Produsele high tech se transforma in bijuterii
Data publicarii: 01-11-2007 | IT&CPana nu demult au fost rezevrate doar unui public avizat. Acum aparatele foto digitale, cititoarele MP3 si alte gadgeturi USB au din ce in ce mai mula grija de aspectul lor pentru a seduce un public cat mai larg. Stralucitoare, cu linii cat mai indraznete, produse din materiale nobile si cu un aspect sic...produsele high-tech devin accesorii ce se inscriu in trendurile modei.
Obiectivele producatorilor nu mai este de a se adresa doar cunoscatorilor, ci tuturor celor care sunt in cautare de produse elegante, adaptate nevoilor lor si care sa le permita sa iasa in evidenta.
Un studiu realizat anul trecut pentru Le Figaro a confirmat faptul ca femeile utilizeaza din ce in ce mai mult produsele multimedia. Maestrii luxului au dorit imediat sa atraga aceasta categorie de public. Imediat, Louis Vuitton a scos un etui pentru iPod, iar Cartier a incrustat numele sau pe un stick USB. Producatorii creeaza rpoduse care seamana din ce in ce mai mult cu niste bijuterii decat cu gadgeturi digitale. Unii creeaza editii limitate cum e cazul firmei Minox care a scos pe piata un aparat foto placat cu aur sau cazul firmei Nokia care a realizat Sirocco Gold suflat cu aur de 24 de carate. Multe firme s-au asociat cu producatori celebri de moda pentru a scoate astfel de produse: LG cu Prada, Motorola cu Dolce &Gabbana, Samsung cu Armani.
Insa nu toti producatorii se gandesc la lux. Multi vor sa creeze produse la un pret accesibil dar care sa aiba un aspect foarte atragator, asa cum este cazul Sony Vaio in mai multe culori sau Mio de la Asus conceput cu exigenta in materie de design.
Marile nume al fotografiei digitale Canon, Nikon si Sony s-au adaptat la gusturile femeilor. Un exemplu este Samsung i70 cu o carcasa din otel inoxidabil, in trei variante de culoare(roz, negru sau argintiu), cu motive artistice de mare clasa, 7 megapixeli si un stabilizator de imagine. Apple, LG si HTC mizeaza pe produse extraplate cu touchscreen, in timp ce gama Prism de la Nokia contine mobile de culoare neagra ale carei striatii amintesc de fatetele unui diamant.
Si playerele mobile evolueaza. O dovada in acest sens este NW-E010 de la Sony care poate fi considerat un ruj sau o bijuterie in acelasi timp, el fiind incrustat cu cristale. Adevarate bijuterii sunt cheile miniaturale USB de la Philips argintate si ornate cu cristale ce au o capacitate de 1G. In aceasta tendinta se inscriu si computerele portabile. Portege R500 de la Toshiba a carei carcasa are cristale incrustate este un exemplu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online