Cetelem IFN a acordat credite in valoare de 564 milioane lei
Data publicarii: 29-05-2007 | AfaceriLa finalul lunii aprilie creditele acordate de Cetelem IFN SA au urcat pana la 564 milioane lei (169,5 milioane euro) ca efect al diversificarii ofertei, al extinderii retelei si al maririi numarului de clienti, a anuntat, marti, firma.
Compania are 593 parteneri in toata tara sub forma de retele de magazine sau parteneri locali, in vreme ce in 2005 avea doar 15 parteneriate. Cetelem acorda consultanta si ofera produse financiare in 1.810 puncte de lucru la nivel national, fata de doar 250 birouri de consultanta existente in 2005.
Compania este prezenta in Romania cu un produs financiar cu o traditie de peste 40 ani in grupul francez Cetelem, si anume cardul de credit denumit local "Cardulescu". Cetelem numara, in prezent, aproximativ 150.000 posesori de Cardulescu si de carduri cu dubla marca (co-branded) Flanco-Cetelem, cele din urma fiind lansate in noiembrie anul trecut.
"Piata cardurilor de credit este in extindere, iar utilizatorii de card au nevoie de oferte personalizate de creditare. Cetelem comunica cu clientii intr-o maniera directa, propunandu-le solutii de finantare in functie de nevoi", a spus directorul general adjunct al Cetelem IFN, Daniel Boaje.
Cele patru solutii de creditare ale companiei sunt creditul in magazin, cardul de credit, creditul de nevoi personale si creditul auto. In cele cinci luni de la lansarea creditului de nevoi personale, Cetelem a acordat un volum de credite de aproximativ 18 milioane lei. Pana acum, acest credit a fost acordat doar clientilor din baza de date a companiei, dar din luna iunie, Cetelem va face accesibil acest produs financiar si publicului larg. Tot din iunie 2007, Cetelem va promova un nou produs financiar, si anume creditul auto la locul achizitiei autoturismului.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI