Piata financiara din spatele Cannes-ului

Data publicarii: 29-05-2007 | Media

Festivalul de la Cannes nu inseamna doar ceremonii, premii si vedete pe covorul rosu. In spatele reflectoarelor, se ascund agenti de vanzare, tranzactii de milioane de euro - o piata financiara care transforma festivalul de film intr-o afacere infloritoare. In 2008, specialistii se asteapta la o crestere record a pietei filmului, cu patru procente mai mult decat anul trecut. In acest context, regizorul american, Frank Miller a calatorit pana la Cannes ca sa starneasca interesul agentilor de vanzari pentru ultimul sau proiect, "Spiritul".

"Cannes este pentru noi, agentii de achizitie, cea mai mare piata a anului. O multime de materiale noi sunt anuntate la Cannes, astfel ca o multime de noi proiecte apar pe piata si aceasta este prima ocazie sa auzi de ele si sa le faci o oferta", a declarat Casey Marshall Simmer, agent de achizitie.

Dupa coborarea cortinei de la Cannes, directorul de marketing, Jerome Paillard a anuntat ca s-au semnat deja numeroase contracte. Semn ca, in 2008, vom avea ce filme sa vedem.

Antena 3

Ultimele stiri pe BankNews.ro:
Folosim cookies pentru functionarea corecta a site-ului, masurarea traficului si functionalitati care ne permit sa iti prezentam un continut particularizat preferintelor tale. Pentru retragerea acordului pentru cookies, te rugam sa consulti Politica de Cookie. De asemenea, te invitam sa parcurgi Politica noastra de Confidentialitate, ce a devenit aplicabila incepand cu luna mai 2018.
DA, ÎNTELEG