350 euro/salariat pentru doua zile de specializare in brand management
Data publicarii: 25-10-2007 | EducatieCompaniile care doresc sa-si instruiasca sau sa-si perfectioneze angajatii pot alege una dintre ofertele firmelor specializate in training si consultanta. Pe langa faptul ca acopera o paleta larga de domenii, ofera posibilitatea personalizarii cursurilor in functie de nevoile companiei.
Cursurile variaza de la vanzari, negociere si comunicare la managementul proiectelor si conducerea echipei (leadership). Aceste programe ii vizeaza atat pe angajatii aflati la inceputul carierei cat si pe cei cu experienta care doresc sa se perfectioneze.
Durata unui curs de pregatire variaza in functie de complexitatea acestuia. Astfel, un curs intensiv de comunicare, negociere sau brand management dureaza 2 zile.pe cind un seminar de marketing sau de vanzari poate ajunge pana la maxim 3 luni. Cursurile se desfasoara in grupe de nu mai mult de 10-15 persoane si imbina partea teoretica cu cea practica., oferind paricipantilor suporturi de curs si alte materiale.
3 luni de marketing costa 580 de euro
Toate activitatile mizeaza pe participarea activa a angajatilor companiei. Costul unui astfel de training depinde nu atat de durata acestuia cat de tematica propusa. Daca o companie plateste 160€/angajat pentru un training de negociere de 2 zile, tot pentru 2 zile poate plati 350 de euro daca este vorba de brand management sau chiar 450€ pentru managementul vanzarilor. Daca opteaza pentru un seminar de marketing de 3 luni atunci achita 580€ pentru fiecare angajat. Dupa terminarea cursurilor si sustinerea unui test, participantii primesc o diploma sau un certificate de specializare.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025