Schneider Electric rămâne concentrat pe transformările din domeniul sustenabilității, în primul trimestru al anului 2022
Data publicarii: 06-05-2022 | MediuLiderul transformării digitale a managementului și a automatizării energiei, Schneider Electric, raportează rezultatele aferente primului trimestru al celui de-al doilea an al programului propriu de sustenabilitate 2021 - 2025, raport care confirmă încă o dată concentrarea continuă pe avansarea către angajamentele ESG pe termen mediu.
Astfel, prin intermediul Schneider Sustainability Impact (SSI), compania urmărește să își dezvăluie trimestrial progresele în domenii precum clima, resursele naturale, șanse egale, încredere, generații și comunități locale. Rezultatele aferente primele trei luni ale acestui an sunt în concordanță cu graficul trasat pentru atingerea obiectivului stabilit până la finele anului curent, și anume 4,70 din 10, cu un scor compilat de 4.00.
„Suntem mulțumiți de progresul înregistrat de la începutul anului și de modul în care ne-am păstrat concentrarea asupra sustenabilității, în ciuda dinamicii sociale și de piață, atât de complexe și provocatoare”, a spus Gwenaelle Avice-Huet, Chief Strategy and Sustainability Officer la Schneider Electric.
Soluțiile EcoStruxure oferite de către Schneider Electric au ajutat până acum clienții și furnizorii companiei să facă progrese semnificative în ceea ce privește decarbonizarea, aceștia reducând emisiile de dioxid de carbon cu 358 de milioane de tone începând cu anul 2018. Au fost extinse în același timp și parteneriatele de strategie climatică cu NSG Group și Plastic Omnium.
De asemenea, Schneider Electric a găzduit și o expoziție de trei luni în clădirea emblematică Intencity din Grenoble, Franța, în parteneriat cu Fundația Solar Impulse. Expoziția intitulată 1000+ Solutions for Cities a oferit vizitatorilor prilejul de a descoperi și a afla cât mai multe informații despre soluțiile concrete și disponibile pentru mediile urbane sustenabile.
Schneider Electric a donat și echipamente în valoare de 4 milioane de euro pentru a ajuta la restabilizarea rezervelor esențiale de energie din Ucraina, Fundația Schneider Electric continuând să lucreze împreună cu ONG-urile în scopul de a sprijini comunitățile locale. Au fost semnate și parteneriate majore în India și America de Sud care vor ajuta la formarea mai multor oameni în domeniul managementului energiei, Schneider Electric lansând și un proiect pilot cu peste 100 de furnizori strategici menit să ajute la stabilizarea programului său decent de muncă.
Mai mult, compania folosește în prezent doar carton reciclat în toate centrele sale de distribuție din Europa, China și India și face progrese majore în ceea ce privește materialele ecologice. Schneider Electric s-a alăturat de asemenea inițiativei din această industrie condusă de ResponsibleSteel pentru a se asigura că oțelul care este conținut în produsele sale este rezultat din procese de extracție și producție responsabile, astfel încât amprenta companiei asupra mediului să fie limitată.
Astfel, prin intermediul Schneider Sustainability Impact (SSI), compania urmărește să își dezvăluie trimestrial progresele în domenii precum clima, resursele naturale, șanse egale, încredere, generații și comunități locale. Rezultatele aferente primele trei luni ale acestui an sunt în concordanță cu graficul trasat pentru atingerea obiectivului stabilit până la finele anului curent, și anume 4,70 din 10, cu un scor compilat de 4.00.
„Suntem mulțumiți de progresul înregistrat de la începutul anului și de modul în care ne-am păstrat concentrarea asupra sustenabilității, în ciuda dinamicii sociale și de piață, atât de complexe și provocatoare”, a spus Gwenaelle Avice-Huet, Chief Strategy and Sustainability Officer la Schneider Electric.
Soluțiile EcoStruxure oferite de către Schneider Electric au ajutat până acum clienții și furnizorii companiei să facă progrese semnificative în ceea ce privește decarbonizarea, aceștia reducând emisiile de dioxid de carbon cu 358 de milioane de tone începând cu anul 2018. Au fost extinse în același timp și parteneriatele de strategie climatică cu NSG Group și Plastic Omnium.
De asemenea, Schneider Electric a găzduit și o expoziție de trei luni în clădirea emblematică Intencity din Grenoble, Franța, în parteneriat cu Fundația Solar Impulse. Expoziția intitulată 1000+ Solutions for Cities a oferit vizitatorilor prilejul de a descoperi și a afla cât mai multe informații despre soluțiile concrete și disponibile pentru mediile urbane sustenabile.
Schneider Electric a donat și echipamente în valoare de 4 milioane de euro pentru a ajuta la restabilizarea rezervelor esențiale de energie din Ucraina, Fundația Schneider Electric continuând să lucreze împreună cu ONG-urile în scopul de a sprijini comunitățile locale. Au fost semnate și parteneriate majore în India și America de Sud care vor ajuta la formarea mai multor oameni în domeniul managementului energiei, Schneider Electric lansând și un proiect pilot cu peste 100 de furnizori strategici menit să ajute la stabilizarea programului său decent de muncă.
Mai mult, compania folosește în prezent doar carton reciclat în toate centrele sale de distribuție din Europa, China și India și face progrese majore în ceea ce privește materialele ecologice. Schneider Electric s-a alăturat de asemenea inițiativei din această industrie condusă de ResponsibleSteel pentru a se asigura că oțelul care este conținut în produsele sale este rezultat din procese de extracție și producție responsabile, astfel încât amprenta companiei asupra mediului să fie limitată.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie