Vodafone Romania lanseaza telefonul de colectie semnat de Gheorghe Hagi
Data publicarii: 11-05-2007 | IT&CVodafone Romania anunta lansarea telefonului de colectie semnat de Gheorghe Hagi, Sagem my411v, disponibil in editie limitata, exclusiv in reteaua de distributie Vodafone, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Telefonul Sagem my411v ofera utilizatorilor Vodafone live! din Romania continut unic cu Hagi, care include fotografii, videoclipuri inedite cu celebrul fotbalist, wallpaper.
"Prin lansarea acestui telefon de colectie, semnat de Hagi, am dorit sa le oferim clientilor nostri pasionati de fotbal ocazia de a fi mai aproape de unul dintre cei mai indragiti jucatori romani de fotbal ai tuturor timpurilor. Aceasta lansare continua parteneriatul de imagine dintre Vodafone Romania si Gheorghe Hagi, care a inclus campania locala pentru promovarea UEFA Champions League, competitie printre ai carei sponsori se numara Vodafone Group Plc.", a spus Liliana Solomon, Presedinte si Chief Executive Officer, Vodafone Romania.
"Imi face placere sa fiu alaturi de Vodafone Romania si prin lansarea telefonului de colectie care imi poarta numele. Sper ca fanii mei si toti iubitorii fotbalului sa se bucure de acest telefon", a spus Gheorghe Hagi.
Telefonul Hagi este distribuit exclusiv in reteaua de magazine Vodafone Romania si ale partenerilor sai, la preturi speciale. Sagem my411v poate fi achizitionat fara abonament sau cu cartela Vodafone, la pretul de 99 USD (pret fara TVA) sau la pachet cu mai multe tipuri de abonamente Vodafone, incepand de la 10 USD (pret fara TVA) pentru abonamentele de doi ani. Telefonul semnat de Hagi este disponibil clientilor Vodafone pana la 1 septembrie 2007, in limita stocului disponibil.
Telefonul Sagem my411v se remarca printr-un design atractiv, dimensiuni reduse si multiple optiuni. Modelul este dotat cu media player, camera digitala, memorie interna de 13 MB, slot card de memorie, bluetooth.
Tot astazi, Vodafone lanseaza jocul online "Inscrie golurile de aur", avand ca tema golurile celebre inscrise de Hagi de-a lungul carierei sale. Noul joc este disponibil fanilor indragitului fotbalist pe www.vodafone.ro/hagi, timp de patru saptamani. Jocul are mai multe niveluri de dificultate si consta in executarea de lovituri pe poarta, in faze identice cu cele in care Hagi a inscris golurile din meciurile reale. Pe baza golurilor inscrise, se vor alcatui clasamentele saptamanale si finale, cu premii pentru castigatori, constand in telefoane de colectie Sagem my411v si tricouri cu autograful lui Hagi.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă
- Studiu Deloitte: cheltuielile de sarbatori se mentin, in acest sezon, la nivelul de anul trecut, chiar daca 73% dintre cumparatori se asteapta la scumpiri, iar 37% au o situatie financiara mai precara
- Studiu Deloitte: companiile din majoritatea sectoarelor directioneaza mai mult de jumatate din bugetul de marketing catre activitati din mediul digital
- Bringo, cel mai nou chirias al cladirii Eminescu Offices dezvoltat de Akcent Development
- EY România: Indemnizațiile membrilor CA, directorilor și administratorilor impozitate ca salarii ori ca activitate cu TVA? - punct de vedere