea restricțiilor Covid-19 au generat și o revenire a cererii de călătorie în special în această perioadă, în apropierea Sărbătorilor de Paște. Cu această ocazie, FlixBus își propune creșterea numărului de curse cu autocarele din dotare și partenere din și înspre România.
FlixBus operează în prezent cea mai mare rețea de transport cu autocarul pe distanțe lungi din Europa iar vacanța de Paște se anunță una extrem de aglomerată în contextul post-pandemic actual. Operatorul de transport este astfel pregătit pentru a oferi mai multe opțiuni de călătorie sustenabile clienților săi, opțiuni accesibile și confortabile atât pentru cei din diaspora care plănuiesc să se întoarcă în țară cât și pentru cei care au în plan să își petreacă zilele libere în străinătate.
Astfel, începând cu mijlocul lunii aprilie, cei care călătoresc cu FlixBus vor avea la dispoziție mai multe curse care fac legătura între țara noastră și Germania, Austria, Belgia, Franța, Cehia sau Ungaria. În această perioadă, FlixBus va mări de asemenea frecvența celor mai populare conexiuni, dintre care amintim Târgu-Mureș-Viena, Sibiu-Viena, Timișoara-Praga, București-Sofia, dar și pentru cursele pentru Bremen, Hamburg, Dortmund sau Bordeaux.
“Ne mărim oferta de călătorie deoarece observăm că numărul rezervărilor este în creștere și pasagerii se reîntorc la planificarea din timp a călătoriilor. Interesul în creștere pentru mijloacele de transport în comun poate fi și o posibilă consecință a creșterii prețurilor la carburanți. O piață competitivă și un cadru legislativ flexibil creează un context favorabil pentru ca tot mai mulți pasageri să opteze pentru transportul în comun, o alternativă mai prietenoasă cu mediul decât avionul sau autoturismul personal. Obiectivul FlixBus este acela de a oferi cele mai accesibile și sustenabile servicii de mobilitate, un aspect din ce în ce mai relevant în situația actuală.”
Remarcăm de asemenea parteneriatul dintre FlixBus și Comati, parteneriat care aduce și primele conexiuni din România spre Suedia și Danemarca. Începând cu luna martie, conexiuni spre aceste două țări nordice sunt deja disponibile pentru toții clienții din România, Comati fiind unul dintre operatorii de transport deja consacrați pe acest segment de piață. Pasagerii vor avea astfel la dispoziție curse spre 15 orașe din Suedia și 18 destinații din Danemarca, curse disponibile din aproximativ 60 de orașe din România.
"FlixBus oferă călătorii sustenabile, confortabile, accesibile și ușor de utilizat pentru toată lumea", a declarat André Schwämmlein, fondator și CEO al FlixBus. "Succesul nostru în Europa și creșterea continuă în SUA, Brazilia și acum în Canada demonstrează că printr-o abordare inteligentă și un produs calitativ FlixBus poate schimba la nivel global modul în care călătorim și poate ajuta cât mai multe persoane să descopere beneficiile transportului public și sustenabil."
FlixBus operează în prezent cea mai mare rețea de transport cu autocarul pe distanțe lungi din Europa iar vacanța de Paște se anunță una extrem de aglomerată în contextul post-pandemic actual. Operatorul de transport este astfel pregătit pentru a oferi mai multe opțiuni de călătorie sustenabile clienților săi, opțiuni accesibile și confortabile atât pentru cei din diaspora care plănuiesc să se întoarcă în țară cât și pentru cei care au în plan să își petreacă zilele libere în străinătate.
Astfel, începând cu mijlocul lunii aprilie, cei care călătoresc cu FlixBus vor avea la dispoziție mai multe curse care fac legătura între țara noastră și Germania, Austria, Belgia, Franța, Cehia sau Ungaria. În această perioadă, FlixBus va mări de asemenea frecvența celor mai populare conexiuni, dintre care amintim Târgu-Mureș-Viena, Sibiu-Viena, Timișoara-Praga, București-Sofia, dar și pentru cursele pentru Bremen, Hamburg, Dortmund sau Bordeaux.
