Telekom România continuă programul de transformare
Data publicarii: 31-07-2019 | EconomieTelekom România a inițiat în urmă cu doi ani în program de transformare care are scopul de a reduce complexitatea proceselor prin intermediul unei redefiniri a modelului operațional, cu scopul de a îmbunătăți interacțiunea cu clienții, digitalizarea și simplificarea acestor procese.
Programul cuprinde inițiative de business dar și intenția de a restructura 692de posturi din totalul de 5831 de angajați pe care compania îi are în prezent. Decizia de restructurare presupune eliminarea a 438 de posturi din cadrul Telekom România Communications SA și 254 de poziții din cadrul Telekom România Mobile Communications SA, cele două companii care deservesc acest brand.
Procesul de transformare început în urmă cu doi ani și continuarea acestuia, va asigura creșterea pe termen lung a grupului de companii ce activează sub brandul Telekom în contextul dezvoltării rapide a tehnologiei, al unei pieţe puternic concurenţiale, precum şi al schimbărilor globale la nivelul modelelor de afaceri, care afectează îndeosebi companiile de tehnologie.
Cât privește pozițiile din cadrul companiilor care urmează a fi restructurate, acestea vor fi decise pe baza obiectivelor de business ale Telekom România, în linie cu noua strategie de digitalizare și simplificare. Se vor aplica însă în cadrul acestui proces toate măsurile necesare de protecție socială conform legislației în vigoare. În același timp, unul dintre cele mai importante criterii luate în considerare în ceea ce privește departajarea angajatilor care ocupă poziții similare va fi cel al performanței individuale.
„În cadrul procesului de transformare, Telekom Romania şi-a simplificat portofoliul de servicii şi a lansat o serie de iniţiative care să îmbunătăţească experienţa clienţilor, cu accent pe interacţiunea digitală. Telekom Romania îşi propune să continue creșterea vânzărilor prin intermediul canalelor online în următorii trei ani. De asemenea, gradul de adopţie a noii aplicaţii de management al contului, MyAccount Telekom, este în creştere în rândul clienţilor, asigurându-le acestora o gestionare mai uşoară a contului şi a serviciilor utilizate. În viitor, clienţii vor putea să identifice şi să soluţioneze diverse deranjamente online, mai uşor şi mai rapid” se arată în comunicatul oficial.
Programul cuprinde inițiative de business dar și intenția de a restructura 692de posturi din totalul de 5831 de angajați pe care compania îi are în prezent. Decizia de restructurare presupune eliminarea a 438 de posturi din cadrul Telekom România Communications SA și 254 de poziții din cadrul Telekom România Mobile Communications SA, cele două companii care deservesc acest brand.
Procesul de transformare început în urmă cu doi ani și continuarea acestuia, va asigura creșterea pe termen lung a grupului de companii ce activează sub brandul Telekom în contextul dezvoltării rapide a tehnologiei, al unei pieţe puternic concurenţiale, precum şi al schimbărilor globale la nivelul modelelor de afaceri, care afectează îndeosebi companiile de tehnologie.
Cât privește pozițiile din cadrul companiilor care urmează a fi restructurate, acestea vor fi decise pe baza obiectivelor de business ale Telekom România, în linie cu noua strategie de digitalizare și simplificare. Se vor aplica însă în cadrul acestui proces toate măsurile necesare de protecție socială conform legislației în vigoare. În același timp, unul dintre cele mai importante criterii luate în considerare în ceea ce privește departajarea angajatilor care ocupă poziții similare va fi cel al performanței individuale.
„În cadrul procesului de transformare, Telekom Romania şi-a simplificat portofoliul de servicii şi a lansat o serie de iniţiative care să îmbunătăţească experienţa clienţilor, cu accent pe interacţiunea digitală. Telekom Romania îşi propune să continue creșterea vânzărilor prin intermediul canalelor online în următorii trei ani. De asemenea, gradul de adopţie a noii aplicaţii de management al contului, MyAccount Telekom, este în creştere în rândul clienţilor, asigurându-le acestora o gestionare mai uşoară a contului şi a serviciilor utilizate. În viitor, clienţii vor putea să identifice şi să soluţioneze diverse deranjamente online, mai uşor şi mai rapid” se arată în comunicatul oficial.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii