Raiffeisen Bank a lansat creditele pre-aprobate pentru clientii sai cei mai fideli
Data publicarii: 01-11-2007 | Finante-BanciRaiffeisen Bank a lansat creditele pre-aprobate pentru cei mai buni si fideli clienti ai sai, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Practic, acestia pot beneficia de o suma suplimentara de bani, platind aceeasi rata lunara. De asemenea, la optiunea clientului, in functie de capacitatea sa de rambursare, exista posibilitatea majorarii ratei lunare, creditul astfel obtinut fiind mai mare.
"Raiffeisen Bank doreste sa devina un partener pe termen lung pentru toti clientii sai. Avem o baza solida de clienti, peste doua milioane de clienti persoane fizice si a sosit timpul sa-i recompensam pe cei mai buni si fideli dintre clientii nostri. Ei vor putea obtine credite mai mari, mai rapid si mai usor" a declarat Razvan Munteanu, vicepresedinte Divizia Retail, Raiffeisen Bank.
"Raiffeisen Bank lanseaza un program amplu de fidelizare a clientilor sai, iar cei care vor beneficia primii de aceste facilitati sunt clientii cu un istoric relevant pentru noi si un comportament bun de plata" a spus Madalina Teodorescu, director Aria Credite Persoane Fizice.
In cadrul programului de fidelizare clienti, Raiffeisen Bank ofera "cec-urile de fidelitate", adica oferte pre-aprobate pentru cei mai buni clienti ai sai. In urma unei analize, banca stabileste suma, termenul, valuta, costul si trimite clientului cec-ul impreuna cu toate informatiile despre creditul pre-aprobat. Clientul trebuie sa se prezinte cu cec-ul si buletinul la banca si in maxim 24 de ore beneficiaza de suma pre-aprobata, se mai precizeaza in comunicat.
"Primii clienti s-au prezentat deja la banca si ne pregatim de extinderea acestui tip de oferte pre-aprobate" a adaugat Madalina Teodorescu.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă
- Studiu Deloitte: cheltuielile de sarbatori se mentin, in acest sezon, la nivelul de anul trecut, chiar daca 73% dintre cumparatori se asteapta la scumpiri, iar 37% au o situatie financiara mai precara
- Studiu Deloitte: companiile din majoritatea sectoarelor directioneaza mai mult de jumatate din bugetul de marketing catre activitati din mediul digital
- Bringo, cel mai nou chirias al cladirii Eminescu Offices dezvoltat de Akcent Development
- EY România: Indemnizațiile membrilor CA, directorilor și administratorilor impozitate ca salarii ori ca activitate cu TVA? - punct de vedere