Venituri de 43,8 milioane de euro pentru Cosmote in 2006
Data publicarii: 23-02-2007 | Afaceri
Blended ARPU (venitul mediu per utilizator servicii cartela si abonament) la nivelul intregului an 2006 a ramas stabil la 5 euro, avand in vedere ca un numar semnificativ de utilizatori s-au alaturat retelei la sfarsitul anului si prin urmare, veniturile acestei categorii nu se reflecta in rezultatele anuntate.
Sumarul rezultatelor financiare pentru COSMOTE Romania in trimestrul 4, anul 2006 si 2005:
(Cifrele reprezinta mil. , neauditate) |
Q4-06 |
FY-06 |
FY-05 |
Venituri |
17.2 |
43.8 |
8.0 |
EBITDA |
-19.4 |
-65.7 |
-20.0 |
Venit net |
-25.4 |
-91.6 |
79.7* |
* Include obligatii financiare care se ridica la aproximativ 119 milioane, sterse inainte de finalizarea achizitiei |
Cosmote Romania a realizat investitii masive in 2006 pentru a-si mari capacitatea retelei si a-si extinde acoperirea la 95% din populatie, conform obiectivelor initiale stabilite la nivel de Grup. In 2007, compania va continua sa investeasca in extinderea retelei, precum si in lansarea de noi servicii pentru clienti. Compania isi va continua planul de investitii de 500 milioane de euro pentru primii trei ani de operatiuni.
"Suntem multumiti de faptul ca rezultatele inregistrate in primul an de operatiuni se incadreaza in planurile initiale ale companiei si suntem increzatori ca ne vom indeplini obiectivele stabilite, precum realizarea unui EBITDA pozitiv in 2008 si trecerea pe profit in 2009", a declarat Antonis Kerastaris, Director Financiar al Cosmote Romania.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online