NN Romania a donat peste 900.000 de euro in 2022 pentru a sustine initiative sociale dedicate copiilor si comunitatilor vulnerabile
Data publicarii: 18-04-2023 | DiverseDe-a lungul timpului NN a susținut comunitățile din care face parte atât din punct de vedere al bunăstării fizice cât și al celei emoționale sau financiare. S-a întâmplat acest lucru și în anul 2022 când compania a donat în total peste 900.000 de euro în campanii dedicate copiilor și persoanelor care traversează contexte dificile, aducând beneficii reale unui număr de peste 5.200 de oameni.
De asemenea, peste 700 de angajați și consultanți financiari ai grupului s-au implicat cu un total de peste 1.750 de ore de voluntariat, amplificând impactul pozitiv pe care NN îl are în societate și misiunea companiei de a contribui la dezvoltarea sustenabilă a României.
Cea mai amplă inițiativă desfășurată de NN în România anul trecut a fost continuarea eforturilor pentru extinderea Secției de Cardiochirurgie a spitalului de copii Marie Curie. Inițiativa a fost realizată în parteneriat cu Asociația Inima Copiilor, anul trecut NN continuând să doneze și să transforme această cauză într-un manifest social, încurajând strângerile de fonduri și dublând fiecare donație individuală primită prin SMS. De la lansarea acestui program în 2021 și până în prezent, NN a donat aproape 1,1 milioane de euro din care 400.000 de euro în anul 2022.
Mai mult, în parteneriat cu Asociația Autism Voice, NN a contribuit la deschiderea Institutului Autism Voice, primul centru multifuncțional de Recuperare și Cercetare în Autism, un proiect unic în România. Aici, începând din 2022, 500 de pacienți beneficiază anual de tratamente și terapii, cu suportul a 300 de terapeuți și 300 de cadre didactice care la rândul lor, vor beneficia de training pentru a putea susține pacienții cu autism. Alăturată acestei misiuni, NN a donat 200.000 de euro.
„Punem mereu oamenii pe primul loc în tot ceea ce facem și asta înseamnă și să fim responsabili social și să susținem schimbări pozitive în societate. În 2022 ne-am concentrat pe starea de bine fizică, emoțională și financiară a comunităților din care facem parte și am susținut inițiative dedicate copiilor și oamenilor în situații vulnerabile prin acces la servicii medicale de calitate, susținere pentru o viață sănătoasă și independentă și educare pentru un viitor financiar mai bun. Pentru noi, asta înseamnă să ne folosim resursele, expertiza și impactul pentru a face o diferență în societate acolo unde este cel mai mult nevoie, chiar și în vremuri dificile”, spune Gabriela Lupaș-Ţicu, Chief Marketing & Operations Officer la NN Romania.
De asemenea, peste 700 de angajați și consultanți financiari ai grupului s-au implicat cu un total de peste 1.750 de ore de voluntariat, amplificând impactul pozitiv pe care NN îl are în societate și misiunea companiei de a contribui la dezvoltarea sustenabilă a României.
Cea mai amplă inițiativă desfășurată de NN în România anul trecut a fost continuarea eforturilor pentru extinderea Secției de Cardiochirurgie a spitalului de copii Marie Curie. Inițiativa a fost realizată în parteneriat cu Asociația Inima Copiilor, anul trecut NN continuând să doneze și să transforme această cauză într-un manifest social, încurajând strângerile de fonduri și dublând fiecare donație individuală primită prin SMS. De la lansarea acestui program în 2021 și până în prezent, NN a donat aproape 1,1 milioane de euro din care 400.000 de euro în anul 2022.
Mai mult, în parteneriat cu Asociația Autism Voice, NN a contribuit la deschiderea Institutului Autism Voice, primul centru multifuncțional de Recuperare și Cercetare în Autism, un proiect unic în România. Aici, începând din 2022, 500 de pacienți beneficiază anual de tratamente și terapii, cu suportul a 300 de terapeuți și 300 de cadre didactice care la rândul lor, vor beneficia de training pentru a putea susține pacienții cu autism. Alăturată acestei misiuni, NN a donat 200.000 de euro.
„Punem mereu oamenii pe primul loc în tot ceea ce facem și asta înseamnă și să fim responsabili social și să susținem schimbări pozitive în societate. În 2022 ne-am concentrat pe starea de bine fizică, emoțională și financiară a comunităților din care facem parte și am susținut inițiative dedicate copiilor și oamenilor în situații vulnerabile prin acces la servicii medicale de calitate, susținere pentru o viață sănătoasă și independentă și educare pentru un viitor financiar mai bun. Pentru noi, asta înseamnă să ne folosim resursele, expertiza și impactul pentru a face o diferență în societate acolo unde este cel mai mult nevoie, chiar și în vremuri dificile”, spune Gabriela Lupaș-Ţicu, Chief Marketing & Operations Officer la NN Romania.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități