Functii bine platite la patroni anonimi
Data publicarii: 12-06-2007 | HR/CariereNu afli pentru cine vei lucra decit daca treci de interviu. Aceasta poate fi o conditie pusa de firmele de recrutare ai caror clienti nu vor sa se stie ca isi cauta angajati noi, noteaza Cotidianul.
Director financiar la o firma germana, inginer de proces intr-o rafinarie sau reprezentant de vinzari pentru o societate de asigurari de viata. Asa suna unele anunturi de angajare pentru care singurul contact este compania de recrutare. Candidatilor le sint prezentate responsabilitatile si pachetul salarial, insa n-au nici o sansa sa afle pentru cine vor lucra decit dupa ce trec de interviu. Reprezentantii companiilor de resurse umane spun ca astfel de clauze sint stipulate in contractele cu clientii si ca sint stricte. Principalul motiv este ca persoana care va fi inlocuita nu a aflat inca. Insa mai pot exista zeci de alte motivatii, spun reprezentantii companiilor de recrutare, de exemplu intentia de a pastra secretul fata de concurenta.
Din cauza secretomaniei absolute se ajunge si la cazuri in care se prezinta la interviu persoana care ocupa deja postul. Din acest punct de vedere nu exista nici un risc, pentru ca "nimeni nu stie de nimeni", da asigurari Andreea Lupan, director general la compania de resurse umane Barnett McCall. Candidatul este respins la interviu, iar angajatorul nu afla ca s-a prezentat. Companiile de recrutare scot la concurs, in medie, doar zece astfel de posturi in fiecare saptamina.
Barnett McCall General Recruitment anunta disponibile, pentru urmatoarele doua saptamini, posturi de inginer proces la "o companie lider in industria Oil&Gas", HR Manager la "o companie multinationala care ofera servicii de training", manager vinzari zonal (pentru Timis si Arad) la "o companie ce activeaza in domeniul petrolier" si un post de secretar administrativ pentru "o companie multinationala ce activeaza in domeniul productiei de sisteme folosite in constructii industriale".
Integral in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial