Compania de car-sharing electric SPARK a contribuit la o reducere de 7.300 de tone de emisii nocive
Data publicarii: 06-05-2022 | MediuCompania de car-sharing electric SPARK a contribuit la reducerea masivă de emisii nocive
Serviciul de car-sharing electric SPARK, lansat în anul 2016, a reușit să reducă amprenta de carbon cu peste 7,3 milioane de kilograme de emisii nocive în cele trei țări în care operează. La nivel local, flota electrică a serviciului SPARK a însemnat în această perioadă eliminarea a peste 1100 de tone de emisii de gaze cu efect de seră în aerul respirabil. Acestea ar fi putut fi compensate doar prin plantarea a 235.602 de copaci.
SPARK nu a contribuit doar la reducerea emisiilor nocive, care oricum, la nivel urban, reprezintă o problemă majoră. Serviciul a contribuit de asemenea la reducerea poluării fonice și la micșorarea traficului intens, SPARK fiind unul dintre puținii operatori de car-sharing la nivel global care dispun de un parc auto 100% electric. Mai mult, din cele peste 1650 de vehicule electrice deținute de companie, peste 500 sunt disponibile în București. Acestea nu emit noxe și nici nu contribuie la poluarea fonică din oraș.
Cât privește traficul, numărul de mașini de pe străzi a fost redus ca urmare a serviciului SPARK, mașinile disponibile fiind conduse de mai multe persoane în fiecare zi, oameni care fie au decis să nu își folosească mașina personală, fie au renunțat complet la aceasta. Per total, de la lansarea acestui serviciu, clienții SPARK au parcurs deja, doar în București, peste 6 milioane de kilometri cu zero emisii. Per total, la nivel global, numărul de kilometri se ridică la peste 40 milioane de kilometri.
„SPARK a devenit o parte importantă din peisajul mobilității urbane din București”, a declarat Dimitar Stoyanov, Country Manager SPARK România. „Serviciul nostru oferă utilizatorilor oportunitatea de a avea o mașină în apropiere de fiecare dată când au nevoie, indiferent dacă doar pentru câteva minute, o zi sau o perioadă mai lungă. Astfel, scade necesitatea de a deține un vehicul în proprietate, care implică și costuri de întreținere”, a continuat el.
SPARK este un serviciu care oferă opțiunea unui transport convenabil, prietenos cu mediul înconjurător și în același timp extrem de accesibil, care ajută la rezolvarea unei serii de probleme din orașele mari, cele mai grave dintre acestea fiind poluarea fonică, poluarea cu noxe de eșapament, traficul intens sau spațiile de parcare limitate din centrele urbane.
„Suntem bucuroși să fim un factor major în dezvoltarea mobilității electrice și în recunoașterea beneficiilor financiare și sociale ale economiei circulare”, a adăugat Dimitar Stoyanov.
SPARK nu a contribuit doar la reducerea emisiilor nocive, care oricum, la nivel urban, reprezintă o problemă majoră. Serviciul a contribuit de asemenea la reducerea poluării fonice și la micșorarea traficului intens, SPARK fiind unul dintre puținii operatori de car-sharing la nivel global care dispun de un parc auto 100% electric. Mai mult, din cele peste 1650 de vehicule electrice deținute de companie, peste 500 sunt disponibile în București. Acestea nu emit noxe și nici nu contribuie la poluarea fonică din oraș.
Cât privește traficul, numărul de mașini de pe străzi a fost redus ca urmare a serviciului SPARK, mașinile disponibile fiind conduse de mai multe persoane în fiecare zi, oameni care fie au decis să nu își folosească mașina personală, fie au renunțat complet la aceasta. Per total, de la lansarea acestui serviciu, clienții SPARK au parcurs deja, doar în București, peste 6 milioane de kilometri cu zero emisii. Per total, la nivel global, numărul de kilometri se ridică la peste 40 milioane de kilometri.
„SPARK a devenit o parte importantă din peisajul mobilității urbane din București”, a declarat Dimitar Stoyanov, Country Manager SPARK România. „Serviciul nostru oferă utilizatorilor oportunitatea de a avea o mașină în apropiere de fiecare dată când au nevoie, indiferent dacă doar pentru câteva minute, o zi sau o perioadă mai lungă. Astfel, scade necesitatea de a deține un vehicul în proprietate, care implică și costuri de întreținere”, a continuat el.
SPARK este un serviciu care oferă opțiunea unui transport convenabil, prietenos cu mediul înconjurător și în același timp extrem de accesibil, care ajută la rezolvarea unei serii de probleme din orașele mari, cele mai grave dintre acestea fiind poluarea fonică, poluarea cu noxe de eșapament, traficul intens sau spațiile de parcare limitate din centrele urbane.
„Suntem bucuroși să fim un factor major în dezvoltarea mobilității electrice și în recunoașterea beneficiilor financiare și sociale ale economiei circulare”, a adăugat Dimitar Stoyanov.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Banca Transilvania - rezultate financiare pe primele trei luni ale anului
- Studiu Deloitte: 90% din companii considera ca tehnologia cloud este esentiala pentru dezvoltare, transformare digitala si competitivitate pe piata
- Reff & Asociatii obtine pro bono o hotarare definitiva care protejeaza proprietatea asupra terenului si investitia Asociatiei Daruieste Viata pt extinderea si modernizarea Spitalului Marie Curie
- Studiu Deloitte: producatorii globali de semiconductoare vor investi 300 mi. USD in 2023 in AI; piata comertului social se extinde rapid, iar cererea de servicii de streaming video pe baza de publicitate va creste
- Opinie Deloitte: Romania impune noi obligatii de raportare fiscala pentru multinationale. Ce trebuie sa stie companiile vizate?
- Studiu WEBCON: Solutiile de automatizare a proceselor de business genereaza o crestere a productivitatii de pana la 87%, cu o recuperare totala a investitiei in mai putin de 3 ani
- Opinie Deloitte: Cum pot verificarile de fond si demersul de due diligence sa contribuie la reputatia, stabilitatea si credibilitatea unei organizatii?
- Vanzarile Flanco au crescut cu 40% in primul trimestru al anului
- EY a asistat Carrefour în preluarea activităţilor Cora din România
- Fabrica de sârmă Dan Steel Group din Beclean, acum în procedură de faliment, caută investitori. Prețul de pornire este de 25,9 milioane de euro
- Raportul Revolut privind cheltuielile realizate de clientii romani in trim. I 2023
- Sondaj EY: Impactul noilor reglementări fiscale în economia națională și așteptările companiilor românești
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal obtine la ICCJ o solutie definitiva de anulare a refacerii unei inspectii fiscale invocand exclusiv argumente de procedura
- Studiu Deloitte: noua din zece organizatii au raportat cel putin un incident sau o bresa de securitate cibernetica anul trecut
- Catalin Vasile este noul Chief Sales Officer al NN Romania