Flamingo International lanseaza o noua versiune a consolei Sony PlayStation 3
Data publicarii: 15-10-2007 | IT&CRetailerul de electronice, electrocasnice si IT&C Flamingo International lanseaza luna aceasta in Romania o noua generatie a consolei de jocuri PlayStation 3 ce va fi comercializata in magazinele Flamingo Computers, Flanco si Flanco World, a informat luni compania.
"Introducerea pe piata locala a celei mai noi versiuni a consolei PS3 va completa succesul obtinut de Flamingo International prin comercializarea versiunilor anterioare (PS2 si PS3), pentru care am inregistrat vanzari care au depasit estimarile initiale. Acest fapt demonstreaza ca utilizatorii romani au o reactie pozitiva pentru astfel de achizitii, ceea ce ne determina sa credem ca vom obtine rezultate foarte bune si pentru acest model. Ne asteptam ca pasionatii de gaming sa primeasca foarte bine noua versiune a consolei PS3, disponibila in magazinele Flanco Word, Flanco si Flamingo Computers, la un pret mult mai accesibil" a declarat in comunicat presedintele Flamingo Group, Jiri Rizek.
Consola Sony PlayStation 3 va fi lansata in Romania simultan cu lansarea pe pietele din Europa, Africa si Australia. Noua versiune a PS3 are o capacitate de stocare de 40 GB si este comercializata la pretul de 1.299 lei in reteaua magazinelor Flamingo Computers, Flanco si Flanco World.
Prima versiune PS3 a fost lansata in tara in martie 2007 si la doua luni de la introducerea acesteia in reteaua magazinelor Flamingo International, retailerul raportase deja 400 de console vandute, un volum care a depasit estimarile initiale pentru 2007. Consola Sony PlayStation 3, lansata la sfarsitul lunii martie 2007 a generat in doar cateva zile vanzari de peste 1,6 milioane de unitati la nivel european si 5,5 milioane de unitati la nivel mondial.
In 2006, piata jocurilor video a fost estimata la o valoarea de 28,5 miliarde de dolari, aflandu-se intr-o crestere continua.
Flamingo International estimeaza pentru 2007 un profit operational (EBITDA) de 5,51 milioane euro, in revenire fata de anul trecut, cand compania a inregistrat o pierdere operationala de 14,3 milioane euro.
Grupul mizeaza in continuare pe extinderea retelei Flanco World, pana la 20 de magazine cu o suprafata totala de 30.500 metri patrati, la sfarsitul acestui an. Reteaua Flanco este prevazuta sa incheie anul cu 72 de magazine cu o suprafata totala de 20.600 metri patrati, in vreme ce reteaua Flamingo Computers ar putea ajunge la 35 de magazine cu o suprafata totala de 4.900 metri patrati.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online