Renault - Nissan spera sa lanseze masina de 3.000 de dolari, in 2010, pe piata indiana
Data publicarii: 25-10-2007 | AutoAlianta Renault - Nissan estimeaza ca va fi capabila sa lanseze varianta de serie a masinii de 3.000 de dolari in 2010, pe piata indiana, in colaborare cu producatorul local Bajaj, dar nu se stie inca daca acest model va fi exportat, a declarat Carlos Ghosn, CEO al aliantei, citat de CNNMoney.
"Daca masina e fezabila, lucru pe care inca il studiem, atunci speram sa o lansam in 2010 pe piata din India", a declarat Ghosn, la salonul auto de la Tokyo. Marea intrebare este, a adaugat el, daca masina va putea fi exportata in Europa, China, Mexic sau Brazilia.
Ghosn va vizita India luni pentru a discuta despre proiect si a confirmat ca modelul va fi construit impreuna cu producatorul indian Bajaj. Alianta Renault - Nissan considera ca va putea lansa o masina care sa coste 3.000 de dolari, destinata unor piete precum India sau China.
"E posibil sa construim o masina la acest pret si vom obtine si profit", declara Carlos Ghosn, in septembrie, la salonul auto de la Frankfurt. El a mai spus ca totul, de la designul masinii, pana la fabricile care o vor produce, vor trebui construite de la zero.
Grupul indian Bajaj Auto Ltd. si Renault SA anuntau la sfarsitul lui iulie ca se afla in discutii privind constructia de automobile foarte ieftine pentru piata indiana. Bajaj Auto, care este al doilea producator de motociclete din India, construieste un automobil de transport, primul model pe patru roti dezvoltat de grupul indian.
Tata Motors, companie care a demarat proiectul unei masini super-ieftine, va prezenta in ianuarie 2008 la salonul auto de la Delhi automobilul de 100.000 de rupii (aproximativ 1.800 euro), masina care ar urma sa intre pe piata in al treilea trimestru al anului viitor.
Masina celor de la Tata ar urma sa devina cel mai ieftin automobil de serie din lume. In prezent, cea mai ieftina masina se gaseste tot in India, si este modelul Maruti 800, produs de Suzuki si comercializat la un pret mai mic de 4.000 de euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial