Coface investeste 2 milioane euro pentru lansarea asigurarii de credit in Romania
Data publicarii: 30-05-2007 | AfaceriInvestitia Coface pentru lansarea asigurarii de credit in Romania este estimata la 2 milioane euro in 2007, in timp ce primele brute subscrise urmeaza sa ajunga la un milion de euro la finalul acestui an, a declarat Cristian Ionescu, directorul general al Coface Romania. "In urmatorii ani ne propunem sa detinem pozitia de lider al pietei de asigurari de credit", a precizat Ionescu. Coface Romania a inceput activitatea de asigurari prin intermediul Coface Austria Kreditversicherung AG Sucursala Romania in luna aprilie a acestui an.
"Oferim un serviciu complet - asigurari de credit, colectare de creante si informatii de credit prin intermediul sucursalei si al Coface Romania Credit Management Services, a precizat Cristian Ionescu. El a mai spus ca aceste servicii beneficiaza de surse proprii si mai ales locale.
"Suntem deschisi oricaror pateneriate care ne vor ingadui sa ne promovam serviciile si sa oferim clientilor produse Coface la standardul de calitate pe care dorim sa il impunem, indiferent daca partenerii vor fi brokeri sau banci, a adaugat directorul general al companiei.
Potrivit lui Ionescu, principalii clienti provin in mare parte din randul companiilor romanesti controlate de grupuri internationale.
"Clientul nostru are in general o cifra de afaceri de peste trei milioane de euro. Companiile care se incadreaza la o prima de asigurare de 0,3%, provin din industria otelului, IT, automotive, telecomunicatii, iar cele care platesc o prima de 0,6% provin din sectorul cometului sau retailului independent", a explicat Cristian Ionescu. In opinia lui, domeniul cel mai riscant, pentru care sa plateste si cea mai mare prima de asigurare este agricultura, unde nivelul primei se situeaza la 0,8%.
Coface asigura 85% din valoarea totala a unui contract sau a intregii cifre de afaceri. Prima de asigurare se calculeaza ca procent din cifra de afaceri si poate varia in medie intre 0,3% si 0,8%. Perioada maxima de credit este de 120 de zile de la data facturarii. Raspunderea Coface este de maxim 25 de ori prima platita, dar poate atinge si un nivel de 30-35 de ori prima platita, caz in care se va plati un procent suplimentar.
Cu o experienta de peste zece ani in Romania, Coface urmareste incasarea integrala a sumelor neincasate. Plata despagubirii se va face in termen de 30 de zile in caz de faliment, de la deschiderea procedurii de faliment si inscrierea creantei asiguratului in tabelul de creditori. Plata despagubirii se face in maximum cinci luni, in caz de neplata prelungita.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă
- Studiu Deloitte: cheltuielile de sarbatori se mentin, in acest sezon, la nivelul de anul trecut, chiar daca 73% dintre cumparatori se asteapta la scumpiri, iar 37% au o situatie financiara mai precara
- Studiu Deloitte: companiile din majoritatea sectoarelor directioneaza mai mult de jumatate din bugetul de marketing catre activitati din mediul digital
- Bringo, cel mai nou chirias al cladirii Eminescu Offices dezvoltat de Akcent Development
- EY România: Indemnizațiile membrilor CA, directorilor și administratorilor impozitate ca salarii ori ca activitate cu TVA? - punct de vedere