Peste 70% dintre britanici nu ar cumpara Apple iPhone din cauza pretului ridicat
Data publicarii: 24-11-2007 | IT&CPeste 70% dintre britanici nu ar cumpara telefonul Apple iPhone - nici chiar cei care il apreciaza - din cauza pretului ridicat (555 dolari) si doar 2% dintre cei chestionati ar cumpara aparatul de sarbatori, arata un studiu GfK NOP, citat de pagina de internet cellular-news.com.
Cele 500 de persoane chestionate au raspuns in proportie de 72% ca terminalul Apple iPhone este prea scump si ca nu l-ar cumpara din acest motiv. Potrivit studiului GfK NOP, 75% dintre cei chestionati au spus ca au auzit de marca Apple.
Persoanele chestionate au spus in proportie de 2% ca ar include iPhone printre cadourile de Craciun, 5% au spus ca le place iPhone, dar ca exista si alte telefoane pe care le-ar achizitiona, 26% au raspuns ca le place Apple iPhone, dar il considera prea scump, iar 46% au spus ca nu ar cumpara niciodata aparatul la pretul acela. Aproximativ 8% dintre participantii la sondaj au spus ca nu le place deloc iPhone, iar 12% au declarat ca nu au auzit de iPhone si ca nu ii intereseaza.
"Istoria Apple arata ca firma stie sa faca lucruri magice atunci cand vine vorba de marketing si dezvoltarea produselor. Chiar si asa, iPhone inca nu capturat imaginatia publicului britanic. Febra iPhone este mare, dar cercetarea noastra arata ca oamenii considera pretul ca fiind nejustificat de mare. In Marea Britanie oamenii nu sunt obisnuiti sa cheltuie mai mult de 200 de lire pentru un telefon", a declarat analistul din cadrul GfK NOP, Richard Jameson.
In Marea Britanie telefonul Apple iPhone costa 269 lire (555 dolari) pe baza unui contract pe 18 luni care costa cel putin 35 de lire pe luna.
Apple a lansat iPhone in iunie pe piata din SUA, iar la inceputul lui septembrie a anuntat ca a vandut un milion de unitati, cu cateva saptamani inainte de termenul planificat.
Apple a vandut 270.000 de unitati iPhone in doua zile de la lansare si apreciaza ca va vinde peste zece milioane de unitati pana la sfarsitul anului 2008.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial