CERF s-ar putea orienta anul viitor mai mult catre segmentul business-to-business
Data publicarii: 15-05-2007 | IT&COrganizatorii targului CERF au declarat ca numarul de vizitatori mai mic din acest an a fost compensat de o pondere mai mare a oamenilor de afaceri, astfel ca iau in considerare posibilitatea ca editiile urmatoare sa se adreseze mai mult mediului de afaceri.
Numarul vizitatorilor la targul si expozitia CERF 2007 a fost de 60.000, sub estimarile organizatorilor, care previzionau circa 75.000 de vizitatori. "Am constatat anul acesta la CERF o schimbare a profilului vizitatorului, cu o pondere mai mare a vizitatorilor avizati si de business. Este o tendinta imbucuratoare atit pentru noi, cit si pentru expozanti, care ne permite sa concepem si sa organizam evenimentul ca unul orientat mai mult spre business to business", a declarat directorul general al Expotek, Sorina Muresan. "Anul acesta, eforturile noastre si ale expozantilor s-au concretizat in peste 100 de premiere si lansari" a mai spus Muresan.
Expotek a anuntat ca vizitatorii au votat, la categoria "cel mai cool produs lansat la CERF", laptop-ul Packard Bell EN MB 85 prezentat de Ultra Pro Computers. Locul doi a revenit produsului iPod Nano, prezentat la standul I.R.I.S Group, iar LG Shine, noul telefon lansat de LG Romania si-a adjudecat locul trei.
Cea de a XVI-a editie a CERF a fost organizata de Expotek in perioada 9 - 13 mai 2007. La inceputul lunii septembrie, Expotek va organiza evenimentul HIFIarena, dedicat echipamentelor audio si video de inalta performanta.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online