Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
Data publicarii: 10-04-2025 | Finante-BanciSalt Bank marchează un an de la lansare cu un succes peste așteptări, atingând 500.000 de clienți, dublu față de estimările inițiale. Neobank-ul 100% românesc a intrat deja în top 10 bănci din România și continuă să se extindă prin lansarea de produse digitale inovatoare. În prima etapă, banca s-a concentrat pe construirea unei platforme digitale eficiente, iar acum trece la Salt Bank 2.0, care promite servicii mai sigure și mai intuitive.
Printre noutăți se numără noi măsuri de securitate, precum „Help Mama”, care ajută persoanele în vârstă să-și gestioneze mai sigur finanțele, și „Call Monitor”, un sistem care protejează utilizatorii de fraudele telefonice. De asemenea, Salt Bank introduce un serviciu de creditare pentru persoane fizice cu dobândă fixă de la 6,25%, un program gratuit de asistență rutieră pentru 100.000 de clienți și o funcție de gestionare digitală a polițelor RCA.
Extinderea include și lansarea Salt Business, un cont dedicat freelancerilor și micilor antreprenori, accesibil direct din aplicația băncii. Acesta permite gestionarea financiară completă, de la facturare la schimburi valutare, fiind ideal pentru profesioniști independenți.
Într-un an, Salt Bank a lansat peste 400 de actualizări în aplicație și a ajuns pe locul doi în România la capitolul satisfacția clienților, potrivit unui studiu Mercury Research. De asemenea, banca a fost premiată atât la nivel național, cât și internațional, inclusiv cu distincția „Best Digital Bank” la FinTech Breakthrough Awards 2025. În spiritul sustenabilității, Salt Bank desfășoară o campanie de împădurire pentru a compensa consumul minim de hârtie din primul an de activitate.
Printre noutăți se numără noi măsuri de securitate, precum „Help Mama”, care ajută persoanele în vârstă să-și gestioneze mai sigur finanțele, și „Call Monitor”, un sistem care protejează utilizatorii de fraudele telefonice. De asemenea, Salt Bank introduce un serviciu de creditare pentru persoane fizice cu dobândă fixă de la 6,25%, un program gratuit de asistență rutieră pentru 100.000 de clienți și o funcție de gestionare digitală a polițelor RCA.
Extinderea include și lansarea Salt Business, un cont dedicat freelancerilor și micilor antreprenori, accesibil direct din aplicația băncii. Acesta permite gestionarea financiară completă, de la facturare la schimburi valutare, fiind ideal pentru profesioniști independenți.
Într-un an, Salt Bank a lansat peste 400 de actualizări în aplicație și a ajuns pe locul doi în România la capitolul satisfacția clienților, potrivit unui studiu Mercury Research. De asemenea, banca a fost premiată atât la nivel național, cât și internațional, inclusiv cu distincția „Best Digital Bank” la FinTech Breakthrough Awards 2025. În spiritul sustenabilității, Salt Bank desfășoară o campanie de împădurire pentru a compensa consumul minim de hârtie din primul an de activitate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial