Produsele high tech se transforma in bijuterii
Data publicarii: 01-11-2007 | IT&CPana nu demult au fost rezevrate doar unui public avizat. Acum aparatele foto digitale, cititoarele MP3 si alte gadgeturi USB au din ce in ce mai mula grija de aspectul lor pentru a seduce un public cat mai larg. Stralucitoare, cu linii cat mai indraznete, produse din materiale nobile si cu un aspect sic...produsele high-tech devin accesorii ce se inscriu in trendurile modei.
Obiectivele producatorilor nu mai este de a se adresa doar cunoscatorilor, ci tuturor celor care sunt in cautare de produse elegante, adaptate nevoilor lor si care sa le permita sa iasa in evidenta.
Un studiu realizat anul trecut pentru Le Figaro a confirmat faptul ca femeile utilizeaza din ce in ce mai mult produsele multimedia. Maestrii luxului au dorit imediat sa atraga aceasta categorie de public. Imediat, Louis Vuitton a scos un etui pentru iPod, iar Cartier a incrustat numele sau pe un stick USB. Producatorii creeaza rpoduse care seamana din ce in ce mai mult cu niste bijuterii decat cu gadgeturi digitale. Unii creeaza editii limitate cum e cazul firmei Minox care a scos pe piata un aparat foto placat cu aur sau cazul firmei Nokia care a realizat Sirocco Gold suflat cu aur de 24 de carate. Multe firme s-au asociat cu producatori celebri de moda pentru a scoate astfel de produse: LG cu Prada, Motorola cu Dolce &Gabbana, Samsung cu Armani.
Insa nu toti producatorii se gandesc la lux. Multi vor sa creeze produse la un pret accesibil dar care sa aiba un aspect foarte atragator, asa cum este cazul Sony Vaio in mai multe culori sau Mio de la Asus conceput cu exigenta in materie de design.
Marile nume al fotografiei digitale Canon, Nikon si Sony s-au adaptat la gusturile femeilor. Un exemplu este Samsung i70 cu o carcasa din otel inoxidabil, in trei variante de culoare(roz, negru sau argintiu), cu motive artistice de mare clasa, 7 megapixeli si un stabilizator de imagine. Apple, LG si HTC mizeaza pe produse extraplate cu touchscreen, in timp ce gama Prism de la Nokia contine mobile de culoare neagra ale carei striatii amintesc de fatetele unui diamant.
Si playerele mobile evolueaza. O dovada in acest sens este NW-E010 de la Sony care poate fi considerat un ruj sau o bijuterie in acelasi timp, el fiind incrustat cu cristale. Adevarate bijuterii sunt cheile miniaturale USB de la Philips argintate si ornate cu cristale ce au o capacitate de 1G. In aceasta tendinta se inscriu si computerele portabile. Portege R500 de la Toshiba a carei carcasa are cristale incrustate este un exemplu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă
- Studiu Deloitte: cheltuielile de sarbatori se mentin, in acest sezon, la nivelul de anul trecut, chiar daca 73% dintre cumparatori se asteapta la scumpiri, iar 37% au o situatie financiara mai precara
- Studiu Deloitte: companiile din majoritatea sectoarelor directioneaza mai mult de jumatate din bugetul de marketing catre activitati din mediul digital
- Bringo, cel mai nou chirias al cladirii Eminescu Offices dezvoltat de Akcent Development
- EY România: Indemnizațiile membrilor CA, directorilor și administratorilor impozitate ca salarii ori ca activitate cu TVA? - punct de vedere