Femeilor le sta mai bine in New Beetle, barbatilor in Chevy Silverado
Data publicarii: 05-11-2007 | LifestyleMasinile nu se fabrica in functie de sexul cumparatorului, sustin producatorii. Revista Forbes sustine insa ca exista modele preferate de barbati si modele indragite mai mult de femei. Vanzarile o demonstreaza. Camionetele sunt masini pur barbatesti, conform datelor furnizate de AutoPacific. Compania realizeaza studii de piata in domeniul auto, iar ultimele rezultate au demostrat ce masini prefera femeile spre deosebire de partea masculina a cumparatorilor.
Compania Chevrolet a lansat un model destinat exclusiv barbatilor: 93% dintre detinatorii de Chevy Silverado sunt de sex masculin. Masina in valoare de mai mult de 22 000 de dolari conduce in topul vehiculelor barbatesti, urmata la mica diferenta de Ford F-350, cu acelasi pret. Ceva mai slaba la capitolul dotari, Nissan Titan se afla si ea totusi intre preferintele barbatilor, care o cumpara in proportie de 91%. De alfel, din zece proprietari de camionete, 9 sunt barbati, mai spune studiul.
Insa nu doar camionetele sunt apreciate de barbati, printre preferinte aflandu-se si decapotabile. Chevrolet conduce si la aceasta categorie cu modelul Corvette. La un pret de 45 000 de dolari, Chevrolet Corvette este achizitionata in mare parte de barbati, care detin 90% din acest model.
Femeile au gusturi ceva mai delicate cand vine vorba de masina preferata. Pe primul loc in topul Forbes se afla Volkswagen New Beetle, la un pret de 17 500 de dolari. Modelul reconditionat al celor de Volkswagen este preferat in proportie de 63% de femei.
Insa si masinile sport sunt apreciate de femei, care ar cumpara totusi mai degraba un SUV decat un vehicul de teren. Honda CRV este unul dintre ele, cu 62% proprietari feminini. Hyundai Tucson, Saturn Vue sau Honda Element sunt alte doua achizitii de tip SUV care fac ravagii printre doamne si domnisoare, la preturi de pana in 20 000 de dolari.
Cu toate acestea, masinile nu pot fi gandite in functie de sexul publicului tinta, spun specialistii. Dovada sta tentativa celor de Dodge, care in anii '50 au lansat modelul LaFemme, exclusiv pentru femei. Insa masina nu a rezistat decat doi ani pe piata, cu vanzari in jurul a 2500 de vehicule. In ciuda tapiteriei roz cu trandafiri si a accesoriilor feminine de tip geanta sau umbrela ce veneau la un loc cu LaFemme, masina a fost considerata de prost gust.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online