Japonezii pregatesc un telefon care face plati electronice fara a fi scos din buzunar
Data publicarii: 04-10-2007 | IT&CNTT DoCoMo Inc, cel mai mare operator de telefonie mobila din Japonia, intentioneaza sa lanseze un telefon mobil care sa permita efectuarea unor plati electronice in timp ce se afla in buzunar, relateaza Reuters. Folosirea telefoanelor mobile pentru plata diferitelor bunuri este un lucru obisnuit in Japonia, cea mai mare piata de utilizatori de telefoane 3G, unde celularele sunt scoase si apropiate de un dispozitiv electronic de citire la case de marcat sau automate, pentru a face diferite cumparaturi.
DoCoMo a prezentat marti un prototip de celular care va permite utilizatorilor sa faca aceste plati electronice fara a scoate telefonul din buzunar.
Telefonul, care foloseste un senzor produs de Kaiser Technology Co, trimite semnale electrice prin corpul uman pentru a transmite informatii, si autorizeaza plati electronice sau transfera date, printr-o atingere cu degetul.
NTT DoCoMo Vision 2010
Cu telefonul in buzunar, utilizatorul poate deschide automat usi care ii vor recunoaste identitatea, iar cand se va urca in masina, scaunul soferului si inaltimea volanului vor fi ajustate automat, in functie de nevolie proprietarului, noteaza Reuters.
"Nu stim daca putem comercializa acest tip de tehnologie. Avem nevoie de mai multa cercetare, pentru ca apoi sa studiem daca exista o piata pentru acest produs", a declarat reprezentantul DoCoMo, Takushi Koinumaru.
Vor mai trece destui ani pana cand noul noul telefon ultra-sensibil ar putea deveni disponibil pe piata japoneza, care a ajuns la circa 77,81 miliarde dolari pe segmentul de telefonie mobila, mai noteaza Reuters.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online