BCR a lansat linia de credit Micro destinata firmelor cu cifra de afaceri sub 1 mil. euro
Data publicarii: 17-08-2007 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana (BCR) a lansat un nou produs de creditare - linia de credit Micro, dedicat segmentului de afaceri - MicroBanking, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Segmentul MicroBanking vizeaza indeosebi societatile comerciale cu o cifra de afaceri anuala de pana la 1 milion EUR, echivalent.
In comunicat se mai precizeaza ca linia de credit Micro se aproba in maxim 24 de ore; se ofera creditare de pana la 3 ori ultima cifra de afaceri medie lunara, cu limita maxima de 75.000 lei; garantii reale - se admit garantii personale; acoperirea nevoilor financiare curente; numar mare de unitati unde este disponibila Linia de Credit Micro.
Linia de credit Micro se acorda pe termen de 12 luni.
Documente necesare pentru obtinerea liniei de credit
-
Certificat de la Registrul Comertului;
-
Certificat de atestare fiscal;
-
Hotararea AGA privind contractarea imprumutului si ultimele 3 raportari financiare.
"BCR este un motor al dezvoltarii societatilor comerciale mici. Desi aflata la inceput de drum, BCR MicroBanking are multe de oferit partenerilor sai intr-un mediu de afaceri in plina expansiune, asa cum este cel al microintreprinderilor. Mai mult, prin noua organizare a BCR, timpul de raspuns se diminueaza, iar calitatea serviciilor creste", a declarat Dorin Cojocaru, director executiv al Directiei Retail din cadrul BCR.
Urmatorul pas in dezvoltarea segmentului de afaceri MicroBanking il va reprezenta includerea asociatiilor familiale si a persoanelor fizice autorizate in cadrul acestui segment de afaceri.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online