“Ne mărim oferta de călătorie deoarece observăm că numărul rezervărilor este în creștere și pasagerii se reîntorc la planificarea din timp a călătoriilor. Interesul în creștere pentru mijloacele de transport în comun poate fi și o posibilă consecință a creșterii prețurilor la carburanți. O piață competitivă și un cadru legislativ flexibil creează un context favorabil pentru ca tot mai mulți pasageri să opteze pentru transportul în comun, o alternativă mai prietenoasă cu mediul decât avionul sau autoturismul personal. Obiectivul FlixBus este acela de a oferi cele mai accesibile și sustenabile servicii de mobilitate, un aspect din ce în ce mai relevant în situația actuală.”
Remarcăm de asemenea parteneriatul dintre FlixBus și Comati, parteneriat care aduce și primele conexiuni din România spre Suedia și Danemarca. Începând cu luna martie, conexiuni spre aceste două țări nordice sunt deja disponibile pentru toții clienții din România, Comati fiind unul dintre operatorii de transport deja consacrați pe acest segment de piață. Pasagerii vor avea astfel la dispoziție curse spre 15 orașe din Suedia și 18 destinații din Danemarca, curse disponibile din aproximativ 60 de orașe din România.
"FlixBus oferă călătorii sustenabile, confortabile, accesibile și ușor de utilizat pentru toată lumea", a declarat André Schwämmlein, fondator și CEO al FlixBus. "Succesul nostru în Europa și creșterea continuă în SUA, Brazilia și acum în Canada demonstrează că printr-o abordare inteligentă și un produs calitativ FlixBus poate schimba la nivel global modul în care călătorim și poate ajuta cât mai multe persoane să descopere beneficiile transportului public și sustenabil."
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: Indreptarea neclaritatilor trecutului. O noua amnistie pentru obligatiile fiscale suplimentare aferente tichetelor cadou
- Endava deschide un nou birou in Craiova si consolideaza ElectroPutere Parc drept cel mai mare hub IT din Oltenia
- Banca Transilvania, parteneriat pentru sustinerea Via Transilvanica
- Sondaj EY România: Facilităţile fiscale acordate pentru cercetare-dezvoltare sunt încă insuficient accesate de către companiile româneşti
- Studiu Deloitte: Economia circulara poate diminua cu aproape o treime consumul de resurse si materii prime la nivel global, fara a afecta oferta si calitatea bunurilor si a serviciilor
- Punct de vedere EY România - Corina Mîndoiu și Cătălina Butan: Marile averi sub lupa fiscului – ce impact vor avea noile reguli?
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din Romania si din regiune se asteapta la restrangerea activitatii in acest an, dar jumatate din ele estimeaza o crestere a randamentelor
- Noul centru de cercetare-dezvoltare Continental din Timișoara prevăzut cu echipamente Schneider Electric
- NN Investment Partners își schimbă denumirea în Goldman Sachs Asset Management
- Studiu Deloitte: asiguratorii au provocari legate de crestere si de profitabilitate in 2023, dar si oportunitati generate de asigurarea riscurilor cibernetice, tranzitia catre energia verde si noile standarde de raportare
- Cushman & Wakefield Echinox: Portofoliul de clădiri administrate s-a triplat în ultimii 5 ani; potențialul de creștere rămâne ridicat pe fondul dezvoltării pieței imobiliare
- Studiu Deloitte Legal: companiile din Romania se asteapta la cresterea numarului de insolvente si de litigii legate de siguranta datelor cu caracter personal si de protectia consumatorilor
- Sondaj Storia.ro - Ce parere au agentii si consumatorii despre Legea Agentului Imobiliar
- Opinie Deloitte: UE a adoptat DORA, un fel de GDPR al siguranței cibernetice pentru organizațiile din sectorul financiar. Ce presupune noul cadru de reglementare pentru echipele de management?
- BCR: Dezvoltare digitala a portofoliului investitional prin George