Romtelecom a lansat un nou model de factura
Data publicarii: 28-08-2007 | IT&CRomtelecom a lansat un nou model de factura pentru serviciile sale, care contine un set de informatii mai bine structurate si mai usor de parcurs, arata reprezentantii companiei intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Toti clientii companiei o vor primi in casutele postale pana la data de 15 septembrie 2007.
"Factura Romtelecom se numara printre cele mai importante mijloace prin care comunicam cu clientii nostri. Tocmai de aceea am optat pentru reconfigurarea ei, trasformand-o intr-un document usor de inteles si care ofera informatii detaliate, asa cum a rezultat din interviurile pe care le-am realizat cu clienti persoane fizice si juridice. Modificarea facturii este un alt pas din programul Clientul pe locul 1, prin care ne-am angajat sa oferim mai multa valoare pentru serviciile noastre. Este felul nostru de a le spune clientilor ca ne pasa si ca vrem sa beneficieze de tot ce avem mai bun de oferit", a declarat Yorgos Ioannidis, Director General Romtelecom.
Factura curenta a fost restructurata pentru a reflecta mai clar categoriile de servicii facturate, abonamentele acestora fiind regrupate in 4 categorii: telefonie, Internet si date, televiziune si pachete de servicii (combinatii ale primelor 3 categorii).
Anexa facturii curente, care este trimisa automat si gratuit tuturor abonatilor, are rolul de a explica modul de calcul al sumelor trecute pe prima pagina a facturii, detaliindu-se fiecare dintre rubrici. Anexa cuprinde si perioadele exacte pentru care se percepe un anume abonament. Aceasta informatie este utila mai ales pentru situatiile in care un client isi schimba un abonament sau activeaza un serviciu la o data care nu coincide cu data de facturare. In plus, pentru un control mai bun al costurilor convorbirilor, in anexa este trecuta durata pentru fiecare categorie de convorbiri.
Anexa mai cuprinde si sectiunea "Servicii la nivel de cont" unde se regasesc o serie de servicii sau taxe suplimentare precum abonamentul pentru factura detaliata, diverse ajustari sau eventualele penalizari pentru intarzierea la plata. Pentru a transparentiza modalitatea de facturare, in cazul in care aceasta include penalizari sunt trecute seria si numarul facturii pentru care s-au perceput, data efectuarii platii, numarul de zile restante.
Odata cu noua factura, clientii Romtelecom isi pot administra mai bine minutele incluse in anumite abonamente, deoarece primesc acum informatii clare despre numarul de minute incluse si numarul de minute utilizate in luna respectiva. De asemenea, pot monitoriza suma pe care o aloca telefoniei, Internetului, respectiv serviciului Dolce. Daca un client Romtelecom a achizitionat si echipamente si le achita prin intermediul facturii, in anexa este specificat tipul echipamentului respectiv si data contractului de cumparare.
Pentru a trata in mod unitar toate cererile venite din partea clientilor Romtelecom, si factura detaliata a suferit modificari. Formatul actual al acesteia include toate convorbirile efectuate de un client, dar si tipurile de consum, convorbirile care beneficiaza de discounturi fiind marcate corespunzator. In cazul apelurilor care nu beneficiaza de reduceri este specificata destinatia propriu-zisa a acestora. Factura detaliata presupune o taxa lunara de 1 euro, fara TVA.
Facturile Romtelecom pot fi achitate in peste 12.000 de locatii reprezentand ghisee ale bancilor, bancomate, oficii ale Postei Romane, serviciul UNIKASA, serviciul SIMPLIS FACTURI si magazine Romtelecom.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024
- Deloitte România a asistat dezvoltatorul imobiliar AFI Europe în achiziția clădirii Bucharest Financial Plaza
- Cushman & Wakefield Echinox: Cererea noua de spatii industriale si logistice in primul semestru, de două ori mai mare fata de suprafata livrata in aceeasi perioada
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?