Topul celor mai cautate malluri din Bucuresti
Data publicarii: 25-03-2009 | LifestylePeste 80 de milioane de vizite vor primi anul acesta mallurile din Capitala. In 2008, acestia au avut parte de cinci noi centre comerciale, ceea ce a facut ca stocul total de spatii comerciale sa creasca cu peste 50% fata de 2007, arata datele din raportul de piata realizat de Colliers International Romania. Printre cele mai importante livrari se numara Baneasa Shopping City, Liberty Center si Fashion House. Anul 2009 a inceput cu livrarea celei de-a doua faze a proiectului Iris Shopping Center Titan in luna februarie, pentru care se estimeaza un numar de 10.000 de vizitatori pe zi.
De asemenea, maine va fi deschis vizitatorilor mallul Grand Arena din Berceni ce a necesitat cea mai mare investitie intr-un centru comercial din Capitala de pana acum, de 187 de milioane de euro. Oficialii companiei dezvoltatoare spera ca mallul sa aiba in acest un numar de 10 milioane de vizitatori. O alta atractie pentru impatimitii de cumparaturi va fi si inaugurarea pe 2 aprilie a extinderii Militari Shopping Center cu o galerie comerciala ce va cuprinde 61 de magazine. Tot anul acesta este planificata deschiderea Cocor Luxury Store. Reprezentantii companiei estimeaza un numar de cumparatori unici de 30.000 pe an.
Cei mai multi bucuresteni merg la Unirea Shopping Center
In celelalte malluri care exista deja in Bucuresti, traficul zilnic de vizitatori difera de la unul la altul, in functie de amplasament. Cel mai vizitat este, fara indoiala, Unirea Shopping Center, cu 40.000 de vizitatori zilnic, adica 14,4 milioane pe an. Urmatoarele in topul celor mai vizitate centre comerciale sunt Bucuresti Mall si Plaza Romania care au fiecare un numar de 35.000 de vizitatori pe zi, adica 12,6 milioane de bucuresteni intr-un an fiecare.
Desi este cel mai mare centru comercial din Capitala si a fost inaugurat in luna aprilie a anului trecut, Baneasa Shopping City atrage zilnic 27.000 de vizitatori. City Mall este vizitat de un numar mai mic de bucuresteni, si anume 17.000. Centrul comercial Vitantis a inaugurat in septembrie 2008 o galerie comerciala cu 75 de magazine, pentru care reprezentantii dezvoltatorului estimau 10.000 de vizitatori pe zi. In octombrie 2008 si-a facut aparitia si Liberty Center, care prevedea un numar de 30.000 de vizitatori unici pe zi, dar in luna decembrie dezvoltatorul a fost deceptionat: numarul bucurestenilor care trebuia sa calce pragul a fost cu pana la 30% sub asteptari.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză