Compania de car-sharing electric SPARK a contribuit la o reducere de 7.300 de tone de emisii nocive
Data publicarii: 06-05-2022 | MediuCompania de car-sharing electric SPARK a contribuit la reducerea masivă de emisii nocive
Serviciul de car-sharing electric SPARK, lansat în anul 2016, a reușit să reducă amprenta de carbon cu peste 7,3 milioane de kilograme de emisii nocive în cele trei țări în care operează. La nivel local, flota electrică a serviciului SPARK a însemnat în această perioadă eliminarea a peste 1100 de tone de emisii de gaze cu efect de seră în aerul respirabil. Acestea ar fi putut fi compensate doar prin plantarea a 235.602 de copaci.
SPARK nu a contribuit doar la reducerea emisiilor nocive, care oricum, la nivel urban, reprezintă o problemă majoră. Serviciul a contribuit de asemenea la reducerea poluării fonice și la micșorarea traficului intens, SPARK fiind unul dintre puținii operatori de car-sharing la nivel global care dispun de un parc auto 100% electric. Mai mult, din cele peste 1650 de vehicule electrice deținute de companie, peste 500 sunt disponibile în București. Acestea nu emit noxe și nici nu contribuie la poluarea fonică din oraș.
Cât privește traficul, numărul de mașini de pe străzi a fost redus ca urmare a serviciului SPARK, mașinile disponibile fiind conduse de mai multe persoane în fiecare zi, oameni care fie au decis să nu își folosească mașina personală, fie au renunțat complet la aceasta. Per total, de la lansarea acestui serviciu, clienții SPARK au parcurs deja, doar în București, peste 6 milioane de kilometri cu zero emisii. Per total, la nivel global, numărul de kilometri se ridică la peste 40 milioane de kilometri.
„SPARK a devenit o parte importantă din peisajul mobilității urbane din București”, a declarat Dimitar Stoyanov, Country Manager SPARK România. „Serviciul nostru oferă utilizatorilor oportunitatea de a avea o mașină în apropiere de fiecare dată când au nevoie, indiferent dacă doar pentru câteva minute, o zi sau o perioadă mai lungă. Astfel, scade necesitatea de a deține un vehicul în proprietate, care implică și costuri de întreținere”, a continuat el.
SPARK este un serviciu care oferă opțiunea unui transport convenabil, prietenos cu mediul înconjurător și în același timp extrem de accesibil, care ajută la rezolvarea unei serii de probleme din orașele mari, cele mai grave dintre acestea fiind poluarea fonică, poluarea cu noxe de eșapament, traficul intens sau spațiile de parcare limitate din centrele urbane.
„Suntem bucuroși să fim un factor major în dezvoltarea mobilității electrice și în recunoașterea beneficiilor financiare și sociale ale economiei circulare”, a adăugat Dimitar Stoyanov.
SPARK nu a contribuit doar la reducerea emisiilor nocive, care oricum, la nivel urban, reprezintă o problemă majoră. Serviciul a contribuit de asemenea la reducerea poluării fonice și la micșorarea traficului intens, SPARK fiind unul dintre puținii operatori de car-sharing la nivel global care dispun de un parc auto 100% electric. Mai mult, din cele peste 1650 de vehicule electrice deținute de companie, peste 500 sunt disponibile în București. Acestea nu emit noxe și nici nu contribuie la poluarea fonică din oraș.
Cât privește traficul, numărul de mașini de pe străzi a fost redus ca urmare a serviciului SPARK, mașinile disponibile fiind conduse de mai multe persoane în fiecare zi, oameni care fie au decis să nu își folosească mașina personală, fie au renunțat complet la aceasta. Per total, de la lansarea acestui serviciu, clienții SPARK au parcurs deja, doar în București, peste 6 milioane de kilometri cu zero emisii. Per total, la nivel global, numărul de kilometri se ridică la peste 40 milioane de kilometri.
„SPARK a devenit o parte importantă din peisajul mobilității urbane din București”, a declarat Dimitar Stoyanov, Country Manager SPARK România. „Serviciul nostru oferă utilizatorilor oportunitatea de a avea o mașină în apropiere de fiecare dată când au nevoie, indiferent dacă doar pentru câteva minute, o zi sau o perioadă mai lungă. Astfel, scade necesitatea de a deține un vehicul în proprietate, care implică și costuri de întreținere”, a continuat el.
SPARK este un serviciu care oferă opțiunea unui transport convenabil, prietenos cu mediul înconjurător și în același timp extrem de accesibil, care ajută la rezolvarea unei serii de probleme din orașele mari, cele mai grave dintre acestea fiind poluarea fonică, poluarea cu noxe de eșapament, traficul intens sau spațiile de parcare limitate din centrele urbane.
„Suntem bucuroși să fim un factor major în dezvoltarea mobilității electrice și în recunoașterea beneficiilor financiare și sociale ale economiei circulare”, a adăugat Dimitar Stoyanov.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024
- Deloitte România a asistat dezvoltatorul imobiliar AFI Europe în achiziția clădirii Bucharest Financial Plaza
- Cushman & Wakefield Echinox: Cererea noua de spatii industriale si logistice in primul semestru, de două ori mai mare fata de suprafata livrata in aceeasi perioada
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?