Vodafone Romania lanseaza telefonul de colectie semnat de Gheorghe Hagi
Data publicarii: 11-05-2007 | IT&CVodafone Romania anunta lansarea telefonului de colectie semnat de Gheorghe Hagi, Sagem my411v, disponibil in editie limitata, exclusiv in reteaua de distributie Vodafone, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Telefonul Sagem my411v ofera utilizatorilor Vodafone live! din Romania continut unic cu Hagi, care include fotografii, videoclipuri inedite cu celebrul fotbalist, wallpaper.
"Prin lansarea acestui telefon de colectie, semnat de Hagi, am dorit sa le oferim clientilor nostri pasionati de fotbal ocazia de a fi mai aproape de unul dintre cei mai indragiti jucatori romani de fotbal ai tuturor timpurilor. Aceasta lansare continua parteneriatul de imagine dintre Vodafone Romania si Gheorghe Hagi, care a inclus campania locala pentru promovarea UEFA Champions League, competitie printre ai carei sponsori se numara Vodafone Group Plc.", a spus Liliana Solomon, Presedinte si Chief Executive Officer, Vodafone Romania.
"Imi face placere sa fiu alaturi de Vodafone Romania si prin lansarea telefonului de colectie care imi poarta numele. Sper ca fanii mei si toti iubitorii fotbalului sa se bucure de acest telefon", a spus Gheorghe Hagi.
Telefonul Hagi este distribuit exclusiv in reteaua de magazine Vodafone Romania si ale partenerilor sai, la preturi speciale. Sagem my411v poate fi achizitionat fara abonament sau cu cartela Vodafone, la pretul de 99 USD (pret fara TVA) sau la pachet cu mai multe tipuri de abonamente Vodafone, incepand de la 10 USD (pret fara TVA) pentru abonamentele de doi ani. Telefonul semnat de Hagi este disponibil clientilor Vodafone pana la 1 septembrie 2007, in limita stocului disponibil.
Telefonul Sagem my411v se remarca printr-un design atractiv, dimensiuni reduse si multiple optiuni. Modelul este dotat cu media player, camera digitala, memorie interna de 13 MB, slot card de memorie, bluetooth.
Tot astazi, Vodafone lanseaza jocul online "Inscrie golurile de aur", avand ca tema golurile celebre inscrise de Hagi de-a lungul carierei sale. Noul joc este disponibil fanilor indragitului fotbalist pe www.vodafone.ro/hagi, timp de patru saptamani. Jocul are mai multe niveluri de dificultate si consta in executarea de lovituri pe poarta, in faze identice cu cele in care Hagi a inscris golurile din meciurile reale. Pe baza golurilor inscrise, se vor alcatui clasamentele saptamanale si finale, cu premii pentru castigatori, constand in telefoane de colectie Sagem my411v si tricouri cu autograful lui Hagi.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI