Caltabosul lui Remes, partea a doua
Data publicarii: 13-10-2007 | PoliticaNoile inregistrari audio si video in cazul Remes au fost gasite si preluate de presa in aceasta dimineata de pe www.dailymotion.com, un site similar celebrului youtube, unde oricine isi poate deschide cont pentru a posta materiale video. Conform informatiilor care insotesc cele doua filme, imaginile au fost urcate pe internet vineri, in jurul orei 3 dimineata, de catre un utilizator cu nickname-ul "geositeo". Alaturi de filmuletele cu Remes, Muresean si Ciorba, utilizatorul mai postase un singur alt film cu cateva ore inainte ce arata o balta plina de peste, din care exemplare mari, grase, sareau singure, la propriu, in barca pescarilor fara ca acestia sa faca ceva anume.
Privite cu atentie, cele doua filme din cazul Remes, iti creeaza o acuta senzatie ca mult-discutatele imagini difuzate de TVR1 nu au fost decat un teaser realizat cu mare maiestrie, parca de un specialist al naratiunilor cinematografice. Noile imagini si convorbiri telefonice adauga informatii, pun intr-o noua lumina sau acopera goluri din prima parte. Pe langa mult asteptata scena, de care se vorbea pe la colturi, cu Muresean carand caltabosii si palinca prin curtea lui Remes, filmarea contine si alte imagini interesante. Daca in clipul de la TVR intalnirea de la terasa din Dorobanti era prezentata pe scurt, acum camerele urmaritorilor dezvaluie detalii pe care, pana atunci, doar le sugerasera. Vedem cum Muresean il cheama telefonic pe Ciorba la intalnire si cum primeste un plic de la acesta. Momentul primirii plicului este prezentat acum pe larg si il vedem acum pe Muresean cum noteaza ceva pe coli, cum priveste atent cateva foi si cum numara ceva in plic - probabil celebrii 15000 de euro.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI