Profitul net al UniCredit Group a crescut cu 29% pe primul trimestru
Data publicarii: 10-05-2007 | InternationalProfitul net al UniCredit Group a crescut cu 28,8% in primul trimestru al acestui an pana la 1,78 miliarde euro de la 1,38 miliarde euro cat era dupa primele trei luni ale anului trecut, in urma integrarii grupului HVB, a anuntat UniCredit, joi, intr-un comunicat.
Profitul operational a urcat cu 20% in aceasta perioada la 3,19 miliarde euro, ca urmare a cresterii veniturilor tuturor diviziilor si a unui control al riscului bun. Astfel, veniturile operationale ale grupului au crescut cu 10% in primul trimestru din acest an fata de cel din 2006, pana la 6,58 miliarde euro, iar cheltuielile operationale au crescut intr-un ritm mai temperat, cu 1,9% pana la 3,39 miliarde euro, in aceeasi perioada. Indicatorul costurilor raportate la venituri a scazut cu 4 puncte procentuale in ultimul an, pana la 51,5%, se mai arata in comunicatul grupului.
"Diviziile din Europa Centrala si de Est au o contributie semnificativa la rezultatul nostru bun, in ciuda proiectelor de fuziune si de schimbare a imaginii pe care le derulam pe multe din aceste piete", a spus directorul general al UniCredit Group, Alessandro Profumo.
Activele detinute de grupul UniCredit au crescut la 846,46 miliarde euro la sfarsitul lunii martie, cu 2,8% mai mult decat la finalul anului 2006 cand erau de 823,28 miliarde euro. Activele administrate de grup depaseau 250 miliarde euro la sfarsitul primului trimestru al acestui an, in cresetere cu 9,2% fata de perioada similara a anului trecut.
Grupul financiar UniCredit are o capitalizare de circa 80 miliarde euro si e prezent in 20 tari din lumea intreaga, are 35 milioane clienti si 7.000 unitati.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI