Telekom România continuă programul de transformare
Data publicarii: 31-07-2019 | EconomieTelekom România a inițiat în urmă cu doi ani în program de transformare care are scopul de a reduce complexitatea proceselor prin intermediul unei redefiniri a modelului operațional, cu scopul de a îmbunătăți interacțiunea cu clienții, digitalizarea și simplificarea acestor procese.
Programul cuprinde inițiative de business dar și intenția de a restructura 692de posturi din totalul de 5831 de angajați pe care compania îi are în prezent. Decizia de restructurare presupune eliminarea a 438 de posturi din cadrul Telekom România Communications SA și 254 de poziții din cadrul Telekom România Mobile Communications SA, cele două companii care deservesc acest brand.
Procesul de transformare început în urmă cu doi ani și continuarea acestuia, va asigura creșterea pe termen lung a grupului de companii ce activează sub brandul Telekom în contextul dezvoltării rapide a tehnologiei, al unei pieţe puternic concurenţiale, precum şi al schimbărilor globale la nivelul modelelor de afaceri, care afectează îndeosebi companiile de tehnologie.
Cât privește pozițiile din cadrul companiilor care urmează a fi restructurate, acestea vor fi decise pe baza obiectivelor de business ale Telekom România, în linie cu noua strategie de digitalizare și simplificare. Se vor aplica însă în cadrul acestui proces toate măsurile necesare de protecție socială conform legislației în vigoare. În același timp, unul dintre cele mai importante criterii luate în considerare în ceea ce privește departajarea angajatilor care ocupă poziții similare va fi cel al performanței individuale.
„În cadrul procesului de transformare, Telekom Romania şi-a simplificat portofoliul de servicii şi a lansat o serie de iniţiative care să îmbunătăţească experienţa clienţilor, cu accent pe interacţiunea digitală. Telekom Romania îşi propune să continue creșterea vânzărilor prin intermediul canalelor online în următorii trei ani. De asemenea, gradul de adopţie a noii aplicaţii de management al contului, MyAccount Telekom, este în creştere în rândul clienţilor, asigurându-le acestora o gestionare mai uşoară a contului şi a serviciilor utilizate. În viitor, clienţii vor putea să identifice şi să soluţioneze diverse deranjamente online, mai uşor şi mai rapid” se arată în comunicatul oficial.
Programul cuprinde inițiative de business dar și intenția de a restructura 692de posturi din totalul de 5831 de angajați pe care compania îi are în prezent. Decizia de restructurare presupune eliminarea a 438 de posturi din cadrul Telekom România Communications SA și 254 de poziții din cadrul Telekom România Mobile Communications SA, cele două companii care deservesc acest brand.
Procesul de transformare început în urmă cu doi ani și continuarea acestuia, va asigura creșterea pe termen lung a grupului de companii ce activează sub brandul Telekom în contextul dezvoltării rapide a tehnologiei, al unei pieţe puternic concurenţiale, precum şi al schimbărilor globale la nivelul modelelor de afaceri, care afectează îndeosebi companiile de tehnologie.
Cât privește pozițiile din cadrul companiilor care urmează a fi restructurate, acestea vor fi decise pe baza obiectivelor de business ale Telekom România, în linie cu noua strategie de digitalizare și simplificare. Se vor aplica însă în cadrul acestui proces toate măsurile necesare de protecție socială conform legislației în vigoare. În același timp, unul dintre cele mai importante criterii luate în considerare în ceea ce privește departajarea angajatilor care ocupă poziții similare va fi cel al performanței individuale.
„În cadrul procesului de transformare, Telekom Romania şi-a simplificat portofoliul de servicii şi a lansat o serie de iniţiative care să îmbunătăţească experienţa clienţilor, cu accent pe interacţiunea digitală. Telekom Romania îşi propune să continue creșterea vânzărilor prin intermediul canalelor online în următorii trei ani. De asemenea, gradul de adopţie a noii aplicaţii de management al contului, MyAccount Telekom, este în creştere în rândul clienţilor, asigurându-le acestora o gestionare mai uşoară a contului şi a serviciilor utilizate. În viitor, clienţii vor putea să identifice şi să soluţioneze diverse deranjamente online, mai uşor şi mai rapid” se arată în comunicatul oficial.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an