Banca Transilvania a ajuns la 1 milion de carduri emise
Data publicarii: 28-06-2007 | Finante-BanciBanca Transilvania a atins cifra de 1 milion de carduri emise, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Cu un portofoliu de 11 produse alternative care permit tranzactii la comercianti si retrageri de numerar, banca se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si celor juridice. In oferta Bancii Transilvania se regasesc carduri de debit, de credit, precum si co-branded tocmai pentru a raspunde astfel unei piete extrem de segmentate, cu cerinte specifice.
Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania, declara: "Am ajuns la acest rezultat datorita faptului ca am incercat, de fiecare data, sa fim cu un pas inaintea pietei. Suntem promotori in ceea ce priveste introducerea in Romania a cardurilor Visa co-branded si - la inceputul acestui an - a cardurilor de credit Visa Platinum. De la produse dedicate oamenilor de afaceri si pana la cele pentru studenti ne-am gandit la fiecare client al nostru - actual sau potential".
Banca este prezenta in toata tara, prin cele 383 de locatii, 586 de bancomate si peste 6.000 de POS-uri.
"In doi ani ne-am dublat portofoliul de carduri, concentrandu-ne foarte mult atat pe atragerea de noi clienti, dar si pe activarea celor existenti, prin campanii sustinute pentru fiecare produs de acest gen din oferta noastra" afirma Gabriela Nistor, Director Retail Banking.
"Ne-am indeplinit acest obiectiv stabilit pentru prima jumatate a acestui an, de a avea 1 milion de carduri emise si, totodata, 10% din piata. Eforturile noastre nu se vor opri aici pentru ca avem si alte planuri pentru consolidarea acestei pozitii " precizeaza Robert C. Rekkers.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial