Loganul Break este la mare cautare in Vest
Data publicarii: 29-05-2007 | AutoEuropenii stau la coada la Logan Break. Francezii si germanii asteapta chiar si noua luni pentru un astfel de automobil produs la uzina din Pitesti. Conform Business Standard, numai in luna martie, pentru acest model in Germania s-au inregistrat, in medie, 100 de comenzi pe zi. Motivul pentru care break-ul autohton este la mare cautare este spatiul pe care il ofera la un pret foarte mic: masina are sapte locuri si costa aproximativ 14.000 de euro.
Comparativ, in Europa de Vest, pretul monovolumelor porneste de la 20.000 de euro. Potrivit Business Standard, Franta conduce in clasamentul importatorilor de Logan Break, cu peste 7.200 unitati cumparate in primul trimestru al anului, secondata de Germania, unde s-au cumparat circa 3.100 unitati.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI