Banca Transilvania a urcat cu pana la 1% dobanzile la depozitele la termen in lei
Data publicarii: 13-11-2007 | Finante-BanciBanca Transilvania a marit, de luni, dobanzile la depozitele in lei ale populatiei si firmelor, cu cel mult 1%, iar pentru depozitul Kid Cont in lei, cu 0,75%, a informat, luni, banca.
Pentru depozitul clasic la o luna, destinat atat populatiei, cat si companiilor, dobanda anuala a urcat de la 6,50% la 7% pe an. Pentru depozilele clasice la trei, sase, noua sau 12 luni, dobanzile anuale au urcat cu 1%, pana la 7,50%, atat pentru populatie, cat si pentru companii. Dobanda pentru depozitele de tip revolving a urcat tot cu 1%, pana la un nivel de 7,25%, caruia i se adauga dobanda la vedere.
Pentru depozitul de economii la vedere, Banca Transilvania a urcat dobanda pentru sumele cuprinse intre 1.000 lei si 10.000 lei cu 0,25% pana la 7% iar pentru depozitele mai mari de 10.000 lei, dobanda a ajuns la 7,50%, printr-o majorare cu 0,5%. Pentru depozitul Anotimpuri, constituit pentru 45 de zile, fara prelungire automata sau capitalizare, dobanda a urcat cu 0,75%, pana la 7,25% pe an.
Dobanda pentru depozitele de tip Kid Cont, destinate copiilor cu varste de pana la 17 ani, a urcat cu 0,75%, pana la 7,50%, a mai informat banca.
Banca Transilvania a pastrat la aceleasi niveluri dobanzile pentru depozitele in valuta sau pentru disponibilitatile din conturile de carduri.
Banca Transilvania (TLV) a afisat un profit net de 53,96 milioane lei (16,07 milioane euro) in trimestrul al treilea din 2007, de peste doua ori mai mare decat rezultatul net obtinut in intervalul similar al anului trecut, ca urmare a dezvoltarii tuturor liniilor de afaceri ale banci.
In intervalul ianuarie-septembrie 2007, Banca Transilvania a deschis 69 de unitati in intreaga tara, astfel ca reteaua teritoriala a ajuns la 410 sucursale si agentii cu peste 5.500 de angajati. La sfarsitul lunii septembrie, Banca Transilvania avea instalate 630 de bancomate.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial