NN Romania a donat peste 900.000 de euro in 2022 pentru a sustine initiative sociale dedicate copiilor si comunitatilor vulnerabile
Data publicarii: 18-04-2023 | DiverseDe-a lungul timpului NN a susținut comunitățile din care face parte atât din punct de vedere al bunăstării fizice cât și al celei emoționale sau financiare. S-a întâmplat acest lucru și în anul 2022 când compania a donat în total peste 900.000 de euro în campanii dedicate copiilor și persoanelor care traversează contexte dificile, aducând beneficii reale unui număr de peste 5.200 de oameni.
De asemenea, peste 700 de angajați și consultanți financiari ai grupului s-au implicat cu un total de peste 1.750 de ore de voluntariat, amplificând impactul pozitiv pe care NN îl are în societate și misiunea companiei de a contribui la dezvoltarea sustenabilă a României.
Cea mai amplă inițiativă desfășurată de NN în România anul trecut a fost continuarea eforturilor pentru extinderea Secției de Cardiochirurgie a spitalului de copii Marie Curie. Inițiativa a fost realizată în parteneriat cu Asociația Inima Copiilor, anul trecut NN continuând să doneze și să transforme această cauză într-un manifest social, încurajând strângerile de fonduri și dublând fiecare donație individuală primită prin SMS. De la lansarea acestui program în 2021 și până în prezent, NN a donat aproape 1,1 milioane de euro din care 400.000 de euro în anul 2022.
Mai mult, în parteneriat cu Asociația Autism Voice, NN a contribuit la deschiderea Institutului Autism Voice, primul centru multifuncțional de Recuperare și Cercetare în Autism, un proiect unic în România. Aici, începând din 2022, 500 de pacienți beneficiază anual de tratamente și terapii, cu suportul a 300 de terapeuți și 300 de cadre didactice care la rândul lor, vor beneficia de training pentru a putea susține pacienții cu autism. Alăturată acestei misiuni, NN a donat 200.000 de euro.
„Punem mereu oamenii pe primul loc în tot ceea ce facem și asta înseamnă și să fim responsabili social și să susținem schimbări pozitive în societate. În 2022 ne-am concentrat pe starea de bine fizică, emoțională și financiară a comunităților din care facem parte și am susținut inițiative dedicate copiilor și oamenilor în situații vulnerabile prin acces la servicii medicale de calitate, susținere pentru o viață sănătoasă și independentă și educare pentru un viitor financiar mai bun. Pentru noi, asta înseamnă să ne folosim resursele, expertiza și impactul pentru a face o diferență în societate acolo unde este cel mai mult nevoie, chiar și în vremuri dificile”, spune Gabriela Lupaș-Ţicu, Chief Marketing & Operations Officer la NN Romania.
De asemenea, peste 700 de angajați și consultanți financiari ai grupului s-au implicat cu un total de peste 1.750 de ore de voluntariat, amplificând impactul pozitiv pe care NN îl are în societate și misiunea companiei de a contribui la dezvoltarea sustenabilă a României.
Cea mai amplă inițiativă desfășurată de NN în România anul trecut a fost continuarea eforturilor pentru extinderea Secției de Cardiochirurgie a spitalului de copii Marie Curie. Inițiativa a fost realizată în parteneriat cu Asociația Inima Copiilor, anul trecut NN continuând să doneze și să transforme această cauză într-un manifest social, încurajând strângerile de fonduri și dublând fiecare donație individuală primită prin SMS. De la lansarea acestui program în 2021 și până în prezent, NN a donat aproape 1,1 milioane de euro din care 400.000 de euro în anul 2022.
Mai mult, în parteneriat cu Asociația Autism Voice, NN a contribuit la deschiderea Institutului Autism Voice, primul centru multifuncțional de Recuperare și Cercetare în Autism, un proiect unic în România. Aici, începând din 2022, 500 de pacienți beneficiază anual de tratamente și terapii, cu suportul a 300 de terapeuți și 300 de cadre didactice care la rândul lor, vor beneficia de training pentru a putea susține pacienții cu autism. Alăturată acestei misiuni, NN a donat 200.000 de euro.
„Punem mereu oamenii pe primul loc în tot ceea ce facem și asta înseamnă și să fim responsabili social și să susținem schimbări pozitive în societate. În 2022 ne-am concentrat pe starea de bine fizică, emoțională și financiară a comunităților din care facem parte și am susținut inițiative dedicate copiilor și oamenilor în situații vulnerabile prin acces la servicii medicale de calitate, susținere pentru o viață sănătoasă și independentă și educare pentru un viitor financiar mai bun. Pentru noi, asta înseamnă să ne folosim resursele, expertiza și impactul pentru a face o diferență în societate acolo unde este cel mai mult nevoie, chiar și în vremuri dificile”, spune Gabriela Lupaș-Ţicu, Chief Marketing & Operations Officer la NN Romania.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Banca Transilvania - rezultate financiare pe primele trei luni ale anului
- Studiu Deloitte: 90% din companii considera ca tehnologia cloud este esentiala pentru dezvoltare, transformare digitala si competitivitate pe piata
- Reff & Asociatii obtine pro bono o hotarare definitiva care protejeaza proprietatea asupra terenului si investitia Asociatiei Daruieste Viata pt extinderea si modernizarea Spitalului Marie Curie
- Studiu Deloitte: producatorii globali de semiconductoare vor investi 300 mi. USD in 2023 in AI; piata comertului social se extinde rapid, iar cererea de servicii de streaming video pe baza de publicitate va creste
- Opinie Deloitte: Romania impune noi obligatii de raportare fiscala pentru multinationale. Ce trebuie sa stie companiile vizate?
- Studiu WEBCON: Solutiile de automatizare a proceselor de business genereaza o crestere a productivitatii de pana la 87%, cu o recuperare totala a investitiei in mai putin de 3 ani
- Opinie Deloitte: Cum pot verificarile de fond si demersul de due diligence sa contribuie la reputatia, stabilitatea si credibilitatea unei organizatii?
- Vanzarile Flanco au crescut cu 40% in primul trimestru al anului
- EY a asistat Carrefour în preluarea activităţilor Cora din România
- Fabrica de sârmă Dan Steel Group din Beclean, acum în procedură de faliment, caută investitori. Prețul de pornire este de 25,9 milioane de euro
- Raportul Revolut privind cheltuielile realizate de clientii romani in trim. I 2023
- Sondaj EY: Impactul noilor reglementări fiscale în economia națională și așteptările companiilor românești
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal obtine la ICCJ o solutie definitiva de anulare a refacerii unei inspectii fiscale invocand exclusiv argumente de procedura
- Studiu Deloitte: noua din zece organizatii au raportat cel putin un incident sau o bresa de securitate cibernetica anul trecut
- Catalin Vasile este noul Chief Sales Officer al NN Romania