La targul de lux s-au vandut 14 masini de peste trei milioane euro
Data publicarii: 28-05-2007 | AutoParticipantii la expozitia auto de lux organizata saptamana trecuta de Tiriac Holding au vandut 14 automobile a caror valoare depaseste trei milioane euro, insa numarul de vizitatori a fost mult sub asteptari, a declarat luni organizatorul evenimentului, Bader Al Roudhan.
Dintre cele 14 masini vandute, trei au fost Aston Martin, iar cate doua au fost Rolls Royce, Ferrari, Bentley si Lamborghini. Un client a comandat o masina Pagani.
Al Roudhan a spus ca l-a surprins numarul mare de masini vandute. "Clientii au fost foarte decisi, nu au venit ca sa stea la taclale si au stiut imediat ce vor (...) Am vandut una dintre masini in zece minute, clientul s-a uitat la ea si a spus imediat ca o vrea. Asta e Romania!", a spus organizatorul.
El a precizat ca partea negativa a evenimentului tine de numarul vizitatorilor care a fost mult sub asteptari, din cauza locului unde s-a tinut evenimentul, si anume in fosta locatie a Metro Otopeni. Astfel, organizatorii asteptau 80.000 de vizitatori, insa estimeaza ca doar 15.000 au trecut pragul expozitiei. "Otopeni este destul de departe de Bucuresti si asta i-a facut pe multi sa nu vina la expozitie. La anul vom cauta un loc in oras, Romexpo spre exemplu, pentru ca asa vom reusi sa atragem mai multi oameni".
In plus, Al Roudhan se gandeste ca in 2008 sa aduca si alte modele, cum ar fi Bugatti Veyron, masina care costa peste un milion de euro si poate ajunge la 400 km/h.
Cele mai scumpe exemplare expuse la Luxury Car Show au fost un model Ferrari Enzo in valoare de 850.000 de euro, un Pagani Zonda Roadster de 720.000 euro si un Koenigsegg de 650.000 de euro.
La expozitie au fost prezente masini de la aproape 20 de marci sport si premium, in valoare totala de peste zece milioane euro. Pe langa branduri consacrate in segmentul de lux, cum ar fi Aston Martin, Bentley, Cadillac, Ferrari, Lamborghini, Jaguar, Maserati, Maybach, Porsche sau Rolls Royce, la expozitie au fost prezente si automobile ale unor marci exotice, putin cunoscute la noi, precum Koenigsegg, Pagani sau Spyker. Biletul de intrare a costat 15 lei.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial