Compania de car-sharing electric SPARK a contribuit la o reducere de 7.300 de tone de emisii nocive
Data publicarii: 06-05-2022 | MediuCompania de car-sharing electric SPARK a contribuit la reducerea masivă de emisii nocive
Serviciul de car-sharing electric SPARK, lansat în anul 2016, a reușit să reducă amprenta de carbon cu peste 7,3 milioane de kilograme de emisii nocive în cele trei țări în care operează. La nivel local, flota electrică a serviciului SPARK a însemnat în această perioadă eliminarea a peste 1100 de tone de emisii de gaze cu efect de seră în aerul respirabil. Acestea ar fi putut fi compensate doar prin plantarea a 235.602 de copaci.
SPARK nu a contribuit doar la reducerea emisiilor nocive, care oricum, la nivel urban, reprezintă o problemă majoră. Serviciul a contribuit de asemenea la reducerea poluării fonice și la micșorarea traficului intens, SPARK fiind unul dintre puținii operatori de car-sharing la nivel global care dispun de un parc auto 100% electric. Mai mult, din cele peste 1650 de vehicule electrice deținute de companie, peste 500 sunt disponibile în București. Acestea nu emit noxe și nici nu contribuie la poluarea fonică din oraș.
Cât privește traficul, numărul de mașini de pe străzi a fost redus ca urmare a serviciului SPARK, mașinile disponibile fiind conduse de mai multe persoane în fiecare zi, oameni care fie au decis să nu își folosească mașina personală, fie au renunțat complet la aceasta. Per total, de la lansarea acestui serviciu, clienții SPARK au parcurs deja, doar în București, peste 6 milioane de kilometri cu zero emisii. Per total, la nivel global, numărul de kilometri se ridică la peste 40 milioane de kilometri.
„SPARK a devenit o parte importantă din peisajul mobilității urbane din București”, a declarat Dimitar Stoyanov, Country Manager SPARK România. „Serviciul nostru oferă utilizatorilor oportunitatea de a avea o mașină în apropiere de fiecare dată când au nevoie, indiferent dacă doar pentru câteva minute, o zi sau o perioadă mai lungă. Astfel, scade necesitatea de a deține un vehicul în proprietate, care implică și costuri de întreținere”, a continuat el.
SPARK este un serviciu care oferă opțiunea unui transport convenabil, prietenos cu mediul înconjurător și în același timp extrem de accesibil, care ajută la rezolvarea unei serii de probleme din orașele mari, cele mai grave dintre acestea fiind poluarea fonică, poluarea cu noxe de eșapament, traficul intens sau spațiile de parcare limitate din centrele urbane.
„Suntem bucuroși să fim un factor major în dezvoltarea mobilității electrice și în recunoașterea beneficiilor financiare și sociale ale economiei circulare”, a adăugat Dimitar Stoyanov.
SPARK nu a contribuit doar la reducerea emisiilor nocive, care oricum, la nivel urban, reprezintă o problemă majoră. Serviciul a contribuit de asemenea la reducerea poluării fonice și la micșorarea traficului intens, SPARK fiind unul dintre puținii operatori de car-sharing la nivel global care dispun de un parc auto 100% electric. Mai mult, din cele peste 1650 de vehicule electrice deținute de companie, peste 500 sunt disponibile în București. Acestea nu emit noxe și nici nu contribuie la poluarea fonică din oraș.
Cât privește traficul, numărul de mașini de pe străzi a fost redus ca urmare a serviciului SPARK, mașinile disponibile fiind conduse de mai multe persoane în fiecare zi, oameni care fie au decis să nu își folosească mașina personală, fie au renunțat complet la aceasta. Per total, de la lansarea acestui serviciu, clienții SPARK au parcurs deja, doar în București, peste 6 milioane de kilometri cu zero emisii. Per total, la nivel global, numărul de kilometri se ridică la peste 40 milioane de kilometri.
„SPARK a devenit o parte importantă din peisajul mobilității urbane din București”, a declarat Dimitar Stoyanov, Country Manager SPARK România. „Serviciul nostru oferă utilizatorilor oportunitatea de a avea o mașină în apropiere de fiecare dată când au nevoie, indiferent dacă doar pentru câteva minute, o zi sau o perioadă mai lungă. Astfel, scade necesitatea de a deține un vehicul în proprietate, care implică și costuri de întreținere”, a continuat el.
SPARK este un serviciu care oferă opțiunea unui transport convenabil, prietenos cu mediul înconjurător și în același timp extrem de accesibil, care ajută la rezolvarea unei serii de probleme din orașele mari, cele mai grave dintre acestea fiind poluarea fonică, poluarea cu noxe de eșapament, traficul intens sau spațiile de parcare limitate din centrele urbane.
„Suntem bucuroși să fim un factor major în dezvoltarea mobilității electrice și în recunoașterea beneficiilor financiare și sociale ale economiei circulare”, a adăugat Dimitar Stoyanov.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Black Friday: Românii sunt pregătiți să profite de oferte, dar trebuie să fie atenți și la tentativele de fraudă
- EY Law România: Prima înregistrare din oficiu a unui sediu permanent din industria farmaceutică anulată definitiv de instanța de judecată
- Sondaj eJobs: 7 din 10 români trec printr-o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional. Problemele financiare și cele legate de job îi apasă cel mai mult
- EY România - Sistemul garanție-returnare a apărut din necesitatea identificării unor soluții de optimizare a gestionării ambalajelor primare nereutilizabile
- EY a asistat MidEuropa în vânzarea lanțului de supermarketuri Profi către Ahold Delhaize
- Studiu EY: Piața globală a ofertelor publice inițiale: apetitul investitorilor se mută de la creștere la valoare, pe fondul unei lichidități mai restrânse
- 21.000 de joburi noi au fost scoase în piață de start-up-uri și companiile mici, cu cel mult 50 de angajați, în această toamnă
- Opinie Deloitte: Directiva europeana privind impozitul minim pe profit - o schimbare majora in fiscalitatea internationala si impactul sau in Romania
- Opinie Deloitte: Facturarea electronica generalizata, la un pas de implementare. Cand dispare factura pe hartie?
- Studiu EY: Scade încrederea liderilor din domeniul securității cibernetice în sistemele de apărare ale organizației, iar costurile cresc
- Impactul IRCC după creşterea de 0,02% în ratele creditelor
- EY România: România se aliniază legislației europene și raportările bancare pentru persoanele fizice cu venituri mari au devenit realitate
- Sondaj eJobs: 4 din 10 angajați sunt nemulțumiți de salariu. La fel de mulți cred că o discuție cu managerul pe acest subiect le-ar putea aduce o majorare de maximum 10%
- Studiu EY: Salarizarea, bunăstarea și flexibilitatea atrag tensiuni la locul de muncă și mai mult de o treime dintre angajați sunt susceptibili să demisioneze
- Cushman & Wakefield Echinox, piata investitiilor imobiliare: Numarul proprietatilor vandute a crescut in S1 2023, insa valoarea medie a unei tranzactii s-a redus la jumatate