Logan a fost cea mai bine vanduta masina in centrul si estul Europei, in trim III
Data publicarii: 12-11-2007 | AutoDacia Logan a fost cea mai bine vanduta masina in centrul si estul Europei, in trimestrul trei, cand si-a gasit peste 24.000 de cumparatori pe o piata in care s-au vandut in total peste 325.000 de masini, potrivit unui studiu al JATO Dynamics.
Logan, cu cele 24.171 unitati vandute, a devansat Skoda Fabia (care si-a gasit 17.641 posesori) si Skoda Octavia (care s-a comercializat in 16.015 unitati). Top cinci al celor mai bine vandute masini din Europa Centrala si de Est este incheiat de Opel Astra, cu 8.492 unitati, si de Ford Focus, cu 8.116 exemplare.
In total, in Europa centrala si de est s-au vandut 325.062 masini in trimestrul al treilea, in crestere cu 14,9% fata de intervalul corespunzator al anului trecut. Prin vanzarile realizate, Dacia Logan detine o cota de piata de 7,43%.
In topul preferintelor europenilor din centrul si estul continentului - in ceea ce priveste marca - pe primul loc se afla Skoda, urmata de Opel (care a urcat cu 31%), Volkswagen (care a urcat cu 22,3%), Dacia si Ford (care au crescut cu 34,7%), potrivit datelor pentru trimestrul al treilea.
In primele trei trimestre, constructorul Skoda a urcat cu 0,6% in preferintele europenilor din Centrul si Estul continentului, Dacia si Opel au urcat cu 19%, Volkswagen cu 18,7%, iar Renault cu 3,8%.
Romania continua sa fie piata din regiune care se dezvolta cel mai mult, inregistrand vanzari 82.585 unitati in trimestrul al treilea, in crestere cu 20,5% fata de trimestrul corespunzator al anului trecut. La noua luni, piata auto romaneasca a crescut cu 23,1%, fata de intervalul ianuarie-septembrie al anului 2006. Tara noastra este urmata de Polonia, unde s-au comercializat 67.811 unitati in trimestrul al treilea, in crestere cu 22,1% la fata de trimestul similar al anului trecut. In Polonia, cresterea pietei auto la noua luni a fost de 24%, pana la 217.412 masini.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial