Cetelem IFN a acordat credite in valoare de 564 milioane lei

Data publicarii: 29-05-2007 | Afaceri

La finalul lunii aprilie creditele acordate de Cetelem IFN SA au urcat pana la 564 milioane lei (169,5 milioane euro) ca efect al diversificarii ofertei, al extinderii retelei si al maririi numarului de clienti, a anuntat, marti, firma.

Compania are 593 parteneri in toata tara sub forma de retele de magazine sau parteneri locali, in vreme ce in 2005 avea doar 15 parteneriate. Cetelem acorda consultanta si ofera produse financiare in 1.810 puncte de lucru la nivel national, fata de doar 250 birouri de consultanta existente in 2005.

Compania este prezenta in Romania cu un produs financiar cu o traditie de peste 40 ani in grupul francez Cetelem, si anume cardul de credit denumit local "Cardulescu". Cetelem numara, in prezent, aproximativ 150.000 posesori de Cardulescu si de carduri cu dubla marca (co-branded) Flanco-Cetelem, cele din urma fiind lansate in noiembrie anul trecut.

"Piata cardurilor de credit este in extindere, iar utilizatorii de card au nevoie de oferte personalizate de creditare. Cetelem comunica cu clientii intr-o maniera directa, propunandu-le solutii de finantare in functie de nevoi", a spus directorul general adjunct al Cetelem IFN, Daniel Boaje.

Cele patru solutii de creditare ale companiei sunt creditul in magazin, cardul de credit, creditul de nevoi personale si creditul auto. In cele cinci luni de la lansarea creditului de nevoi personale, Cetelem a acordat un volum de credite de aproximativ 18 milioane lei. Pana acum, acest credit a fost acordat doar clientilor din baza de date a companiei, dar din luna iunie, Cetelem va face accesibil acest produs financiar si publicului larg. Tot din iunie 2007, Cetelem va promova un nou produs financiar, si anume creditul auto la locul achizitiei autoturismului.

NewsIn