Rewe deschide al doilea magazin Penny Market din Bucuresti
Data publicarii: 15-02-2007 | Afaceri
In cadrul unitatii se va comercializa o arie de 1.300 de articole, dintre care marea parte sunt de provenienta autohtona, intrucat grupul se bazeaza in proportie de 90% pe colaborarea cu furnizori de marfa din Romania, restul de marfuri urmand a fi importate prin concernul Rewe Group. Acestor produse li se adauga insa si cateva marci proprii (Karat - mezeluri, Boni - lactate, Top Farina - faina, Top Floris - ulei de floarea-soarelui, Top Corn - malai, Morzsi si Molli - hrana pentru animale, Solfrutta - suc tetra-pack, Mars - baterii), toate acestea fiind menite sa extinda paleta de produse aflate la dispozitia clientului.
Dupa cum au precizat reprezentantii grupului, aprovizionarea celui de-al doilea magazin Penny Market din Bucuresti se va face in proportie de 99% de la depozitul central din Stefanestii de Jos, Ilfov.
XXL Megadiscount si Penny Market, reunite sub acelasi brand
Aceasta inaugurare vine la o saptamana dupa ce grupul Rewe Romania a anuntat unificarea celor doua tipuri de magazine pe care le detinea - Penny Market si XXL Megadiscount - sub un singur brand, cele din urma fiind numite Penny Market XXL. Dispunand de o suprafata de vanzare cuprinsa intre 2.000 si 2.800 mp, in care sunt comercializate un numar de 3.300 de articole, discounterele de tip XXL includ toata aria de produse existenta in cadrul unitatilor Penny Market, dispunand, de asemenea, si de departamente proprii de carmangerie si delicatese. Intentionand ca, prin acest proces de rebranding, sa fie evitate eventualele confuzii cu privire la identitatea operatorului, comunicatul transmis de companie preciza: "Avand in vedere ca dorim sa fim perceputi ca un "discounter national" si ca expansiunea noastra se va extinde la nivelul intregii tari, era necesar sa folosim un brand unitar pe segmentul magazinelor de tip discount".
30 de noi magazine, planul pentru anul acesta
Grupul Rewe opereaza la ora actuala pe teritoriul Romaniei un numar de 31 de unitati (carora li se va adauga, incepand de vineri, si noul magazin, situat pe Bd. 1 Decembrie 1918, sector 3), dintre care 5 magazine de tip XXL si 26 de Penny Market-uri. Strategia de expansiune a companiei vizeaza prezenta in toate orasele cu peste 15.000 de locuitori, carora aceasta intentioneaza sa le ofere aceleasi standarde de calitate ca in toate celelalte tari din cadrul Uniunii Europene in care este prezenta: Germania, Austria, Italia, Cehia si Ungaria. Cu privire la procesul de extindere, oficialii companiei ne-au declarat: "Anul acesta intentionam sa extindem reteaua Penny Market cu aproximativ inca 30 de magazine, acoperind o mare parte din tara. Expansiunea va viza si Transilvania, zona care, pana acum, ne-a fost mai greu de accesat din cauza transportului. Intentionam si deschiderea celui de-al doilea depozit, situat in centrul tarii, totul pentru a fi cat mai aproape de client si de nevoile sale".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online