NN Romania a donat peste 900.000 de euro in 2022 pentru a sustine initiative sociale dedicate copiilor si comunitatilor vulnerabile
Data publicarii: 18-04-2023 | DiverseDe-a lungul timpului NN a susținut comunitățile din care face parte atât din punct de vedere al bunăstării fizice cât și al celei emoționale sau financiare. S-a întâmplat acest lucru și în anul 2022 când compania a donat în total peste 900.000 de euro în campanii dedicate copiilor și persoanelor care traversează contexte dificile, aducând beneficii reale unui număr de peste 5.200 de oameni.
De asemenea, peste 700 de angajați și consultanți financiari ai grupului s-au implicat cu un total de peste 1.750 de ore de voluntariat, amplificând impactul pozitiv pe care NN îl are în societate și misiunea companiei de a contribui la dezvoltarea sustenabilă a României.
Cea mai amplă inițiativă desfășurată de NN în România anul trecut a fost continuarea eforturilor pentru extinderea Secției de Cardiochirurgie a spitalului de copii Marie Curie. Inițiativa a fost realizată în parteneriat cu Asociația Inima Copiilor, anul trecut NN continuând să doneze și să transforme această cauză într-un manifest social, încurajând strângerile de fonduri și dublând fiecare donație individuală primită prin SMS. De la lansarea acestui program în 2021 și până în prezent, NN a donat aproape 1,1 milioane de euro din care 400.000 de euro în anul 2022.
Mai mult, în parteneriat cu Asociația Autism Voice, NN a contribuit la deschiderea Institutului Autism Voice, primul centru multifuncțional de Recuperare și Cercetare în Autism, un proiect unic în România. Aici, începând din 2022, 500 de pacienți beneficiază anual de tratamente și terapii, cu suportul a 300 de terapeuți și 300 de cadre didactice care la rândul lor, vor beneficia de training pentru a putea susține pacienții cu autism. Alăturată acestei misiuni, NN a donat 200.000 de euro.
„Punem mereu oamenii pe primul loc în tot ceea ce facem și asta înseamnă și să fim responsabili social și să susținem schimbări pozitive în societate. În 2022 ne-am concentrat pe starea de bine fizică, emoțională și financiară a comunităților din care facem parte și am susținut inițiative dedicate copiilor și oamenilor în situații vulnerabile prin acces la servicii medicale de calitate, susținere pentru o viață sănătoasă și independentă și educare pentru un viitor financiar mai bun. Pentru noi, asta înseamnă să ne folosim resursele, expertiza și impactul pentru a face o diferență în societate acolo unde este cel mai mult nevoie, chiar și în vremuri dificile”, spune Gabriela Lupaș-Ţicu, Chief Marketing & Operations Officer la NN Romania.
De asemenea, peste 700 de angajați și consultanți financiari ai grupului s-au implicat cu un total de peste 1.750 de ore de voluntariat, amplificând impactul pozitiv pe care NN îl are în societate și misiunea companiei de a contribui la dezvoltarea sustenabilă a României.
Cea mai amplă inițiativă desfășurată de NN în România anul trecut a fost continuarea eforturilor pentru extinderea Secției de Cardiochirurgie a spitalului de copii Marie Curie. Inițiativa a fost realizată în parteneriat cu Asociația Inima Copiilor, anul trecut NN continuând să doneze și să transforme această cauză într-un manifest social, încurajând strângerile de fonduri și dublând fiecare donație individuală primită prin SMS. De la lansarea acestui program în 2021 și până în prezent, NN a donat aproape 1,1 milioane de euro din care 400.000 de euro în anul 2022.
Mai mult, în parteneriat cu Asociația Autism Voice, NN a contribuit la deschiderea Institutului Autism Voice, primul centru multifuncțional de Recuperare și Cercetare în Autism, un proiect unic în România. Aici, începând din 2022, 500 de pacienți beneficiază anual de tratamente și terapii, cu suportul a 300 de terapeuți și 300 de cadre didactice care la rândul lor, vor beneficia de training pentru a putea susține pacienții cu autism. Alăturată acestei misiuni, NN a donat 200.000 de euro.
„Punem mereu oamenii pe primul loc în tot ceea ce facem și asta înseamnă și să fim responsabili social și să susținem schimbări pozitive în societate. În 2022 ne-am concentrat pe starea de bine fizică, emoțională și financiară a comunităților din care facem parte și am susținut inițiative dedicate copiilor și oamenilor în situații vulnerabile prin acces la servicii medicale de calitate, susținere pentru o viață sănătoasă și independentă și educare pentru un viitor financiar mai bun. Pentru noi, asta înseamnă să ne folosim resursele, expertiza și impactul pentru a face o diferență în societate acolo unde este cel mai mult nevoie, chiar și în vremuri dificile”, spune Gabriela Lupaș-Ţicu, Chief Marketing & Operations Officer la NN Romania.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Black Friday: Românii sunt pregătiți să profite de oferte, dar trebuie să fie atenți și la tentativele de fraudă
- EY Law România: Prima înregistrare din oficiu a unui sediu permanent din industria farmaceutică anulată definitiv de instanța de judecată
- Sondaj eJobs: 7 din 10 români trec printr-o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional. Problemele financiare și cele legate de job îi apasă cel mai mult
- EY România - Sistemul garanție-returnare a apărut din necesitatea identificării unor soluții de optimizare a gestionării ambalajelor primare nereutilizabile
- EY a asistat MidEuropa în vânzarea lanțului de supermarketuri Profi către Ahold Delhaize
- Studiu EY: Piața globală a ofertelor publice inițiale: apetitul investitorilor se mută de la creștere la valoare, pe fondul unei lichidități mai restrânse
- 21.000 de joburi noi au fost scoase în piață de start-up-uri și companiile mici, cu cel mult 50 de angajați, în această toamnă
- Opinie Deloitte: Directiva europeana privind impozitul minim pe profit - o schimbare majora in fiscalitatea internationala si impactul sau in Romania
- Opinie Deloitte: Facturarea electronica generalizata, la un pas de implementare. Cand dispare factura pe hartie?
- Studiu EY: Scade încrederea liderilor din domeniul securității cibernetice în sistemele de apărare ale organizației, iar costurile cresc
- Impactul IRCC după creşterea de 0,02% în ratele creditelor
- EY România: România se aliniază legislației europene și raportările bancare pentru persoanele fizice cu venituri mari au devenit realitate
- Sondaj eJobs: 4 din 10 angajați sunt nemulțumiți de salariu. La fel de mulți cred că o discuție cu managerul pe acest subiect le-ar putea aduce o majorare de maximum 10%
- Studiu EY: Salarizarea, bunăstarea și flexibilitatea atrag tensiuni la locul de muncă și mai mult de o treime dintre angajați sunt susceptibili să demisioneze
- Cushman & Wakefield Echinox, piata investitiilor imobiliare: Numarul proprietatilor vandute a crescut in S1 2023, insa valoarea medie a unei tranzactii s-a redus la jumatate