Telekom România continuă programul de transformare
Data publicarii: 31-07-2019 | EconomieTelekom România a inițiat în urmă cu doi ani în program de transformare care are scopul de a reduce complexitatea proceselor prin intermediul unei redefiniri a modelului operațional, cu scopul de a îmbunătăți interacțiunea cu clienții, digitalizarea și simplificarea acestor procese.
Programul cuprinde inițiative de business dar și intenția de a restructura 692de posturi din totalul de 5831 de angajați pe care compania îi are în prezent. Decizia de restructurare presupune eliminarea a 438 de posturi din cadrul Telekom România Communications SA și 254 de poziții din cadrul Telekom România Mobile Communications SA, cele două companii care deservesc acest brand.
Procesul de transformare început în urmă cu doi ani și continuarea acestuia, va asigura creșterea pe termen lung a grupului de companii ce activează sub brandul Telekom în contextul dezvoltării rapide a tehnologiei, al unei pieţe puternic concurenţiale, precum şi al schimbărilor globale la nivelul modelelor de afaceri, care afectează îndeosebi companiile de tehnologie.
Cât privește pozițiile din cadrul companiilor care urmează a fi restructurate, acestea vor fi decise pe baza obiectivelor de business ale Telekom România, în linie cu noua strategie de digitalizare și simplificare. Se vor aplica însă în cadrul acestui proces toate măsurile necesare de protecție socială conform legislației în vigoare. În același timp, unul dintre cele mai importante criterii luate în considerare în ceea ce privește departajarea angajatilor care ocupă poziții similare va fi cel al performanței individuale.
„În cadrul procesului de transformare, Telekom Romania şi-a simplificat portofoliul de servicii şi a lansat o serie de iniţiative care să îmbunătăţească experienţa clienţilor, cu accent pe interacţiunea digitală. Telekom Romania îşi propune să continue creșterea vânzărilor prin intermediul canalelor online în următorii trei ani. De asemenea, gradul de adopţie a noii aplicaţii de management al contului, MyAccount Telekom, este în creştere în rândul clienţilor, asigurându-le acestora o gestionare mai uşoară a contului şi a serviciilor utilizate. În viitor, clienţii vor putea să identifice şi să soluţioneze diverse deranjamente online, mai uşor şi mai rapid” se arată în comunicatul oficial.
Programul cuprinde inițiative de business dar și intenția de a restructura 692de posturi din totalul de 5831 de angajați pe care compania îi are în prezent. Decizia de restructurare presupune eliminarea a 438 de posturi din cadrul Telekom România Communications SA și 254 de poziții din cadrul Telekom România Mobile Communications SA, cele două companii care deservesc acest brand.
Procesul de transformare început în urmă cu doi ani și continuarea acestuia, va asigura creșterea pe termen lung a grupului de companii ce activează sub brandul Telekom în contextul dezvoltării rapide a tehnologiei, al unei pieţe puternic concurenţiale, precum şi al schimbărilor globale la nivelul modelelor de afaceri, care afectează îndeosebi companiile de tehnologie.
Cât privește pozițiile din cadrul companiilor care urmează a fi restructurate, acestea vor fi decise pe baza obiectivelor de business ale Telekom România, în linie cu noua strategie de digitalizare și simplificare. Se vor aplica însă în cadrul acestui proces toate măsurile necesare de protecție socială conform legislației în vigoare. În același timp, unul dintre cele mai importante criterii luate în considerare în ceea ce privește departajarea angajatilor care ocupă poziții similare va fi cel al performanței individuale.
„În cadrul procesului de transformare, Telekom Romania şi-a simplificat portofoliul de servicii şi a lansat o serie de iniţiative care să îmbunătăţească experienţa clienţilor, cu accent pe interacţiunea digitală. Telekom Romania îşi propune să continue creșterea vânzărilor prin intermediul canalelor online în următorii trei ani. De asemenea, gradul de adopţie a noii aplicaţii de management al contului, MyAccount Telekom, este în creştere în rândul clienţilor, asigurându-le acestora o gestionare mai uşoară a contului şi a serviciilor utilizate. În viitor, clienţii vor putea să identifice şi să soluţioneze diverse deranjamente online, mai uşor şi mai rapid” se arată în comunicatul oficial.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri