FlixBus crește frecvența curselor în perioada Sărbătorilor de Paște și lansează noi destinații spre Țările Nordice
Data publicarii: 08-04-2022 | TurismRelaxarea restricțiilor Covid-19 au generat și o revenire a cererii de călătorie în special în această perioadă, în apropierea Sărbătorilor de Paște. Cu această ocazie, FlixBus își propune creșterea numărului de curse cu autocarele din dotare și partenere din și înspre România.
FlixBus operează în prezent cea mai mare rețea de transport cu autocarul pe distanțe lungi din Europa iar vacanța de Paște se anunță una extrem de aglomerată în contextul post-pandemic actual. Operatorul de transport este astfel pregătit pentru a oferi mai multe opțiuni de călătorie sustenabile clienților săi, opțiuni accesibile și confortabile atât pentru cei din diaspora care plănuiesc să se întoarcă în țară cât și pentru cei care au în plan să își petreacă zilele libere în străinătate.
Astfel, începând cu mijlocul lunii aprilie, cei care călătoresc cu FlixBus vor avea la dispoziție mai multe curse care fac legătura între țara noastră și Germania, Austria, Belgia, Franța, Cehia sau Ungaria. În această perioadă, FlixBus va mări de asemenea frecvența celor mai populare conexiuni, dintre care amintim Târgu-Mureș-Viena, Sibiu-Viena, Timișoara-Praga, București-Sofia, dar și pentru cursele pentru Bremen, Hamburg, Dortmund sau Bordeaux.
“Ne mărim oferta de călătorie deoarece observăm că numărul rezervărilor este în creștere și pasagerii se reîntorc la planificarea din timp a călătoriilor. Interesul în creștere pentru mijloacele de transport în comun poate fi și o posibilă consecință a creșterii prețurilor la carburanți. O piață competitivă și un cadru legislativ flexibil creează un context favorabil pentru ca tot mai mulți pasageri să opteze pentru transportul în comun, o alternativă mai prietenoasă cu mediul decât avionul sau autoturismul personal. Obiectivul FlixBus este acela de a oferi cele mai accesibile și sustenabile servicii de mobilitate, un aspect din ce în ce mai relevant în situația actuală.”
Remarcăm de asemenea parteneriatul dintre FlixBus și Comati, parteneriat care aduce și primele conexiuni din România spre Suedia și Danemarca. Începând cu luna martie, conexiuni spre aceste două țări nordice sunt deja disponibile pentru toții clienții din România, Comati fiind unul dintre operatorii de transport deja consacrați pe acest segment de piață. Pasagerii vor avea astfel la dispoziție curse spre 15 orașe din Suedia și 18 destinații din Danemarca, curse disponibile din aproximativ 60 de orașe din România.
"FlixBus oferă călătorii sustenabile, confortabile, accesibile și ușor de utilizat pentru toată lumea", a declarat André Schwämmlein, fondator și CEO al FlixBus. "Succesul nostru în Europa și creșterea continuă în SUA, Brazilia și acum în Canada demonstrează că printr-o abordare inteligentă și un produs calitativ FlixBus poate schimba la nivel global modul în care călătorim și poate ajuta cât mai multe persoane să descopere beneficiile transportului public și sustenabil."
FlixBus operează în prezent cea mai mare rețea de transport cu autocarul pe distanțe lungi din Europa iar vacanța de Paște se anunță una extrem de aglomerată în contextul post-pandemic actual. Operatorul de transport este astfel pregătit pentru a oferi mai multe opțiuni de călătorie sustenabile clienților săi, opțiuni accesibile și confortabile atât pentru cei din diaspora care plănuiesc să se întoarcă în țară cât și pentru cei care au în plan să își petreacă zilele libere în străinătate.
Astfel, începând cu mijlocul lunii aprilie, cei care călătoresc cu FlixBus vor avea la dispoziție mai multe curse care fac legătura între țara noastră și Germania, Austria, Belgia, Franța, Cehia sau Ungaria. În această perioadă, FlixBus va mări de asemenea frecvența celor mai populare conexiuni, dintre care amintim Târgu-Mureș-Viena, Sibiu-Viena, Timișoara-Praga, București-Sofia, dar și pentru cursele pentru Bremen, Hamburg, Dortmund sau Bordeaux.
“Ne mărim oferta de călătorie deoarece observăm că numărul rezervărilor este în creștere și pasagerii se reîntorc la planificarea din timp a călătoriilor. Interesul în creștere pentru mijloacele de transport în comun poate fi și o posibilă consecință a creșterii prețurilor la carburanți. O piață competitivă și un cadru legislativ flexibil creează un context favorabil pentru ca tot mai mulți pasageri să opteze pentru transportul în comun, o alternativă mai prietenoasă cu mediul decât avionul sau autoturismul personal. Obiectivul FlixBus este acela de a oferi cele mai accesibile și sustenabile servicii de mobilitate, un aspect din ce în ce mai relevant în situația actuală.”
Remarcăm de asemenea parteneriatul dintre FlixBus și Comati, parteneriat care aduce și primele conexiuni din România spre Suedia și Danemarca. Începând cu luna martie, conexiuni spre aceste două țări nordice sunt deja disponibile pentru toții clienții din România, Comati fiind unul dintre operatorii de transport deja consacrați pe acest segment de piață. Pasagerii vor avea astfel la dispoziție curse spre 15 orașe din Suedia și 18 destinații din Danemarca, curse disponibile din aproximativ 60 de orașe din România.
"FlixBus oferă călătorii sustenabile, confortabile, accesibile și ușor de utilizat pentru toată lumea", a declarat André Schwämmlein, fondator și CEO al FlixBus. "Succesul nostru în Europa și creșterea continuă în SUA, Brazilia și acum în Canada demonstrează că printr-o abordare inteligentă și un produs calitativ FlixBus poate schimba la nivel global modul în care călătorim și poate ajuta cât mai multe persoane să descopere beneficiile transportului public și sustenabil."
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități