Curatatoriile va golesc buzunarele!
Data publicarii: 08-05-2007 | Afaceri"Curatatorie, spalatorie, calcatorie, pentru orice tip de confectii si tricotaje la cele mai inalte standarde de calitate. Cele mai moderne si eficiente metode pentru indepartarea petelor, curatarea si calcarea hainelor dumneavoastra, astfel incat acestea sa fie mereu impecabile." Cam asa suna anuntul firmelor de curatatorie care se lupta in a-si atrage clientii. Personalul este tanar, calificat, flexibil, deschis la tot ce este nou in domeniu si se afla in permanenta ladispozitia clientilor.
Lenjerii, perdele, draperii, covoare, mochete, cojoace si haine de piele toate pot fi curatate chimic, intr-un proces special, cu aditivi de curatare, fixare a culorii emoliere a pielii astfel incat rezultatul sa fie cel dorit, iar hainele sa isi pastreze calitatile. Serviciile oferite de curatatorii sunt: de curatare a produselor din textile si blanuri; de ridicare si aducere a lenjeriei la spalat; de curatatorie chimica uscata; de calcat; de vopsire si intensificare a culorilor; de reparare de haine si alte articole textile, cu conditia ca acestea sa se faca in cadrul curatatoriilor.
Preturile pe care le platim pentru aceste servicii variaza pentru curatat si calcat 21 lei pardesiul, 10 lei pentru o fusta sau o pereche de pantaloni, 20 lei pentru o rochie. Pentru articolele din piele si blana platiti pentru o haina de blana naturala 70 lei, iar pentru o haina de piele scurta, 35 lei. Dar unii uita sa afiseze pretul la care isi ofera serviciile si nu sunt deloc de ignorat.
De multe ori, inainte de a merge la curatatorie, este bine sa verificam , daca nu este mai ieftin sa mergem sa cumparam produse noi, in locul celor pe care intentionam sa le ducem la curatatorie sau spalatorie. Daca la aceste produse, costurile de curatare sunt accesibile si merita, de exemplu, daca mergem cu un maieu la curatatorie, pretul este de 9 lei, acelasi ca si pentru o camasa. In acelasi timp, un maieu nou, il gasim si la 5 lei fara prea mari eforturi. Si atuncisa mergem la curatatorie sau la magazin?
Pe de alta parte, in anul 2006, piata serviciilor de spalat si curatat chimic a cunoscut o crestere de 30% fata de anul 2005, cand s-a ridicat la aproximativ opt milioane de euro, din cauza extinderii retelelor, dar si a imbunatatirilor tehnologice. Centrele se impart in doua categorii distincte: centre care se adreseaza persoanelor fizice (situate, de regula, in marile centre comerciale) si cele care se adreseaza persoanelor juridice - hoteluri, restaurante, centre de sanatate si infrumusetare sau diverse companii.
Rentabilitatea investitiei in Romania variaza intre 7 si 12%, in timp ce in statele europene poate ajunge la 20%. Aceasta, in timp ce intr-o galerie comerciala din Romania exista cam 60-80 de clienti zilnic, in timp ce in statele europene numarul clientilor zilnici este de peste 100.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online