Banca Transilvania si Centrofarm au lansat un card co-branded
Data publicarii: Astazi, 27-09-2007 | Finante-BanciBanca Transilvania a lansat impreuna cu Centrofarm un card cu dubla marca (co-branded), sub sigla Visa, care ofera utilizatorilor o reducere de 10% la toate produsele cosmetice si de 3% la medicamentele comercializate de Centrofarm, au anuntat reprezentantii bancii.
Posesorii cardului Visa Centrofarm - Banca Transilvania pot lua cu imprumut echivalentul in lei a cel mult 5.000 euro, pentru a cumpara bunuri si servicii de la comercianti. Limita maxima este stabilita in functie de scoringul aplicat pentru cardul de credit si de gradul de indatorare al clientului.
Rulajul minim care trebuie efectuat lunar este de 10% din suma de bani utilizata, iar perioada de gratie este de pana la 55 de zile.
Pentru a intra in posesia cardului, veniturile clientului trebuie sa fie mai mari de 100 euro si sa fie obtinute pe teritoriul tarii. Noul produs se adreseaza persoanelor cu varsta cuprinsa intre 18 si 70 de ani - varsta maxima la sfarsitul perioadei de creditare.
Centrofarm este un lant de farmacii cu o experienta pe piata de peste 60 de ani. In prezent, compania cuprinde o retea de 33 de farmacii, dintre care peste 90% sunt in Bucuresti si vizeaza extinderea in alte orase din tara.
Banca Transilvania a emis pana acum peste un milion de carduri de credit si portofoliul sau cuprinde 12 carduri. Incepand cu aceasta luna, Banca Transilvania accepta si carduri cu cip, care asigura un grad sporit de securitate pentru clienti. Banca Transilvania este prezenta in toata tara, prin cele 410 unitati, 662 de bancomate (ATM) si 6.783 de aparate pentru plata cu cardul la comercianti (POS).
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București