NN Romania a donat peste 900.000 de euro in 2022 pentru a sustine initiative sociale dedicate copiilor si comunitatilor vulnerabile
Data publicarii: 18-04-2023 | DiverseDe-a lungul timpului NN a susținut comunitățile din care face parte atât din punct de vedere al bunăstării fizice cât și al celei emoționale sau financiare. S-a întâmplat acest lucru și în anul 2022 când compania a donat în total peste 900.000 de euro în campanii dedicate copiilor și persoanelor care traversează contexte dificile, aducând beneficii reale unui număr de peste 5.200 de oameni.
De asemenea, peste 700 de angajați și consultanți financiari ai grupului s-au implicat cu un total de peste 1.750 de ore de voluntariat, amplificând impactul pozitiv pe care NN îl are în societate și misiunea companiei de a contribui la dezvoltarea sustenabilă a României.
Cea mai amplă inițiativă desfășurată de NN în România anul trecut a fost continuarea eforturilor pentru extinderea Secției de Cardiochirurgie a spitalului de copii Marie Curie. Inițiativa a fost realizată în parteneriat cu Asociația Inima Copiilor, anul trecut NN continuând să doneze și să transforme această cauză într-un manifest social, încurajând strângerile de fonduri și dublând fiecare donație individuală primită prin SMS. De la lansarea acestui program în 2021 și până în prezent, NN a donat aproape 1,1 milioane de euro din care 400.000 de euro în anul 2022.
Mai mult, în parteneriat cu Asociația Autism Voice, NN a contribuit la deschiderea Institutului Autism Voice, primul centru multifuncțional de Recuperare și Cercetare în Autism, un proiect unic în România. Aici, începând din 2022, 500 de pacienți beneficiază anual de tratamente și terapii, cu suportul a 300 de terapeuți și 300 de cadre didactice care la rândul lor, vor beneficia de training pentru a putea susține pacienții cu autism. Alăturată acestei misiuni, NN a donat 200.000 de euro.
„Punem mereu oamenii pe primul loc în tot ceea ce facem și asta înseamnă și să fim responsabili social și să susținem schimbări pozitive în societate. În 2022 ne-am concentrat pe starea de bine fizică, emoțională și financiară a comunităților din care facem parte și am susținut inițiative dedicate copiilor și oamenilor în situații vulnerabile prin acces la servicii medicale de calitate, susținere pentru o viață sănătoasă și independentă și educare pentru un viitor financiar mai bun. Pentru noi, asta înseamnă să ne folosim resursele, expertiza și impactul pentru a face o diferență în societate acolo unde este cel mai mult nevoie, chiar și în vremuri dificile”, spune Gabriela Lupaș-Ţicu, Chief Marketing & Operations Officer la NN Romania.
De asemenea, peste 700 de angajați și consultanți financiari ai grupului s-au implicat cu un total de peste 1.750 de ore de voluntariat, amplificând impactul pozitiv pe care NN îl are în societate și misiunea companiei de a contribui la dezvoltarea sustenabilă a României.
Cea mai amplă inițiativă desfășurată de NN în România anul trecut a fost continuarea eforturilor pentru extinderea Secției de Cardiochirurgie a spitalului de copii Marie Curie. Inițiativa a fost realizată în parteneriat cu Asociația Inima Copiilor, anul trecut NN continuând să doneze și să transforme această cauză într-un manifest social, încurajând strângerile de fonduri și dublând fiecare donație individuală primită prin SMS. De la lansarea acestui program în 2021 și până în prezent, NN a donat aproape 1,1 milioane de euro din care 400.000 de euro în anul 2022.
Mai mult, în parteneriat cu Asociația Autism Voice, NN a contribuit la deschiderea Institutului Autism Voice, primul centru multifuncțional de Recuperare și Cercetare în Autism, un proiect unic în România. Aici, începând din 2022, 500 de pacienți beneficiază anual de tratamente și terapii, cu suportul a 300 de terapeuți și 300 de cadre didactice care la rândul lor, vor beneficia de training pentru a putea susține pacienții cu autism. Alăturată acestei misiuni, NN a donat 200.000 de euro.
„Punem mereu oamenii pe primul loc în tot ceea ce facem și asta înseamnă și să fim responsabili social și să susținem schimbări pozitive în societate. În 2022 ne-am concentrat pe starea de bine fizică, emoțională și financiară a comunităților din care facem parte și am susținut inițiative dedicate copiilor și oamenilor în situații vulnerabile prin acces la servicii medicale de calitate, susținere pentru o viață sănătoasă și independentă și educare pentru un viitor financiar mai bun. Pentru noi, asta înseamnă să ne folosim resursele, expertiza și impactul pentru a face o diferență în societate acolo unde este cel mai mult nevoie, chiar și în vremuri dificile”, spune Gabriela Lupaș-Ţicu, Chief Marketing & Operations Officer la NN Romania.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău