Posturile publice de radio si televiziune din Romania si Bulgaria s-au prezentat in fata Uniunii Europene
Data publicarii: 28-02-2007 | Media
In alocutiunea sa, Jean Revellion, secretar general al EBU a aratat ca la succesul actual al sistemului audiovizual din tarile europene contribuie sistemul dual pe care il reprezinta Serviciul public de radio si televiziune si posturile particulare. El a subliniat, totodata, transformarile pe care posturile publice din cele doua tari le-au intreprins in ultimii ani, atat la nivelul politicii editoriale, cat si la cel al politicii de personal. La randul sau, comisarul european pentru multilingvism, Leonard Orban a subliniat faptul ca posturile publice de radio si televiziune reprezinta prin traditiile lor si prin spiritul european pe care il cultiva, un exemplu al promovarii multilingvismului. In acest context, comisarul european releva importanta serviciilor publice in promovarea anului interculturalismului in 2008.
In prezentarea pe care a facut-o la Biroul din Bruxelles a Uniunii Europene de Radio si Televiziune, Maria Toghina, presedinte director general al Radio Romania a oferit o imagine semnificativa asupra activitatii si programelor postului public de radio, dar si a emisiunilor care promoveaza nu doar integrarea europeana, precum si cultivarea spiritului european, a traditiilor si valorilor europene.
"Radio Romania are emisiuni speciale dedicate familiarizarii cu institutiile si valorile europene. Strategia noastra a fost sa vorbim oamenilor in termeni cit mai simpli astfel incit sa facem ca valorile europene sa fie usor de inteles si asimilat", a mai declarat Maria Toghina la aceasta intalnire.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online