BCR plateste dobanda aferenta celui de-al II-lea cupon pentru obligatiunile emise de banca pe piata interna de capital
Data publicarii: 22-11-2007 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana (BCR), in calitate de Emitent, anunta plata dobanzii aferente celui de-al doilea cupon [28.05.2007 - 27.11.2007] pentru obligatiunile emise de catre banca pe piata interna de capital in anul 2006, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Plata se face in conformitate cu prevederile Prospectului privind Oferta Publica de Obligatiuni autorizat prin Decizia CNVM nr. 3292/26.10.2006.
Obligatiunile corporative emise de Banca Comerciala Romana SA beneficiaza de o dobanda fixa de 7,25% pe an.
Dobanda calculata pe obligatiune pentru perioada celui de-al doilea cupon [28.05.2007 - 27.11.2007] este in valoare de 3,65 RON / obligatiune.
Data de referinta este 22.11.2007.
Perioada de plata este 28.11.2007 - 06.12.2007.
Plata dobanzii va fi efectuata de catre Banca Comerciala Romana pentru toti detinatorii de obligatiuni inregistrati in registrul detinatorilor de obligatiuni la data de referinta.
Sumele neridicate de investitori in perioada de plata vor fi achitate la solicitarea scrisa transmisa catre Banca Comerciala Romana - Centrala, pana la prescrierea acestora conform legislatiei in vigoare.
Pentru cel de-al treilea cupon [28.11.2007 - 27.05.2008] data de referinta este 22.05.2008, data de plata este 28.05.2008, iar valoarea dobanzii aferente unei obligatiuni va fi de 3,61 RON / obligatiune.
Obligatiunile emise de BCR sunt listate la Bursa de Valori Bucuresti in cadrul sectiunii "Titluri de credit" incepand cu data de 29 martie 2007.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online