BRD, ''cel mai dorit angajator'' de studentii economisti
Data publicarii: 22-05-2007 | Finante-BanciBRD-Groupe Societe Generale a primit astazi, din partea Asociatiei Studentilor Economisti din Romania (ASER), premiul pentru "Cel mai dorit angajator" in anul 2007, cea de-a treia distinctie acordata bancii de ASER incepand din anul 2004, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. De asemenea, banca a castigat si diploma pentru Cea mai mare implicare in mediul studentesc .
BRD-Groupe Societe Generale este unul dintre cei mai activi angajatori din Romania, banca dezvoltand in ultimii ani multiple parteneriate cu organizatii studentesti precum Asociatia Studentilor Economisti din Romania (ASER), Asociatia Internationala a Studentilor in Stiinte Economice si Comerciale (AIESEC), Consiliul European al Studentilor in Facultati Tehnice (BEST), Asociatia Studentilor si Absolventilor Filierelor Francofone (ASAFF), Asociatia Studentilor in Contabilitate si Informatica de Gestiune (ASCIG).
Colaborarile vizeaza in special derularea in comun a unor evenimente de cariera si a unor proiecte care au in vedere atat dezvoltarea de competente manageriale si profesionale, cat si insertia profesionala (prezentari de companie, stagii de practica, stagii pentru elaborarea lucrarii de licenta).
Grupul BRD, format din banca si filialele sale specializate, a angajat in ultimii trei ani peste 4.000 de persoane, devenind astfel cel mai important angajator din Romania in domeniul financiar-bancar. In acelasi timp, BRD a asigurat in total in anul 2006 peste 45.000 de zile de formare pentru salariatii sai, care au inregistrat aproximativ 21.000 de participari la cursuri.
"La BRD-Groupe Societe Generale exista toate conditiile care sa le permita salariatilor dezvoltarea personala si profesionala. Motivarea si dezvoltarea competentelor salariatilor nostri este o linie de actiune pe care o urmam in mod consecvent. Am dezvoltat parcursuri profesionale pentru toate ariile de activitate din BRD: management, comercial, finante, functii suport si gestiune riscuri. Acestea prevad o anumita evolutie in cariera, care sa permita acumularea de cunostinte, competente si dezvoltare personala. Evolutia este acompaniata de programe de formare personalizate pe specificul fiecarei meserii si prin coaching", a declarat Florin Luca, Directorul de Resurse Umane al BRD-Groupe Societe Generale.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial