Veniturile totale ale Cosmote Romania au crescut de patru ori in primele noua luni
Data publicarii: 09-11-2007 | AfaceriVeniturile Cosmote Romania au crescut cu 296% in primele noua luni ale anului, pana la 105,2 milioane euro, iar compania estimeaza ca va inregistra profit net in 2009, potrivit unui comunicat remis vineri.
Veniturile trimestriale au ajuns la 41,5 milioane euro in trimestrul trei, fata de cele 12,5 milioane euro inregistrate in trimestrul corespunzator al anului trecut. De asemenea, in al treilea trimestru al anului, baza de clienti a crescut cu peste 600.000, dintre care 18% sunt abonati. Numarul total de clienti din primele noua luni au ajuns la 2,8 milioane de clienti, iar la sfarsitul lunii octombrie compania a depasit pragul de trei milioane de clienti.
Cota de piata a operatorului estimata la sfarsitul lunii septembrie este de 13%. Acoperirea retelei a crescut la 97% din populatie. Cosmote Romania a atras investitii de 132 milioane de euro in primele noua luni.
In ceea ce priveste profitul operational, raportat pe al treilea trimestru al acestui an, pierderile au ramas la acelasi nivel ca si in al doilea trimestru din 2007. Pierderile s-au ridicat 8,8 milioane de euro.
Pe primele noua luni ale anului, profitul operational a inregistrat o imbunatatire de 40%. Astfel pierderea a ajuns la 27,4 milioane euro, fata de pierderea de 46,3 milioane euro din perioada ianuarie-septembrie a anului trecut. Compania estimeaza ca va atinge profit operational pozitiv in 2008.
Veniturile nete au ajuns la un rezultat negativ de 44,5 milioane euro in al treilea trimestru al anului, fiind influentate negativ de pierderi financiare de 19 milioane de euro, cauzate in cea mai mare parte de deprecierea monedei nationale in raport cu euro (valuta in care sunt calculate imprumuturile companiei). Pe primele noua luni ale anului, pierderile s-au cifrat la 65,2 milioane de euro, iar Cosmote estimeaza ca va atinge profit net in 2009.
Cosmote Group, prezent in cinci tari din Sud Estul Europei (Grecia, Romania, Bulgaria, Albania si Fosta Republica Iugoslava Macedonia), a atins venituri operationale de 2,25 miliarde de euro in primele 9 luni ale anului, mai mari cu 38,1% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Valoarea consolidata a profitului operational (EBITDA) a fost de 745,4 milioane de euro in primele trei trimestre din 2007, inregistrand o crestere de 15,9% fata de primele 9 luni din 2006. In aceeasi perioada, veniturile nete ale Grupului au ajuns la 275,9 milioane de euro.
Grupul inregistra un total de 14,1 milioane de clienti la sfarsitul lunii septembrie a anului acesta si estimeaza sa depaseasca 15 milioane de clienti in urmatoarele sase luni, devansand termenul anuntat initial, 2009.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI