ABN Amro Bank Romania vrea sa atraga 100.000 de clienti cu venituri ridicate pana in 2008
Data publicarii: 29-11-2007 | Finante-BanciABN Amro Bank Romania are in vedere circa 100.000 de persoane cu venituri ridicate pe care vrea sa le atraga drept clienti in 2007-2008, a spus, miercuri, vicepresedintele executiv al ABN Amro, Ravi Sankaranarayanan. "Ne asteptam ca piata romaneasca sa se dezvolte, iar numarul clientilor cu venituri ridicate (mass affluent clients) sa creasca la circa 300.000 in urmatorii 3-5 ani. Vrem sa jucam un rol important pe acest segment si vrem sa ne plasam intre primele trei banci pe aceasta piata in urmatorii 3-5 ani", a spus Ravi Sankaranarayanan.
Vicepresedintele executiv al ABN Amro a explicat ca grupul are, in prezent, 2,4 milioane de clienti pe segmentul mass affluent (cu venituri ridicate), care reprezinta circa 10% din totalul clientilor grupului si aduc cam 70% din venituri si chiar mai mult din profit.
Sankaranarayanan a precizat ca banca nu desfasoara in Romania activitati bancare de retail, ca multi dintre competitorii sai, ci a preferat sa se axeze pe segmentul clientilor cu venituri ridicate. "Credem ca acest segment are cel mai mare potential de dezvoltare si nu intentionam, in prezent, sa ne abatem de la aceasta strategie, pentru ca urmarim sa jucam un rol important pe acest segment in Romania", a mai spus Sankaranarayanan.
"Strategia din Romania corespunde cu cea globala a grupului atat pe partea serviciilor pentru corporatii, cat si pentru populatie, si vrem sa crestem mai repede pe segmentul clientilor cu venituri ridicate, pentru ca profitabilitatea si eficacitatea pe care le resimtim sunt mai interesante decat din segmentul de mass retail", a explicat presedintele ABN Amro Bank Romania, Peter Weiss.
Presedintele ABN Amro Bank Romania a mai spus ca vrea sa ofere clientilor o abordare centrata pe nevoile lor, care se concentreaza pe relatia cu clientul si aflarea planurilor sale financiare de viitor.
"E mai mult un serviciu de consultanta decat un produs, prin care personalul cu o inalta calificare evalueaza de ce servicii si produse are nevoie clientul, de la credite, carduri si administrare de active pana la fonduri si depozite la termen", a explicat Weiss.
Banca vrea sa aiba o strategie deschisa, in sensul ca va incerca sa ofere si produse care nu fac parte din domeniul grupului, motiv pentru care "negociem in acest sens cu mai multe entitati", a precizat Weiss.
"Am putea avea o intelegere cu Pioneer Asset Management prin care sa oferim open market funds, pentru ca noi credem ca trebuie sa le oferim cele mai bune produse clientilor nostri, ceea ce ar putea presupune sa le oferim produse de la companii din afara ABN", a mai spus Sankaranarayanan.
Societatea de administrare a investitiilor Pioneer Asset Management face parte din grupul UniCredit.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial