FNGCIMM garanteaza pana la 90% din valoarea finantarilor obtinute de la banci
Data publicarii: 24-08-2007 | Finante-BanciFondul National de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii (FNGCIMM) garanteaza pana la 90% din finantarile obtinute de la banci de firmele care indeplinesc conditiile pentru accesarea fondurilor nerambursabile europene, informeaza un comunicat al Fondului.
FNGCIMM acorda garantii pentru finantarile obtinute de intreprinderile nou-infiintate, microintreprinderi si pentru intreprinderile mici si mijlocii (IMM) care intrunesc conditiile pentru a avea acces la fonduri nerambursabile europene prin bancile comerciale si pentru Alocatia Financiara Nerambursabila (AFN) corespunzatoare.
Fondul garanteaza pana la 90% din valoarea creditului bancar si AFN, exclusiv dobanzi, comisioane si alte costuri bancare, pentru care percepe un comision de 0,5 % pe an aplicat la valoarea garantiei acordate.
I n perioada urmatoare, FNGCIMM va definitiva formalitatile de colaborare cu bancile comerciale si cu Ministerul pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale.
FNGCIMM a acordat anul trecut IMM-urilor garantii in valoare de peste 122 milioane euro si a avut o cifra de afaceri de 7,5 milioane lei, mai mare de 5,8 ori fata de cea din anul 2005.
La sfarsitul anului 2006 fondurile proprii ale FNGCIMM erau de 276,98 milioane lei, in crestere de 2,82 ori fata de anul precedent. Numarul de garantii acordate intreprinzatorilor care au luat credite bancare a crescut de 4,5 ori fata de 31 decembrie 2005 si de aproape 15 ori fata de anul 2004.
Activitatea FNGCIMM se desfasoara prin intermediul unei retele nationale care cuprinde 12 reprezentante, o sucursala si trei filiale - Fonduri locale de garantare.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI